lederboard

Profesjonalna pieczątka z logo firmy zwiększa wiarygodność w oczach Twojego Klienta

Polskie prawo nie reguluje obowiązku posiadania pieczątki. Wielu przedsiębiorców decyduje się jednak na stempel firmowy, gdyż podkreśla on profesjonalny wizerunek oraz wpływa na wiarygodność firmy. Taka pieczątka jest również sporym ułatwieniem w prowadzeniu dokumentacji, a dodatkowo stanowi wizytówkę firmy i jej bezpłatną reklamę. Wybierając pieczątkę, warto więc zastanowić się, jakie zadanie ma ona spełnić, aby przyniosła oczekiwane efekty.

 

 

Pieczątka firmowa – dostępne warianty

Na rynku można znaleźć wiele modeli stempli, z możliwością ich pełnej personalizacji. Taka różnorodność sprawia, że bez problemu dopasujesz pieczątkę firmową do funkcji, jaką ma pełnić w Twoim przedsiębiorstwie. Na przykład w ofercie firmy Modico dostępne są stemple z datownikiem, danymi kontaktowymi, logotypem marki lub dowolnie wybranym napisem. Możliwość personalizacji sprawia, że pieczątka może zostać wykonana w niestandardowy sposób, według indywidualnej specyfikacji. Najbardziej uniwersalnym wariantem jest pieczątka z logiem firmy, uzupełniona o dodatkowe informacje kontaktowe. Podnosi ona wartość wizerunkową przedsiębiorstwa, ale to nie wszystkie jej zalety.

Pieczątka z logiem firmy – dlaczego warto w nią zainwestować?

Każda branża wyróżnia się dużą konkurencyjnością, dlatego tak ważne są działania ukierunkowane na pozyskiwanie nowych odbiorców usług i produktów. Nowi klienci chętniej korzystają z oferty firm, która w ich oczach wygląda profesjonalnie i wiarygodnie. Pieczątka firmowa jest doskonałą wizytówką, która daje jasny przekaz, że przedsiębiorstwo jest godne zaufania. Oprócz tego pieczątka z logiem firmy ma jeszcze więcej zalet, dla których warto się na nią zdecydować:

Wizytówka firmy – stempel oprócz firmowego logo, może zawierać dane kontaktowe firmy. Dzięki temu klient w razie potrzeby, może łatwo do nich wrócić, aby znaleźć adres, telefon czy NIP przedsiębiorstwa. Jest to dużo wygodniejsze niż gromadzenie tradycyjnych wizytówek.

Profesjonalny wizerunek marki – nawet jeżeli dopiero rozpoczynasz własną działalność, powinieneś zainwestować w pieczątkę. Dzięki temu od samego początku zbudujesz profesjonalny wizerunek i zwiększysz swoją wiarygodność w oczach nowych klientów.

Dane kontaktowe – nawiązywanie kontaktów biznesowych często odbywa się w najmniej oczekiwanym momencie. Zamiast zapisywać numer na serwetce lub wręczać wizytówkę, możesz posłużyć się pieczątką firmową. W ten sposób pokażesz swój profesjonalizm i zdobędziesz nowego kontrahenta.

Darmowa reklama – pieczątka z logo firmy to nośnik najważniejszych informacji o Twoim przedsiębiorstwie. Wbrew pozorom to także świetna forma reklamy, która ma szansę zostać zapamiętana przez duże grono osób.

Zamawiając stempel, warto pamiętać, aby nie przesadzać z nadmiarem informacji. Aby pieczątka firmowa należycie spełniła swoją funkcję, musi być czytelna. Na rynku dostępne są różne warianty i wielkości pieczątek, dzięki czemu dopasujesz powierzchnię stempla do potrzeb swojej firmy.

Skomentuj

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.

Akceptuję zasady Polityki prywatności