lederboard

„Jesteś idealna, kiedy jesteś sobą”. Kampania wiosna 2020 Patrizia Aryton

Złożoność kobiecej osobowości była impulsem do stworzenia nowej sesji wizerunkowej firmy Patrizia Aryton na sezon wiosna-lato 2020. W duchu hasła „Jesteś idealna, kiedy jesteś sobą” autorzy kampanii poszukiwanie piękna rozpoczynają od wnętrza wierząc, że najpiękniejsza kobieta, to kobieta żyjąca według swoich zasad. Osadzona na Kaszubach polska marka, która od 30 lat ubiera Polki, odsłania 11 historii wyjątkowych Kobiet. Wszystkie niezwykle ciekawe, pełne zaangażowania oraz pasji, stanowiące inspirację dla innych.

 

 

 

Od początku działalności marki Patrizia Aryton Kobieta była najważniejsza. Od Klientki, przez zdolne krawcowe, aż po zespół projektowy z założycielką Danutą Cierocką na czele. Z biegiem lat do działu odpowiedzialnego za kolekcje dołączyła córka, Patrycja Cierocka-Szumichora, która pełni rolę dyrektor kreatywnej.

Wraz z nią pojawiło się sporo zmian i pomysłów, które wprowadzane są po dziś dzień z zachowaniem filozofii marki opartej na pięknie widzianym holistycznie. Efektem tej filozofii jest najnowsza kampania marki realizowana pod hasłem „Jesteś idealna, kiedy jesteś sobą”, w której wzięło udział 11 inspirujących Kobiet. Świadome własnej wartości, spełnione z bagażem doświadczeń celebrują codzienność z głową. Stały się inspiracją dla kolekcji ubrań Patrizia Aryton na sezon wiosna-lato 2020, która podkreśla cechy charakteru oraz piękno Klientek, zarówno to wewnętrzne jak i zewnętrzne.

W kampanii Patrizia Aryton wiosna-lato 2020 wzięło udział 11 wyjątkowych Kobiet. Każda z bagażem doświadczeń i historią mogącą być inspiracją dla hollywoodzkich scenarzystów. Pełne temperamentu, zdolne przenosić góry, zdeterminowane do działania. Zmieniają świat wokół siebie, jednocześnie inspirując innych do zmian. Mądre, silne, zdecydowane, wielowymiarowe, tak jak wielowymiarowa jest kobiecość. Nie szukają taniego poklasku i uznania w oczach innych.

Każda z nich spoglądając w lustro widzi kobietę spełnioną, świadomą własnej wartości, akceptującą siebie w stu procentach i żyjącą w zgodzie ze sobą. Takie podejście w pełni oddaje filozofię polskiej firmy rodzinnej Patrizia Aryton.

Dlatego właśnie zaprosiliśmy je do współpracy przy najnowszej kampanii pod hasłem „Jesteś idealna, kiedy jesteś sobą”. Marka wychodzi z założenia, że można ubrać się w najpiękniejszą sukienkę, okryć się najbardziej stylowym płaszczem, ale prawdziwe piękno kryje się w duszy. Ubranie jest jedynie dopełnieniem całości, będzie świecić pełnym blaskiem tylko wtedy, gdy ten blask będzie bił z własnego wnętrza. Tak właśnie jest w przypadku Bohaterek najnowszej kampanii. Na co dzień prowadzą fundacje, biura nieruchomości, portale internetowe, uczą i motywują inne Kobiety. Rozwijają się, kultywują życie rodzinne, nie rezygnują z własnych pasji. Do kampanii Patrizia Aryton na wiosnę-lato 2020 zaproszenie przyjęły: Ilona Adamską, Emilia Bartosiewicz-Brożyna, Angelika Chrapkiewicz-Gądek, Marta Klepka, Jagoda Kościk, Aneta Łanocha, Joanna Parafianowicz, Aneta Pondo, Dorota Raczkiewicz, Natalia Wodyńska-Stosik, i Sylwia Zarzycka.

W pierwszej odsłonie kampanii poznamy 5 bohaterek prezentujących kolekcję wiosenną, projekty zimowe zaprezentują kolejne uczestniczki sesji. Ich wizerunki będą sukcesywnie pokazywane na kanałach internetowych marki Patrizia Aryton oraz w salonach firmowych na terenie Polski.

