lederboard

PayPal: 7 sposobów na zwiększenie sprzedaży online


Sukces w e-commerce nie zależy jedynie od wysokiej jakości produktów i usług jakie oferuje. Na pozytywne doświadczenie konsumenckie wpływają również takie czynniki jak choćby możliwość wygodnej nawigacji strony czy intuicyjny model płatności. Przy odpowiedniej organizacji, każdy internetowy biznes jest w stanie osiągnąć wzrost przychodów przy jednoczesnej satysfakcji klientów. Poniżej prezentujemy siedem prostych wskazówek na podniesienie świadomości marki w Internecie i zbudowanie bazy lojalnych konsumentów.

 

  1. Buduj zaufanie. Nie przegap okazji na zwiększenie zaufania względem twojego biznesu, zwłaszcza wśród użytkowników kupujących po raz pierwszy – aby zwiększyć poziom zaufania, umieść informacje o bezpieczeństwie czy ochronie prywatności w widocznym miejscu. Zgodnie z danymi Baymard Institute, 21% konsumentów porzuca wirtualne koszyki z obawy o bezpieczeństwo przetwarzania informacji finansowych.

 

  1. Odrób pracę domową z SEO. Wyszukiwanie dawno wyprzedziło nawigację strony w kategorii głównego narzędzia, z którego e-konsumenci korzystają poszukując treści i produktów na stronie. Z uwagi na tę zależność, warto dołożyć wszelkich starań, aby twoje produkty pojawiały się zawsze na pierwszym miejscu wyników wyszukiwania. W tym celu warto zadbać o zwięzłe tagi i opisy na całej stronie WWW. Uproszczenie adresów URL również ułatwia wyszukiwarce odpowiednie pozycjonowanie.

 

  1. Zoptymalizuj finalizację transakcji. Porzucone koszyki stanowią jeden z największych problemów sklepów online. Zgodnie z Baymard Institute, ich odsetek może stanowić nawet 68%. Istnieje jednak kilka prostych sposobów na usprawnienie finalizacji transakcji i uczynienie jej nieco bardziej przystępnej dla użytkownika. Po pierwsze, warto pomyśleć o pominięciu niepotrzebnych etapów procesu zakupowego, większym wyborze metod płatności i nie zmuszaniu użytkownika do zakładania dodatkowych kont czy profili.

 

  1. Wykorzystaj remarketing. Jeśli kiedykolwiek przeglądałeś ofertę jakiegoś sklepu, podczas gdy na stronie wyświetlały się dodatkowe reklamy – doświadczyłeś remarketingu. Różne rodzaje remarketingu mogą wesprzeć twój biznes na różne sposoby. Przede wszystkim, jest to dobry sposób na zyskanie uwagi kupujących, którzy wyrazili wstępne zainteresowanie twoją ofertą – warto im jednak przypomnieć, że nawet decydując się przejście na reklamowaną witrynę, w każdej chwili mogą wrócić i sfinalizować transakcję.

03_16_16_5270_RT

 

 

  1. Rozwijaj się globalnie. Konsumenci nie kupują jedynie lokalnie. Dzięki prostszym i wygodniejszym opcjom przesyłki i płatności robią zakupy również na zagranicznych stronach internetowych. Przyjrzyj się swoim zagranicznym klientom, przeanalizuj co kupują i z jakich są krajów. Następnym krokiem powinno być przetestowanie na wybranych rynkach podobnych produktów – za pośrednictwem własnej strony lub np. eBay.

 

  1. Zaoferuj bezpłatną dostawę. Badania potwierdzają, że promocyjna lub darmowa dostawa ma bardzo pozytywny wpływ na decyzje zakupowe konsumentów. Ważna jest także szybkość dostawy – 6 na 10 przebadanych użytkowników byłoby skłonnych zapłacić za dostawę więcej, jeśli przesyłka dotarłaby do nich tego samego dnia. Warto pomyśleć o inwestycji we współpracę z szybką i sprawną firmą kurierską lub możliwościach darmowej dostawy np. przy zakupach powyżej 50 zł.

 

  1. Mobile first. Liczba transakcji za pośrednictwem urządzeń mobilnych rośnie praktycznie z dnia na dzień. Niedługo będzie ich więcej niż tych, dokonywanych za pośrednictwem laptopów czy komputerów stacjonarnych. Warto zainwestować w responsywną stronę WWW, tak aby twoi konsumenci mieli zapewnione jak najlepsze doświadczenie zakupowe – niezależnie od tego czy korzystają właśnie z komputera, smartfona czy tabletu.

 

 

 

O PayPal

 

PayPal (NASDAQ: PYPL) we wszystkich swoich działaniach stawia ludzi na pierwszym miejscu. Od czasu założenia firmy w 1998 roku, stoimy na czele rewolucji płatności cyfrowych. PayPal ułatwia ludziom zarządzanie swoimi finansami, oferując im wybór i elastyczność w obszarze transferu pieniędzy, płacenia oraz przyjmowania płatności. Zarządzamy otwartą, bezpieczną i technologicznie agnostyczną platformą płatniczą, którą wykorzystują firmy w celu przeprowadzenia bezpiecznych transakcji ze swoimi klientami online, w sklepach i coraz częściej na urządzeniach mobilnych. W 2015 roku, 28% z 4.9 miliarda przetworzonych przez nas płatności, dokonano na urządzeniach mobilnych. Ze 184 milionami aktywnych użytkowników, PayPal jest prawdziwie globalną platformą płatniczą, dostępną na ponad 200 rynkach, umożliwiającą płatności w ponad 100 walutach, wypłacanie na rachunki bankowe w 57 oraz utrzymywanie salda na kontach w 26 walutach. Aby uzyskać więcej informacji o PayPal odwiedź about.paypal-corp.com. Informacje finansowe o PYPL znajdziesz na investor.paypal-corp.com.

 

Skomentuj

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.

Akceptuję zasady Polityki prywatności