Dobry PR-owiec walczy o swojego artystę


Na co dzień jest aktorem scen Warszawy (Teatr 6. piętro) i Łodzi (Teatr Nowy), współpracował z Teatrem Kamienica i Współczesnym w Warszawie, występował także w Chorzowie i Londynie. Ma na koncie dwa filmy telewizyjne i trzy kinowe oraz dwanaście ról w serialach. Obecnie promuje swoją drugą płytę, bowiem z powodzeniem śpiewa. Kim jest ten wszechstronny artysta? To Artur Gotz!

Śpiewać zaczął już w trakcie studiów w PWST we Wrocławiu. Jego znakomite umiejętności wokalne możemy podziwiać na właśnie wydanym albumie, przekornie zatytułowanym „Mężczyzna prawie idealny”. Premiera teledysku do piosenki „Milionerzy” odbyła się w „Teleexpressie”, obszerny wywiad i prezentacja utworów w TVP 2 (Pytanie na Śniadanie), Superstacji, TVP Łódź, TVP Katowice, w radiowej „Trójce”, rozgłośniach regionalnych Polskiego Radia, magazynach, gazetach i portalach internetowych.

Artur nie jest jednak debiutantem. Aż trudno uwierzyć w to, że „Mężczyzna prawie idealny” to już drugi krążek w dorobku aktora! Poprzedniemu materiałowi nie towarzyszyła jednak tak profesjonalna oprawa promocyjna. Sam Artur Gotz przyznał, że przed wydaniem drugiego krążka długo szukał odpowiedniego partnera, który mógłby mu pomóc w promocji tego ciekawego materiału. Nie było to łatwe zadanie!

– Długo zastanawiałem się, komu powierzyć reprezentowanie mnie w mediach. Miałem kilka propozycji. Niestety, większość osób miała wielkie wymagania, a bardzo małe doświadczenie. Nie potrafili ze mną rozmawiać, przekonać mnie, że warto im zaufać. Jedna osoba wręcz obraziła się jak chciałem negocjować warunki umowy! Pomyślałem wtedy, że jeśli na początku są problemy z tak chimeryczną osobą, to co będzie za jakiś czas? I.D. MEDIA obserwuję od jakiegoś czasu, zaczerpnąłem opinii wśród znajomych i zdecydowałem, że warto spróbować, bo działalność wygląda bardzo profesjonalnie. Rozmowy są rzeczowe i konkretne, nikt się nie obraża, a to najważniejsze. – wyznał wszechstronny artysta.

Dzięki współpracy z I.D. Media, Artur Gotz może zatem spokojnie skupić się na tym, co kocha, czyli na śpiewie:

– Ja jestem odpowiedzialny za stronę artystyczną, za kształt płyty, natomiast nie jestem w stanie zorganizować samodzielnie promocji, kontaktować się z mediami, dziennikarzami. Nad tym właśnie musi czuwać fachowiec, który ma przetarte szlaki, nie poddaje się i walczy o swojego artystę – podkreśla artysta.

Z tego zadania bez zarzutu wywiązuje się agencja I.D. Media. Jak zaznacza szefowa agencji, Ilona Adamska, kluczową kwestią w drodze do sukcesu w tej branży, jest zawsze znalezienie wspólnej platformy porozumienia, tak aby klient, we wsparciu agencji, osiągnął zamierzony cel, ale miał też apetyt na kolejne zwycięstwa!

– Celem pracy PRowca jest kształtowanie wizerunku danej firmy czy osoby. Dokonuje się tego poprzez uzyskiwanie odpowiedniego rozgłosu, tzw. publicity. Chodzi więc o to, aby uzyskać zainteresowanie odbiorcy w ciekawy, kreatywny, nieszablonowy sposób. – mówi szefowa agencji opiekującej się Arturem Gotzem, Ilona Adamska. – W swojej pracy staram się zawsze wymyślać ciekawe inicjatywy, akcje promujące daną markę czy postać, bo dziś już mało kto czyta typowe komunikaty prasowe. – dodaje.

Jako doświadczony PR-owiec, Ilona Adamska dobrze wie, że w tym fachu wielkim ułatwieniem jest praca z osobami, dla których najważniejsza jest pasja. Na takich pracowników stawia agencja I. D. Media, dla takich klientów pracuje!

– Rolą PR-owca jest m.in. dbanie o wizerunek firmy czy danej osoby w mediach. Dobry PR może zwiększyć zasięg oddziaływania reklamy, może budować wartość danej firmy. – podkreśla Ilona Adamska. – Od tego roku rozpoczęliśmy współpracę z Arturem Gotzem. To świetny człowiek, pełen pasji i energii do działania. Czuć, że kocha to, co robi. Z takimi osobami chcemy na co dzień pracować.

I oby ta współpraca trwała jak najdłużej!

Joanna Bielas

Więcej na: www.idmedia.pl

Skomentuj

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.

Akceptuję zasady Polityki prywatności