lederboard

Kandydatki nominowane do tytułu Lwica Biznesu 2018 cz. 2

3 grudnia w hotelu Mercure Warszawa Grand odbędzie się finał 4. edycji plebiscytu LWICE BIZNESU 2018. Do konkursu zgłosiło się ponad 80 wyjątkowych kobiet. Redakcyjne jury wyłoniło 45 finalistek, które powalczą o tytuł kobiety sukcesu roku 2018. 

 

 

Oryginalny pomysł na biznes, umiejętność promocji i PR oraz zdolność nawiązywania relacji z klientami i współpracownikami – między innymi to powinno cechować „Lwicę Biznesu”.

Konkurs skierowany jest do właścicielek małych lub średnich przedsiębiorstw, osób zajmujących wysokie stanowiska menedżerskie czy kierownicze lub będących w zarządzie fundacji albo stowarzyszenia działającego na rzecz kobiet.

Przed Państwem druga dziesiątka nominowanych Pań do tytułu LWICY BIZNESU 2018:

 

AGATA WOJCIK (Kategoria Nieruchomości)

 

 

Informatyk ekonomiczny z ponad 12 letnim stażem, specjalizuje się w marketingu internetowym. Jej pasją są podróże i to właśnie z pasji zrodził się biznes – obecnie łączy pasję do podróży, z pracą zawodową. Jest właścicielem i dyrektorem Luxury Dream Homes – brytyjskiej firmy prowadzonej wraz z siostrą. Z Polski pośredniczy w zakupie nieruchomości na Mauritiusie. Nabyte doświadczenie zawodowe doskonale wykorzystuje w swojej firmie.

Kobieta dobrze zorganizowana, która wie co chce osiągnąć w życiu. Wyznacza sobie ambitne cele, do których potem skutecznie zmierza. Zawsze marzyła o własnym domku z ogródkiem i zrealizowała to marzenie. Sama zaprojektowała otoczenie nowego domu i, z niewielką pomocą, wykonała wszystkie prace. Stale podnosi swoje kwalifikacje, dba o rozwój osobisty. Wolny czas poświęca na czytanie książek, prace w ogrodzie i słuchanie muzyki. Uwielbia uszczęśliwiać ludzi. Prywatnie żona i mama 3 dzieci.

 

BARBARA ŁUKASIAK (Kategoria Wnętrza / Design)

Hotelarz, międzynarodowy doradca inwestycyjny w branży wnętrzarskiej.

Z wykształcenia: hotelarz, z doświadczenia: doradca finansowy z ponad 10-letnim stażem pracy w instytucjach finansowych w Polsce i USA, z pasji: dyrektor handlowy i doradca inwestycyjny w branży wyposażenia wnętrz. Barbara Łukasiak to manager, który stawia na bezpośredni kontakt z klientem i profesjonalne wsparcie sprzedaży.

Od 2013 roku Barbara Łukasiak jest Dyrektorem Handlowym w firmie Muraspec Sp z o.o. (producent tapet obiektowych). Oprócz prowadzenia działalności handlowej oraz intensywnej pracy szkoleniowej i edukacyjnej (targi branżowe, warsztaty, prezentacje dla hotelarzy, projektantów wnętrz i dekoratorów), na co dzień wspiera i inspiruje architektów w ich codziennej pracy projektowej. Przez biznesowych partnerów ceniona za profesjonalizm, kreatywność, energię do działania i szukanie rozwiązań, w sytuacji w której inni mówią, że „się nie da”. W kwestii wykończenia ścian nie ma dla Muraspec rzeczy niemożliwych!

Doświadczenie w sektorze hotelarskim sprawia, że całym sercem wspiera projekty, które stawiają na jakość i indywidualizm.

W 2007 roku Barbara Łukasiak założyła Fundację Lepsze Życie wspierającą dzieci z domów dziecka oraz osoby niepełnosprawne. Przez rok była opiekunem rodzeństwa z domu dziecka, co umożliwiło im dobre studia w Warszawie i pewny start w przyszłość. To z Jej inicjatywny firma Muraspec Sp. z o.o. nawiązała współpracę z Fundacją Ronalda Mc Donalda i przekazała tapety oraz panele dekoracyjne na poczet budowy pierwszego domu Fundacji w Krakowie.

MILENA SINACKA (Kategoria IT)

Kobieta orkiestra która nie lubi się nudzić, obecnie jest Dyrektorem Marketingu i Sprzedaży w firmie informatycznej e-BI, przedstawicielem ubezpieczeniowym w firmie Nationale Nederlanden, prowadzi własną firmę „Wsparcie od kołyski” która organizuje zajęcia dla niemowląt i dzieci „Efekt Mozarta” i pomaga firmom w działaniach marketingowych na Facebooku.

Milena Sinacka to chodząca rekomendacja jak mówią o niej znajomi, zawsze pamięta żeby polecić dobrych specjalistów  których poznaje przede wszystkim na spotkaniach networkingowych takich jak Boski Biznes czy BNI, tym którzy tego potrzebują.