W odsłonie wiosennej wystąpiły:

Emilia Bartosiewicz-Brożyna – Założycielka i Prezes Lady Business Club, ogólnopolskiej społeczności kobiet biznesu. Redaktor naczelna portalu biznesowego LadyBusiness.pl Pomysłodawczyni plebiscytu dla kobiet biznesu Lady Business Awards. Tworzy strategie PR i prowadzi konsultacje z zakresu spójnej i autentycznej komunikacji marki w sieci oraz tworzenia profesjonalnych profili publicznych. W wolnych chwilach amatorsko projektuje wnętrza, układa kompozycje z kwiatów i szyje na maszynie. Zna język angielski i francuski. Kocha podróże, marzy o niezwykłej wyprawie do Indii, Chin i Japonii. Mama Heleny i Apolonii.

Jagoda Kościk – mieszka w Sopocie. Założycielka dziecięcego teatru muzycznego Baabus Musicalis, wokalistka, muzyk, działaczka społeczna, artystka. Jest twórcą ICTF SOPOT Międzynarodowego festiwalu Teatrów Dziecięcych. Od prawie 15 lat pracuje z dziećmi i młodzieżą. Ukończyła Akademię Muzyczną w Gdańsku na Wydziale wokalistyki jazzowej. W roku 2019 pod pseudonimem Jagoda Jagson nagrała i wydała płytę „Zima B”.

Aneta Łanocha – wraz z mężem i synem mieszka we Wrocławiu. Prowadzi biuro nieruchomości Patio. W wieku 13 lat zachorowała na anoreksję, z którą całkowicie poradziła sobie 7 lat temu dzięki technice uwalniania emocji dr Davida R. Hawkinsa. Obecnie codziennie zajmuje się rozwojem świadomości i uwalnianiem emocji, pomaga też kobietom cierpiącym na anoreksję. Uwielbia sport, górskie wędrówki i dobrą kawę.

Aneta Pondo – Założycielka i redaktor naczelna magazynu Miasto Kobiet, który ukazuje się w Krakowie od 2004 roku. Założyła też Klub Miasta Kobiet, czyli cykl spotkań dla kobiet z inspirującymi gośćmi oraz Fundację Miasto Kobiet, wspierającą kobiety w odkrywaniu ich potencjału. Organizuje i prowadzi spotkania, warsztaty i konferencje. Współorganizuje kobiece wyprawy rozwojowe. Pisze książki własne oraz jako ghostwriter. Zdobyła złoty medal w Indywidualnych Mistrzostwach Polski juniorek w szachach. Ćwiczy jogę, medytuje i maluje.

Dorota Raczkiewicz – mieszka w Poznaniu. Prezes Fundacji Dar Szpiku, szefowa Drużyny Szpiku wspierającej chorych na nowotwory i ich rodziny. Mama czwórki dzieci. Była dziennikarka telewizyjna. Za swoją pracę charytatywną została odznaczona Srebrnym Krzyżem Zasługi przez prezydenta Bronisława Komorowskiego. Prywatnie kocha wędrówki po górach.

PATRIZIA ARYTON to polska marka rodzinna, założona na Kaszubach. Do 2015 roku funkcjonowała pod nazwą ARYTON, w 26. rocznicę założenia firmy przeszła lifting wizualnej komunikacji, a PATRIZIA ARYTON stała się oficjalną nazwą marki. W 2019 roku brand obchodził 30-lecie swojej działalności na polskim rynku mody. Nowy wizerunek marki tworzy Patrycja Cierocka-Szumichora, Dyrektor Kreatywna. Pod jej bacznym okiem powstają kolekcje w duchu nowoczesnej klasyki. Ekskluzywne tkaniny, wyrafinowane kolory oraz wysokie krawiectwo są najważniejszymi atrybutami marki Patrizia Aryton. Każdy model od pierwszej kreski projektanta, poprzez konstrukcję, dobór tkaniny oraz profesjonalne szycie jest starannie wykonany według najwyższych standardów jakości potwierdzonych certyfikatem ISO 9001:2008 z wykorzystaniem jednej z najbardziej nowoczesnych linii produkcyjnych w Polsce.

Skomentuj

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *