lederboard

Kandydatki do tytułu Polskiej Lwicy Biznesu – kategoria Zdrowie i Uroda


Oryginalny pomysł na biznes, umiejętność promocji i PR oraz zdolność nawiązywania relacji z klientami i współpracownikami – między innymi to powinno cechować „Lwicę Biznesu”.

Plebiscyt „Polska Lwica Biznesu” organizowany przez magazyn „Law Business Quality” ma propagować kobiety, które doskonale radzą sobie na rynku, łącząc pracę zawodową z pasją, dążą do samorozwoju i sukcesu.

Skierowany jest do właścicielek małych lub średnich przedsiębiorstw, osób zajmujących wysokie stanowiska menedżerskie czy kierownicze lub będących w zarządzie fundacji albo stowarzyszenia działającego na rzecz kobiet.

Redakcja nominuje 30 kandydatek w kategoriach: Promocja kobiet w biznesie, Innowacja w biznesie, Prawo i finanse, Moda, Zdrowie i uroda, Turystyka i hotelarstwo, Rozwój osobisty, Media, Sztuka i design oraz Działalność społeczna i charytatywna.

Dziś przedstawiamy pierwsze nominowane Panie w kategorii ZDROWIE i URODA.

 

 

1) Ewelina Kwit-Betlej

sis (3)

Autorka nowej polskiej linii kosmetyków naturalnych i właścicielka marki Resibo. Wybór drogi zawodowej był prosty – od zawsze wiedziała, że kiedyś poprowadzi własny biznes. A pomysł na biznes? Tak jak kosmetyki – naturalny. Sama borykając się z problemami z cerą, od lat poszukiwała kosmetyku idealnego. Produkty doskonałe dla niej okazały się wyjątkowe także dla innych kobiet w różnym wieku. Tak zrodziła się marka Resibo.

Filozofia Resibo jest taka, jak życiowa filozofia, właścicielki, wierna zasadom, takim jak: DĄŻENIE DO DOSKONAŁOŚCI – każdy produkt firmy jest dopracowywany i testowany przez wiele miesięcy, a do klientów trafia dopiero, gdy w stu procentach spełnia najwyższe wymagania, WIARYGODNOŚĆ – Resibo to marka, która stawia na szczerość wobec klienta – na każdym opakowaniu jest podany dokładny skład i zawartość składników naturalnych w produkcie, ŚWIADOMOŚĆ – w Resibo promuje świadome decyzje konsumenckie. Te ostatnie osiąga prowadząc blog, na którym promowane są zdrowy tryb życia, zamiłowanie do natury i działania proekologiczne. Dla właścicielki Resibo to nie tylko biznes, ale też okazja do prowadzenia misji edukacyjnej, wspierającej świadomą konsumpcję, co osiąga m.in.. dzięki wykładom na temat właściwego czytania etykiet kosmetyków.

Dla Eweliny Kwit-Betlej receptą na sukces jest taka wizja własnego biznesu, która jest szczera nie tylko wobec właścicielki, ale też jej klientów, oraz elastyczne dopasowanie jej do zmieniającego się rynku. Satysfakcję odnajduje w każdym wykreowanym i dopracowanym produkcie, ale szczególnie – w coraz częstszych wiadomościach od zadowolonych klientów.

„To, że moje kosmetyki są skuteczne, to jedna sprawa, ale jakie wspaniałe jest to, że coraz więcej osób stosuje naturalną pielęgnację. Przekonując klientów do naszych produktów mam szansę przekonać ich również do zmiany stylu życia na zdrowszy i to dopiero niesamowita radość” – wyjaśnia założycielka Resibo.

 

2) Krystyna Arcabowicz

Pani Krystyna 1

Jest założycielką APIS NATURAL COSMETICS, rodzinnej firmy, która od 26 lat produkuje wielofunkcyjnie działające kosmetyki pielęgnacyjne do twarzy i ciała. Panią Krystynę całe życie pasjonowała kosmetologia. Od początku powstania firmy jej priorytetem w produkcji była najwyższa jakość oddawanego w ręce klientów produktu. Technologie w APIS NATURAL COSMETICS opracowywane są od podstaw pod czujnym okiem właścicielki i stanowią połączenie najlepszych naturalnych składników z najnowszymi osiągnięciami biotechnologii i kosmetologii.

Historię firmy rozpoczęła produkcja kremu z mleczkiem pszczelim, który do dzisiaj cieszy się uznaniem wśród klientów. APIS NATURAL COSMETICS jako jedna z pierwszych firm w Polsce rozpoczęła produkcję kosmetyków na bazie minerałów z Morza Martwego, które dostarczają skórze tylko najlepsze pierwiastki gwarantując skuteczne spektrum działania.

W poszukiwaniu innowacyjnych rozwiązań w zakresie biochemii i biologii Pani Krystyna ściśle współpracuje z placówkami naukowo-badawczymi. Wysoką skuteczność kosmetyków potwierdzają badania prowadzone przez doświadczonych dermatologów i kosmetologów. Jak sama mówi: – Produkujemy kosmetyki najnowszej generacji. Naszą misją jest szacunek dla natury a pasją najnowsze osiągnięcia nauki. Priorytetem jest zadowolenie naszych klientów, którzy od lat stosując nasze produkty doceniają ich znaczenie dla urody Kosmetyki APIS NATURAL COSMETICS pozwalają zachować atrakcyjny wygląd i harmonię pomiędzy ciałem, duchem i umysłem.

Prywatnie Pani Krystyna jest matką trójki dzieci. Daniela, Agnieszki i Elizy, których losy zawodowe również związane są z firmą. W maju 2014 roku otwarty został pierwszy gabinet kosmetyczny sygnowany logiem Apis Natural Cosmetics.

 

3) Mariola Bojarska – Ferenc 

10955625_864011643663080_2364117458181448812_n

Dziennikarka, autorka ponad 2 tys. programów dla TVP. Ostatni „Sztuka życia” emitowany w TVP2.  Autorka trzech książek promujących zdrowy styl życia oraz bloga dla kobiet 50+. Prowadzi szkolenia dla firm „Wellness – droga do sukcesu”.

Na pytanie, jakie czynniki wpływają na osiągnięcie sukcesu,  odpowiada  –  wytrwałość.

– Przede wszystkim należy mieć ogromną wiedzę i umiejętności w dziedzinie, w której pragnie się odnieść sukces i konsekwentnie do niego dążyć. Myślę, że to jest podstawa. Nie wolno stać w miejscu, twierdząc, że jest się wystarczająco dobrym, trzeba ciągle się rozwijać. Fakt, że jesteś fantastyczny w tym roku, nie oznacza, że za rok ktoś cię nie zastąpi. Ten, kto stoi w miejscu, cofa się. Trzeba wciąż się rozwijać, aby być na czasie czytać, obserwować badania, uczestniczyć w kongresach, szkoleniach. Nie wyobrażam sobie sukcesu bez pracowitości. Ludzie myślą, że komuś coś się po prostu udało, ale tak nie jest. Osiągnięcie sukcesu jest długotrwałym procesem ściśle związanym z intensywną pracą nad sobą.  Poświęcam się swojej pracy, ponieważ robię to, co kocham. Thomas Edison powiedział kiedyś: „Nie przepracowałem ani jednego dnia w swoim życiu, bo wszystko, co robiłem, to była przyjemność”. Podpisuję się pod tymi słowami. Mnie również moja praca sprawia przyjemność. – wyjaśnia prekursorka fitnessu w Polsce.

 

Głosowanie rusza 15.04.2015.

Skomentuj

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.

Akceptuję zasady Polityki prywatności