lederboard

Prezentacja kandydatek do tytułu Polska Lwica Biznesu 2015 – Sztuka i Design


Oryginalny pomysł na biznes, umiejętność promocji i PR oraz zdolność nawiązywania relacji z klientami i współpracownikami – między innymi to powinno cechować „Lwicę Biznesu”.

Plebiscyt „Polska Lwica Biznesu” organizowany przez magazyn „Law Business Quality” ma propagować kobiety, które doskonale radzą sobie na rynku, łącząc pracę zawodową z pasją, dążą do samorozwoju i sukcesu.

Skierowany jest do właścicielek małych lub średnich przedsiębiorstw, osób zajmujących wysokie stanowiska menedżerskie czy kierownicze lub będących w zarządzie fundacji albo stowarzyszenia działającego na rzecz kobiet.

Redakcja nominuje 30 kandydatek w kategoriach: Promocja kobiet w biznesie, Innowacja w biznesie, Prawo i finanse, Moda, Zdrowie i uroda, Turystyka i hotelarstwo, Rozwój osobisty, Media, Sztuka i design oraz Działalność społeczna i charytatywna.

Dziś przedstawiamy prężnie działające kobiety w kategorii SZTUKA I DESIGN.

 

1. Lidia Bąk

Lidia B (4)

Właścicielka i projektantka Autorskiej Pracowni Architektury Wnętrz i Krajobrazu, założycielka i właściciel BE-ART exclusive – internetowej galerii sztuki www.be-art.pl. Od lat projektuje wnętrza dla klientów indywidualnych, jak również dla inwestorów publicznych. Przeprowadza audyty i doradztwo dla firm sektora MSP. Często zapraszana jest do udziału w jury konkursów dotyczących wystroju wnętrz i designu. W wolnych chwilach projektuje scenografie do przedstawień teatralnych.

Z zamiłowania mecenas sztuki, kurator wystaw i wernisaży on-line, patron wielu współczesnych artystów. Współuczestniczy, wspiera medialnie i merytorycznie akcje charytatywne na rzecz fundacji i stowarzyszeń np. Dress for Success Poland, Stowarzyszenie Amazonek, Fundacja „Krwinka”.

 

2. Ewa Pohlke

IMG_8836

Absolwentka Wydziału Nauk Społecznych i Sztuki na UWM w Olsztynie. Malarka, nauczycielka arteterapii i malarstwa. Zajmuje się malarstwem sztalugowym, rysunkiem, tkaniną eksperymentalną, rzeźbą, kolażem i fotografią. Organizatorka projektów artystycznych, warsztatów, wystaw i imprez kulturalnych. Działa aktywnie w Stowarzyszeniu na rzecz Kultury Żydowskiej B`Jachad i Stowarzyszeniu Kulturowym Borussia w Olsztynie. Uczestniczka wielu wystaw indywidualnych i zbiorowych w Polsce i za granicą. Jej prace można było oglądać w takich krajach jak: Litwa, Białoruś, Rosja, Niemcy, Szwajcaria, Japonia. Prace wystawiane w Kaliningradzie, Norymberdze, Lipsku, Wilnie, Grodnie czy Kownie podbiły serca tamtejszych miłośników sztuki.

W 2008 roku Ewa Pohlke zdobyła Nagrodę Prezydenta Miasta Olsztyna za upowszechnianie i ochronę Dziedzictwa Kultury, zaś w 2010 roku Nagrodę Marszałka Województwa Warmińsko Mazurskiego w dziedzinie kultury.

 

3. Omenaa Mensah

9om

Znana głównie jako prezenterka pogody w TVN, TVN24 i TVN METEO Omenaa Mensah to także przedsiębiorcza bizneswoman, która od kilku lat z sukcesem prowadzi firmę AMMADORA, zajmującą się produkcją personalizowanych mebli na zmówienie. Mebli niezwykłych, bo inspirowanych sztuką. Tworzy je we współpracy ze znakomitymi polskimi artystami i doskonałymi w swoim fachu rzemieślnikami. AMMADORA to marka artystycznych mebli, gdzie każdy przedmiot tworzony jest na indywidualne zamówienie i staje się skarbem dla jego właściciela. Firma powstała z miłości do antyków i sztuki. Omenaa kreując swoje meble odważnie łączy antyki, rzeźbę, czy malarstwo z nowoczesnymi technologiami, co przynosi wspaniały efekt, bo meble sygnowane marką AMMADORA są wyjątkowe i niepowtarzalne, a jednocześnie niezwykle funkcjonalne. Bo według Omeny dobry design jest nie tylko efektowny, ale także praktyczny.

AMMADORA to meble zdefiniowane na nowo. To synteza sztuki, luksusu, indywidualizmu i funkcjonalności. Pasję i działalność biznesową Omeny w zakresie designu i wystroju wnętrz doceniają nie tylko klienci. Docenili także producenci popularnego programu DOMY GWIAZD, proponując jej prowadzenie tego najpopularniejszego formatu na kanale DOMO+. W programie Omenaa odkrywa tajemnice mieszkań i domów osób znanych z pierwszych stron gazet.

Omenaa Mensah o swojej działalności w ramach AMMADORA czasami opowiada w mediach, dzięki czemu dość szybko zyskała wierne grono fanów jej designu oraz wielu klientów. Jednak najlepszą rekomendacją i promocją dla marki są zadowoleni klienci, którzy polecają moje meble swoim znajomym, czy partnerom biznesowym. AMMADORA to meble dla wąskiej grupy koneserów, a nie masowa produkcja.

AMMADORA to dowód na to, że swoją pasję i miłość można z powodzeniem przekuć w dobrze prosperujący biznes. To także dobry przykład dla innych kobiet poszukujących własnej drogi i niezależności, która da im szczęście i satysfakcję z życia.

 

Głosowanie rusza 15.04.2015.

Skomentuj

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.

Akceptuję zasady Polityki prywatności