lederboard

Business Lunch: Reputacja staje się cenniejsza od złota


Zapraszamy już 30 października 2014, o godzinie 12:00 na BusinessLunch do Kafe Zielony Niedźwiedź. Tego dnia dowiesz się po co i jak budować reputację własną i swojej firmy oraz jak czerpać z tego wymierne korzyści.

W dzisiejszych czasach, w dobie cyfryzacji to właśnie szybki dostęp do informacji jest największą wartością biznesową. Praktycznie w każdym miejscu mamy możliwość korzystania z Internetu, czyli nieograniczonego źródła informacji, produktów i usług. Każdy w kilka minut może sprawdzić opinie o nas i firmie, którą prowadzimy oraz skontaktować się z dawnymi i obecnymi klientami.

Największym kapitałem każdego przedsiębiorstwa jest więc jego reputacja, na którą trzeba pracować latami. Transparentność, wizerunek wzbudzający zaufanie wśród partnerów i klientów, rekomendacja od znanej nam osoby jest z pewnością silniejszym bodźcem dla potencjalnego klienta niż sama cena.

Wzrastające w Polsce zainteresowanie crowdfundingiem, szeroko pojętą ekonomią współpracy na przykładach firm Veturilo (rowery miejskie), Car2go (samochody na życzenie), BlaBlaCar (wspólne przejazdy samochodem) i firmy Uber, która ostatnio rozpoczęła działalność w Polsce pokazuje, że to co robimy w realu i sieci zaczyna się mocno ze sobą przeplatać. Każdy z tych innowacyjnych projektów biznesowych oparty jest o naszą reputację. A co jeśli ocena naszej osoby z poszczególnych firm zostanie zintegrowana w jeden system, stanie się drugim scoring? Czy nasze dotychczasowe działania i reputacja jaką zbudowaliśmy może stać się kapitałem wymiennym na większa liczbę partnerów i klientów naszej firmy?

Prelekcję wygłosi sam Prezes Zarządu Polish Business Club – Sławomir Stańczuk. Przez 6 lat prowadzenia swojej pierwszej firmy odpowiadał za wizerunek ponad 50 firm i organizacji w Internecie. Uczestnik wielu szkoleń sprzedażowo-marketingowych, organizowanych między innymi przez Brian Tracy International Sp. z o.o. i Google Polska. Od 2012 roku tworzy z sukcesem organizację biznesową opartą o relacje, zaufanie, współpracę i rekomendacje, której podstawą jest reputacja współpracujących firm.

Dowiesz się:
• Jak budować i dbać o wizerunek firmy w sieci;
• Jak budować zaufanie wśród Klientów;
• Jak zdobyć nowych Klientów;
• Jak ważne jest pozycjonowanie się firmy jako specjalisty w branży;
• Jak korzystać z narzędzi do oceny jakości usług i firm;
• Jak zaangażowanie społeczne firmy pomaga zwalczyć konkurencję;
• Dlaczego reputacja ma tak duże znaczenie w sprzedaży;
• Jakimi metodami można zdobywać rekomendacje po zakończonej współpracy;
• Jakie korzyści daje zaangażowanie społeczne firmy;
• Jak reputację zmienić w kapitał firmy;
• Jakimi narzędziami biznesowo informatycznymi można budować zaufanie do własnej działalności

Nie czekaj! Zarejestruj się już dziś! www.warsaw.plbclub.pl
Liczba miejsc jest ograniczona, a nie możesz przegapić takiej okazji.
Warto, bo każdy uczestnik otrzyma możliwość darmowego testowania wszystkich przedstawionych narzędzi informatycznych do zarządzania i pielęgnowania kontaktów z partnerami i klientami, które jak dotąd są mało znane w Polsce.

Nasz klub stawia na atmosferę! BusinessLunch to przede wszystkim:
• networking,
• prezentacja Ciebie i Twojej firmy,
• praktyczne szkolenie,
• dobre jedzenie,
• świetna zabawa,
• spotkanie otwarte, które umożliwia wszystkim poznanie Polish Business Club od wewnątrz.

Zapraszamy serdecznie wszystkich przedsiębiorców z Warszawy i miast powiatowych na BusinessLunch, którzy tak jak my chcą budować nową jakość dla prowadzenia biznesu w Polsce i wspólnie z nami w oparciu o przyjęte wartości sięgać po sukces!

Skomentuj

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.

Akceptuję zasady Polityki prywatności