Działa nie tylko zawodowo ale i charytatywnie: prowadziła zajęcia dla dzieci w przedszkolu dla niepełnosprawnych i warsztaty z „Asertywności w rodzinie” w Niezłej Sztuce. Jej motto życiowe to: „Rozwój zaczyna się od kołyski” od tej dosłownej i biznesowej.

Na co dzień jest młodą mamą 2 letniego Wiktorka. Swój sukces zawdzięcza wspaniałemu mężowi Danielowi i synowi Wiktorowi, którzy zawsze w nią wierzą i wspierają ją na każdym kroku i wielowymiarowemu wykształceniu i doświadczeniu.

JOANNA WITWICKA (Kategoria Stomatologia)

Lekarz stomatolog i protetyk, właścicielka butikowej kliniki stomatologicznej Den-Med. Od ponad 20 lat dba o uzębienie swoich pacjentów. Miła, rodzinna atmosfera oraz lekarze pracujący na najlepszym sprzęcie medycznym to wyróżniki gabinetu, który świadczy usługi, m.in. ze stomatologii zachowawczej, protetyki, czy implantologii.

JOANNA IWANOWSKA-NIELSEN (Kategoria Zarządzanie / Nieruchomości)

Posiada ponad dwudziestoletnie doświadczenie w zarządzaniu międzynarodowymi projektami typu Business To Business oraz Business To Consumer, przede wszystkim w sektorze nieruchomości. Studiowała na prestiżowym wydziale Organizacja i Zarządzanie Handlu Zagranicznego w Szkole Głównej Handlowej.

Obecnie jest Członkiem Rady Nadzorczej duńskiej spółki giełdowej CEMAT AS (jest jedyną Polką będącą członkiem rady nadzorczej w duńskiej spółce giełdowej), a także Członkiem Zarządu WildaNova oraz Partnerem Zarządzającym Nolta Career Experts. Jest współwłaścicielem i członkiem zarządu Coille Righ (wymowa: KOJLI RII) zarządzającego kilkuset hektarami komercyjnych lasów w Szkocji i Estonii.

Pracowała m.in. jako Dyrektor Sprzedaży i Marketingu w Eko-Park SA oraz w UBM Polska, jako Senior Consultant w REAS, odpowiedzialna za projekty doradcze w Europie Centralnej i Środkowej, Dyrektor Zarządzający CEREAN oraz Sales & Marketing Director w Deniz Investment.

Od 2006 jest jednym fundatorów Europejskiego Instytutu Nieruchomości, obecnie członkiem Zarządu.

Jest Mentorką programu ‘Biznes w Kobiecych Rękach’ fundacji Sieć Przedsiębiorczych Kobiet oraz ‘Liderki Biznesu’ EY oraz Cherie Blair Foundation a także członkiem innych organizacji rynku nieruchomości oraz wspierania przedsiębiorczości kobiet, m.in. IFMA oraz WIREP i Ladies First.

KAMILA GUTOWSKI (Kategoria Rekrutacje)

Współwłaścicielka agencji pracy Skills Net, bizneswoman oraz żona i matka czwórki pociech. Inspiratorka zmian, trenerka i mówca motywacyjny. Agencja pracy Skills Net, która funkcjonuje od 2010 roku specjalizuje się w usługach rekrutacyjnych oraz wynajmie wykwalifikowanego personelu dla partnerów w branży hotelarsko-gastronomicznej. Zapewnia również kompleksową obsługę zaplecza administracyjnego oraz logistycznego.

Kamila Gutowski wraz ze swoim zaufanym zespołem skutecznie pomaga firmom na całym świecie, oferując fachowe doradztwo, profesjonalną obsługę klienta, zaangażowanie i terminowość.

MONIKA NIŻNIK (Kategoria Promocja Zdrowia)

Prężna bizneswoman, Senior Manager największej na świecie firmy aloesowej  Forever Living Products, dla której z sukcesami buduje rynek w Polsce i za granicą. Właścicielka Aloesowego Centrum Zdrowia w Łodzi, w którym organizuje spotkania i warsztaty dla kobiet. Od 2014 roku uczy kobiety przedsiębiorczości i wspiera je w budowaniu ich własnej niezależności finansowej. Jej cel to pomaganie kobietom odważyć się na sukces.

Laureatka plebiscytu Kobieta Przedsiębiorcza woj. łódzkiego 2016 oraz nominowana do nagrody Dziennika Łódzkiego – Człowiek Roku 2017. Wiceprezeska stowarzyszenia „PES.TKA” krzewiącego aktywność fizyczną wśród dzieci i młodzieży. Prywatnie mama trójki dzieci, instruktorka Nordic Walking, fanka zdrowego stylu życia i Bieszczadów.

