lederboard

Public Dialog z Polski doceniony podczas Mercury Excellence Awards


Public Dialog, jako jedyna firma z Polski, została wyróżniona złotą statuetką w tegorocznej edycji prestiżowego konkursu Mercury Excellence Awards – za projekt „ARDOR Auctions – Classic Automobiles Auction Event”. Nagroda została wręczona w kategorii Client Product Launch. O statuetki konkurowało prawie 650 firm z 23 państw.

 

Mercury Excellence Awards to jeden z najważniejszych i najstarszych międzynarodowych konkursów PR. Nagrody są przyznawane w poszczególnych kategoriach od 1987 roku. Wydarzenie ma na celu promowanie projektów mogących pochwalić się efektywną komunikacją. Charakter Mercury Excellence Awards jest unikalny – to jedyny tego typu konkurs na świecie prowadzony przez niezależną organizację – MerComm, Inc. W tegorocznej edycji udział wzięło prawie 650 firm z 23 krajów z całego globu – wyjaśniła w komunikacie prasowym firma Public Dialog.

Zgłoszenia w Mercury Excellence Awards są oceniane i rozpatrywane trzykrotnie. Na każdą kategorię przypada wyłącznie jedna statuetka Gold, Silver, Bronze i Honors. Ponadto wśród nagrodzonych złotem projektów wybiera się jeden, który otrzymuje wyjątkowe wyróżnienie – Grand Award.

Jury szczególnie doceniło projekt „ARDOR Auctions – Classic Automobiles Auction Event” za jakość uzyskanych publikacji, przekaz, sukces w budowaniu świadomości grup docelowych oraz ogólną efektywność działań komunikacyjnych – czytamy w komunikacie.

PublicDialogArdor2

„Zwycięstwo w prestiżowym konkursie Mercury Excellence Awards to dla naszej agencji duże wyróżnienie. Konkurencja była ogromna, rywalizowaliśmy z najlepszymi projektami z całego świata. Zgłoszony przez naszą firmę projekt był sporym wyzwaniem, dotyczył nowej marki, której wizerunek mieliśmy możliwość budować od samego początku. Ważne i bardzo pozytywne jest także to, że po raz kolejny polska agencja została wyróżniona, a także projekty z naszego kraju są zauważane na arenie międzynarodowej – powiedział cytowany w informacji prasowej Paweł Bylicki, Partner Zarządzający w Public Dialog.

Agencja Public Dialog była odpowiedzialna za przygotowanie dla Domu Aukcyjnego ARDOR Auctions strategii komunikacji PR oraz jej wdrożenie. Podczas pierwszej aukcji przeprowadzonej 17 września 2015 r. na Stadionie Narodowym w Warszawie łącznie wystawiono 58 samochodów.

„Bardzo cenimy sobie wkład agencji Public Dialog w przygotowanie koncepcji komunikacji i jej egzekucję. Profesjonalizacja rynku samochodów klasycznych to zjawisko w Polsce zupełnie nowe, stąd kluczowe było przygotowanie strategii wejścia na rynek. Wyróżnienie w konkursie Mercury Excellence Awards, jako jedynego zgłoszenia z Polski, pokazuje, że nasze potrzeby zostały dobrze zidentyfikowane, a całość działań wzorcowo przeprowadzona (…)” – skomentował Michał Wróbel, dyrektor generalny ARDOR Auctions.

Mercury Excellence Award to już kolejna nagroda przyznana za komunikację launchu pierwszego w Polsce domu aukcyjnego zabytkowych samochodów oraz premierowej aukcji. Wcześniej projekt został doceniony w konkursie Magellan zdobywając brązową statuetkę.

PublicDialogArdor3

Utworzony w marcu 2015 r. ARDOR Auctions to pierwszy w Polsce dom aukcyjny specjalizujący się w motoryzacji klasycznej.

Public Dialog to agencja public relations założona w 2010 r. Specjalizuje się w komunikacji społecznej, zrealizowała ponad 100 strategii oraz projektów z obszaru komunikacji korporacyjnej, kryzysowej, wewnętrznej, produktowej, B2B, finansowej i IR, a także CSR, event i social marketingu. Zajmuje się też szkoleniami z zakresu wystąpień publicznych i pracy z mediami. Na swoim koncie ma liczne branżowe nagrody i wyróżnienia: Złoty Spinacz (2013), IPRN Project of the Year (2014), Magellan Award (2014 i 2015), IPRA (2015) oraz Mercury Excellence Awards (2016).

(gm)

FOT. © Public Dialog

Skomentuj

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *