Marta Kozłowska: Rób to, co kochasz a sukces na pewno przyjdzie!

W swoim biznesie stawia na ciężką pracę i rekomendacje Klientów. Uwielbia zmieniać życie ludzi, wyłapywać nowe twarze, stawiać sobie nowe wyzwania. Uważa, że trzeba działać tu i teraz, nie odkładać niczego na później. Marta Kozłowska, właścicielka Agencji Kontra i Studia Kreowania Wizerunku z Białegostoku opowiada o skutecznym sposobie na sukces.

 

 

Skąd pomysł na założenie Agencji KONTRA zajmującej się wynajmem modelek, modeli i hostess? 

Od dłuższego czasu przypatrywałam się urodzie chłopaków i dziewcząt z Podlasia. Zauważyłam ich nieco odmienny typ urody. Oczywiście jest bardzo dużo pięknych i naturalnych młodych ludzi, którzy nie są pewni czy nadają się do modelingu. Próbują swoich sił na portalach modelingowych, aplikują do warszawskich agencji. W Białymstoku jak do tej pory nie było prężnie działającej agencji hostess, modelek i modeli, stąd pomysł na otwarcie tego typu przedsięwzięcia. Stawiam na naturalne piękno, dlatego szukam takich „perełek”, rozmawiam z nimi i daję szansę na zaistnienie w świecie mody.

Czym na tle konkurencji wyróżnia się Pani agencja?

Przede wszystkim postawiłam na naturalność. Nasze modelki, modele i hostessy są naturalne, bez sztucznych rzęs, doczepianych włosów i paznokci, powiększanych ust. Zdjęcia na których się prezentują nie są poddawane obróbce. Każde z nich jest robione przez fotografa z którym współpracuję na stałe, dlatego są spójne. Poza tym dosłownie wszyscy ludzie, z którymi współpracuję są ludźmi otwartymi na pracę, chcą pracować, nie kapryszą, są mili, uczciwi i można na nich liczyć. Nigdy mnie nie zawiedli.

Pani działalność skupia się głównie na Podlasiu, czy jest Pani otwarta na inne rynki, inne regiony kraju?

Jak najbardziej otwieramy się na całą Polskę, ale także na rynki zagraniczne. Mamy już pierwsze sygnały z rynku zachodniego o chęci współpracy z kilkoma naszymi modelami przy sesjach zdjęciowych i reklamach sprzętu sportowego.

Jak pozyskuje Pani Klientów? Jak ważne w Pani biznesie są rekomendacje, polecenia, marketing szeptany?

Najlepszym sposobem pozyskiwania klientów są rekomendacje. To największe zadanie dla każdego właściciela firmy, aby klient był zadowolony i polecał go innym. Moi klienci trafiają do mnie również poprzez stronę internetową i media społecznościowe.

Poza agencją prowadzi Pani także Studio Kreowania Wizerunku. Na czym polega ta gałąź Pani biznesu?

W Studio Kreowania Wizerunku zajmuję się zmianą dotychczasowego stylu, sposobu ubierania się,  pewnych wyuczonych zachowań, których nie wypada. Wyłapuję takie niuanse i wspólnie z klientką/klientem staramy się wyeliminować, zmienić, naprawić. Osoby, które chcą zmienić swój wygląd, kontaktują się ze mną, a ja zajmuję się całą resztą. Jestem  personalną stylistką działająca na terenie całej Polski (polecam moją stronę: www.bymartam.pl).

Dzisiejszy świat jest dynamiczny, ludzie żyją w biegu. Gubią się w pędzie za karierą. Nie mają czasu pracować nad swoim wizerunkiem. Tracą poczucie tego, co jest modne, jak się dobrze ubrać a przecież nie od dziś wiadomo, że starannie dobrany ubiór to gwarancja pewności siebie. Zajmuję się również projektowaniem sukien wieczorowych na indywidualne zamówienie. Tworzeniem spersonalizowanych kreacji, które dodają pewności siebie ale też gwarancję, że nikt inny nie będzie miał takiej samej.

Do kogo kieruje Pani swoją ofertę? Kto jest pani grupą docelową jeśli chodzi o Klientów Studia Kreowania Wizerunku?

Grupą docelową są dosłownie wszyscy, zarówno kobiety jak i mężczyźni, którzy chcą zmienić swój wizerunek. Metamorfoza, którą proponuję (zmiana stylu, fryzury, upiększenie przez kosmetyczkę, itp.) czyni cuda. Zmienia nastawienie człowieka, jego postawę i wygląd.

Jakimi wartościami kieruje się Pani w biznesie?

Pierwszą, najważniejszą i nad którą ciągle pracuję to: „Co masz zrobić jutro, zrób dziś”. Nie czekaj na to, co będzie, tylko zajmij się tym już teraz.  I tak powtarzam swoim klientkom: Nie czekajcie na zmiany, bo same nie przyjdą. Trzeba podjąć trud i zmienić się jak najszybciej.

Co, Pani zdaniem, decyduje o tym, że jednym udaje się odnieść sukces, a innym nie? Istnieje jakaś recepta na sukces?

Ciągła praca i zaangażowanie, oddanie się projektom, które się realizuje. Należy robić to, co się kocha a sukcesy przyjdą same – wraz z ciężką pracą.

W czym kobiety są lepsze od mężczyzn jeśli chodzi o biznes?Mocne strony kobiet?

Podzielność uwagi, czyli to, co kobiety mają w swojej naturze. Możemy pracować, pilnować dziecko, zajmować się domem, pisać e-maile z dzieckiem na kolanach. Jednym słowem – jesteśmy w stanie pogodzić wszystko i niczego nie zawalić.

Niedawno zdobyła Pani nagrodę w plebiscycie LIDERZY BIZNESU WOJEWÓDZTWA PODLASKIEGO 2019 organizowanym przez magazyn LAW BUSINESS QUALITY. Jakie znaczenie ma dla Pani ta nagroda?

Dała mi przysłowiowego „kopa” do działania. Do tego, żeby jeszcze bardziej pracować na swój sukces i satysfakcję ze swojej pracy. Nie tylko finansową. Najważniejsze dla mnie są te momenty, kiedy Klient mówi mi, że zmieniłam jego świat na lepszy. W którym czuje się dobrze i pewnie. Dla tych chwil warto żyć.

Plany na najbliższe 5 lat?

Rozbudowanie mojej marki ubrań, otworzenie ludzi na pracę z personalną stylistką. Pogłębienie wiedzy wśród Podlasianek, że jak się nie zmieniło niczego do tej pory w swoim wyglądzie, to tak naprawdę nic się dalej nie zmieni – dopóki nie zajmie się tym ktoś, kto się na tym zna. Skupiam się także na odkrywaniu nowych twarzy w modelingu.

Rozmawiała: Ilona Adamska
fot. Archiwum prywatne

Skomentuj

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.

Akceptuję zasady Polityki prywatności