PAULINA DĄBEK (Kategoria Prawo) 

Adwokat,  prowadząca od ponad 4 lat Kancelarię Adwokacką w Rzeszowie. Ambitna, rzetelna z indywidualnym podejściem  do każdego klienta. Doświadczenie zawodowe zdobyła nie tylko w Polsce lecz również odbywając staż w Kancelarii Claim Time Solicitors w Birmingham.

Od ponad 2 lat świadczy stałą obsługę prawna na terenie województwa podkarpackiego na rzecz jednego z wiodących przedsiębiorstw z branży ubezpieczeniowej reprezentując go jako pełnomocnik w postepowaniach odszkodowawczych.

Specjalizuje się w sprawach karnych, podejmując się pełnienia funkcji obrońcy w sprawach
o przestępstwa i wykroczenia, reprezentuje klientów przed organami ścigania oaz sądami powszechnymi. Świadczy pomoc prawną osobom pokrzywdzonym w dochodzeniu ich praw.

W ramach swojej praktyki zajmuje się sprawami rodzinnymi i opiekuńczymi, ze szczególnym uwzględnieniem spraw o rozwód, separację, alimenty, powierzenie wykonywania władzy rodzicielskiej oraz uregulowanie kontaktów z dziećmi.

Wraz ze swoim zespołem posiada bogate doświadczenie w obsłudze podmiotów gospodarczych. Swoim partnerom biznesowym pomaga w negocjacjach, sporządzaniu i analizie umów, windykacji ich należności oraz rejestracji spółek prawa handlowego. Dokłada wszelkich starań, aby spełnić wysokie wymagania swoich klientów.

Prywatnie od wielu lat pasjonatka fitness’u, biegania, sportów ekstremalnych, podróży i zdrowego stylu życia.

EWELINA KOŁODA (Kategoria Agencja Marketingowa)

Przezes Zarządu Nakatomi Sp. z o.o. oraz CEO amerykańskiej spółki Nakatomi LLC. Jest absolwentką studiów inżynierskich na wydziale budownictwa na Uniwersytecie Zielonogórskim, oraz absolwentką Kaplan School w Nowym Jorku. Obecnie studiuje Liberty Arts na University of Hawaii, gdzie także prowadzi i rozwija kolejny oddział Agencji Nakatomi.

Z biznesem związana jest od 2009 roku, od firmy budowlanej, przez biuro tłumaczeń, aż do największej nie sieciowej agencji marketingowej w Europie. W 2016 roku Nakatomi uzyskało tytuł Mikroprzedsiębiorca roku Fundacji Kronenberga, Tytuł „Firmy Rodzinnej” w konkursie Citi Banku.

W tym samym czasie odebrała z rąk Prezydenta Gdańska tytuł Przedsiębiorca Odpowiedzialny Społecznie. Z jednoosobowej firmy w 3 lata stworzyła agencję zatrudniającą 206 osób, zbudowała sieć biur w Polsce, UK, USA, w tym biura w Warszawie, Londynie, NYC, Los Angeles czy na Hawajach. W roku 2017 Agencja Nakatomi został zajęła pierwsze miejsce w 3 kategoriach w rankingu Interaktywnie. Jej spółki posiadają ponad 60 wyróżnień, nagród czy certyfikatów zdobytych w 5 krajach.

Rozpoczynając biznes z 15 tysiącami złotych zbudowała firmę z obrotami w milionach dolarów i ponad 2900 klientami w 32 krajach. W życiu prywatnym kocha przyrodę, podróże, Hawaje, życie w zgodzie z naturą. Nie lubi marud, narzekania, za to kocha realizować swoje marzenia.

KAROLINA GORCZYCA – BARSZCZEWSKA (Kategoria Prawo)

Adwokat działający w obszarze prawa rodzinnego i cywilnego oraz zagadnień związanych z prowadzeniem działalności gospodarczej, w tym szczególnie dotyczących prawa pracy, własności intelektualnej oraz prawa handlowego. Przez klientów ceniona za szybkość i skuteczność działania oraz elastyczność i kreatywność rozwiązań. Prowadzi kancelarię adwokacką w Krakowie.

Absolwentka prawa i ekonomii na Uniwersytecie Jagiellońskim oraz Szkoły Prawa Amerykańskiego przy współpracy z Catholic University of America Columbus School of Law & the Faculty of Law and Administration w Waszyngtonie, a także studiów podyplomowych z prawa ochrony środowiska w Polsce i Unii Europejskiej oraz z prawa własności intelektualnej na Uniwersytecie Jagiellońskim.

Obecnie doktorantka na Uniwersytecie Jagiellońskim. Rozprawę doktorską przygotowuje w Katedrze Prawa Własności Intelektualnej pod opieką naukową prof. dr hab. Ryszarda Markiewicza. Członek Komisji Inicjatyw #Nowoczesna Adwokatura Okręgowej Rady Adwokackiej w Krakowie w kadencji 2016-2020.

Skomentuj

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.

Akceptuję zasady Polityki prywatności