Lexusowa przestrzeń podbija Dubaj


Pierwszy poza Japonią jedyny w swoim rodzaju „salon” Lexusa – prestiżowej marki należącej do Toyoty – otwarto przed kilkoma dniami w Dubaju, stolicy Emiratów Arabskich.

 

Intersect – bo taką nazwę nosi ten jakże oryginalny rodzaj „lokalu handlowego” – zlokalizowany został w sercu prestiżowego centrum finansowego DIFC (Dubai International Financial Center).

Nowy Intersect by Lexus nie jest salonem sprzedaży samochodów – zaznaczyła 9 grudnia w komunikacie dla mediów reprezentanci Toyoty. To – jak czytamy – „kameralne miejsce łączące w sobie galerię sztuki, czytelnię, nastrojową kawiarnię i bistro, a także butik z firmowanymi przez Lexusa ekskluzywnymi przedmiotami codziennego użytku”.

intersect_dubai_04

Jak przekonuje japońska spółka – a znajduje to potwierdzenie na udostępnionych mediom zdjęciach – „urządzona ze smakiem przestrzeń urzeka duchem stylu, kreatywności i technologii”. Goście prestiżowej marki Toyoty mają również możliwość obcowania z prezentowanymi w osobnym pomieszczeniu koncepcyjnymi modelami Lexusa.

Pierwszy Intersect by Lexus otwarto w tokijskiej dzielnicy Minami Aoyama w sierpniu 2013 roku. Jak przypomniano w komunikacie spółki, ideą twórców projektu było zaproszenie gości do świata Lexusa i podzielenie się z nimi klimatem komfortu i doskonałości, które są nierozerwalnie związane z tą marką.

intersect_dubai_05

Jak podano z informacji dla mediów, sam szef Toyoty Akio Toyoda opisuje Intersect jako „sekretną enklawę, w której można się cieszyć życiem”, miejsce zarówno niezobowiązujących spotkań, jak i wyjątkowych wydarzeń.

Wystrój wnętrz Intersect by Lexus, którego autorem jest renomowany designer Masamichi Katayama ze studia Wonderwall, łączy subtelną elegancję z akcentami nawiązującymi do techniki motoryzacyjnej.

Za kulinarną stronę przedsięwzięcia odpowiada mistrz sztuki kucharskiej Tomas Reger, od lat działający w najbardziej wyrafinowanych restauracjach Bliskiego Wschodu. Niepowtarzalny klimat lokalu tworzą również starannie dobrana oprawa dźwiękowa oraz stworzone specjalnie dla Lexusa aromaty – czytamy w informacji Toyoty.

intersect_dubai_02

Japońska firma zapowiedziała również otwarcie kolejnego Intersect by Lexus – ma pojawić się w Meatpacking District, jednej z najmodniejszych dzielnic Nowego Jorku.

Czy i kiedy Interscect zawita do Polski, na razie nie wiadomo.

 

(gm)

Skomentuj

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.

Akceptuję zasady Polityki prywatności