Nowa kampania biżuterii GUESS


Amerykański dom mody zaprasza nas do „Tajemniczego Ogrodu”, w którym otwiera bramę do świata pięknej biżuterii. W każdym sezonie GUESS odsłania kolejne nowości, idealnie wpisujące się w styl określany przez markę jako „Young, Sexy & Adventurous”.

Jak na „Tajemniczy Ogród” przystało, kampania została przygotowana w duchu nostalgii, zadumy i eterycznych spojrzeń. W całą otoczkę subtelnie wpleciono biżuterię; nie rzuca się od razu w oczy, odkrywamy ją powoli, dostrzegając kolejne detale.

Beauty_shot_3

Wśród nowości nie brakuje charakterystycznych dla marki GUESS serc, trójkątów czy też emblematów klucza i kłódki, uosabiających ideę „Tajemniczego Ogrodu”. Kolory złota, srebra oraz różowego złota przeplatają się z przeróżnymi łańcuszkami i wzorami. Każdy element biżuterii znajduje swój odpowiednik w bransolecie, pierścionku czy kolczykach.

Beauty_shot_1

GUESS w tym sezonie zdecydowanie postawił na elegancję, dlatego w kolekcji nie brakuje kryształów – zarówno delikatnych jak i tych masywnych. Tłem kampanii są subtelne odcienie koloru niebieskiego i błękitu, ale przede wszystkim piękna, muśnięta słońcem skóra.

Lifestyle_1

Skomentuj

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.

Akceptuję zasady Polityki prywatności