Jak promować markę w oparciu o najnowsze technologie? Bezpłatne warsztaty w poznańskim Idea Hub

Zdaniem ekspertów, wydatki na reklamę online rosną i w 2018 roku ta tendencja będzie się utrzymywać.[1] Dla małych i średnich przedsiębiorstw oznacza to tyle, że będą musiały dołożyć sporych starań, aby przebić się ze swoją ofertą na tle firm z większym budżetem na promocję. Jak to zrobić? Już 23 stycznia o godzinie 18:00 w poznańskim Idea Hub, podczas warsztatów networkingowych, opowie o tym Rafał Pyciak.

 

Wzrastają wydatki na reklamę w sieci, a Facebook wprowadza zmiany i ogranicza zasięgi postów profili firmowych[2] – ten rok może być trudny dla małych przedsiębiorstw chcących zaistnieć w Internecie. Ich właściciele mogą zostać zmuszeni do wydania większej ilości pieniędzy, aby być lepiej widocznym w tym środowisku. Podczas najbliższych warsztatów networkingowych w Idea Hub, Rafał Pyciak opowie, jak wykorzystać swoje możliwości finansowe tak, by poprzez promocję zwiększyć sprzedaż oraz z jakich metod marketingu należy korzystać, by wyróżnić się na tle konkurencji.

Rafał Pyciak to Business Development Manager w poznańskim VAO. Posiada 20-letnie doświadczenie w sprzedaży i obsłudze klienta, zarówno w Polsce, jak i za granicą. Pracował dla światowych gigantów z branży IT, takich jak Ubisoft i Microsoft, a także firm butikowych.

Będzie to kolejne wydarzenie z cyklu warsztatów networkingowych w poznańskim Idea Hub. Podczas ich trwania, przedsiębiorcy mogą pozyskać wiedzę na temat metod wspomagających funkcjonowanie firmy.

Idea Hub to przestrzeń coworkingowa, w której można bezpłatnie popracować, napić się kawy czy wynająć salę konferencyjną na spotkanie biznesowe. Regularnie odbywają się w niej również szkolenia dotyczące pozyskiwania i rozwijania przedsiębiorczych kompetencji.

Udział w wydarzeniu jest bezpłatny, zapisy pod linkiem: https://293055-79.evenea.pl/ lub drogą mailową – garbary@ihub.pl.

 

[1] https://socialpress.pl/2017/12/strony-mniejszych-polskich-blogow-rowniez-ze-spadkiem-zasiegow-na-facebooku/

[2] https://www.emarketing.pl/social-media/spore-zmiany-na-facebooku-spadki-zasiegow-organicznych-na-fanpageach-oficjalnie-potwierdzone/

Skomentuj

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.

Akceptuję zasady Polityki prywatności