Bestsellery roku 2018 wręczone! Marka Jelly Bear Hair nagrodzona

2pic

Agencja wydawniczo-promocyjna I.D. Media pod przewodnictwem Ilony Adamskiej znana jest ze swoich usług PR, ale również z organizacji gali, eventów i wielu plebiscytów.  W tym roku po raz pierwszy agencja zorganizowała plebiscyt Bestsellery roku. Gala wręczenia nagród odbyła się 28 lutego w warszawskim klubie Loft44.

 

Inne plebiscyty organizowane przez I.D. Media, jak Imperium Urody, Prestiżowy Produkt Roku, Diamenty Kobiecego Biznesu czy przede wszystkim Lwice Biznesu, już na stałe zagościły w grafiku najważniejszych biznesowych imprez w Polsce. Bestsellery roku również mają szansę się tam znaleźć.

Jak przyznała sama pomysłodawczyni gali: – Celem nowego plebiscytu jest wspieranie marek, produktów i usług, które wybijają się ponad przeciętność, zyskując uznanie klientów i innych osób z branży. Chcemy pokazać, że prestiż w biznesie to nie tylko komfort tworzenia i kreatywne zaplecze. To przede wszystkim styl komunikacji, ekspozycji i promowania. To także wysoka jakość i wizja nastawiona na sukces. Każda wartość w biznesie może nabrać prestiżu, a każda marka/produkt okazać się BESTSELLEREM.

1pic

Imprezę prowadził znany dziennikarz Ryszard Rembiszewski, a uświetniły ją występy Anny Hameli i Artura Gotza. Wśród firm nominowanych do nagród znalazły się tak ważne i cenione marki jak Canon Polska czy Grupa Bemo Motors (Mazda, Ford).

Nagrody przyznano m.in. w kategorii „najlepszy kosmetyk na włosy”. Tutaj zwycięzcą okazał się preparat Jelly Bear Hair. Co zapewniło wygraną w tej kategorii? Jelly Bear Hair podbił polski rynek, ponieważ jako jeden z pierwszych preparatów połączył szereg ważnych składników na włosy z pomarańczowym smakiem i wygodną formą smacznego, żelkowego misia. To co jeszcze niedawno kojarzyło się jedynie ze słodyczami dla dzieci, teraz może w pełni służyć także dorosłym, dostarczając im tak ważnych substancji jak biotyna (w dziennej porcji znajduje się jej aż 500%), cynk, selen czy miedź. O tym, że był to strzał w 10 można się przekonać zaglądając na Instagrama, gdzie produkt robi furorę. Doceniają go również fachowe periodyki – pisał o nim m.in. słynny magazyn Elle.

Nie ma w tym nic dziwnego. Kto by bowiem nie wolał zamiast kapsułek lub tabletek wspomagać się smacznym żelkiem, który kojarzy się z beztroską i dzieciństwem? Zagraniczne raporty już teraz pokazują, że konsumenci coraz chętniej wybierają te produkty, które oferują im nie tylko odpowiednie działanie, ale także coś więcej, np. dobry smak. Dlatego przyszłość należy właśnie do produktów podobnych do Jelly Bear Hair. Nagroda Bestsellery roku tylko to potwierdza.

Skomentuj

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>