Ubezpieczenia – nowoczesne kanały komunikacji i ich efektywność w sprzedaży

Różnorodność produktów ubezpieczeniowych dostępnych na rynku sprawia, że firmy muszą konkurować zarówno na płaszczyźnie pozyskania nowego klienta, jak i utrzymania dotychczasowych kontrahentów zapewniając im kompleksowy i wysoki standard usług. Dobra oferta musi być wielokanałowa. Ponadto, komunikacja we wszystkich kanałach powinna być treściowo spójna, inaczej momentalnie straci wiarygodność. Musi charakteryzować się ciągłością, czyli procesy zapoczątkowane w jednym kanale powinny być płynnie kontynuowane we wszystkich innych, gdziekolwiek podejmie je klient.

 

Prelekcje poprowadzą:

– Ryszard Zawadzki – Dyrektor Placówki Partnerskiej Aviva i Damian Zawadzki – autor bloga www.uczciwieoubezpieczeniach.pl; „Budowanie marki agenta ubezpieczeniowego w internecie”

– dr hab. Monika Szaraniec – Adiunkt w Katedrze Prawa Cywilnego i Gospodarczego, Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie; „Publicyzacja regulacji dystrybucji usług ubezpieczeniowych”

– Bartosz Wojno – Radca Prawny, Łyszkiewicz Tarasiuk Kancelaria Radców Prawnych sp. p.; „Analiza potrzeb klienta w praktyce z uwzględnieniem nowoczesnych kanałów komunikacji”

– Dorota Jezierska – Dyrektor Biura Ubezpieczeń na Życie, SIGNAL INDUA Życie Polska TU S.A.; „Oszustwa ubezpieczeniowe w ubezpieczeniach na życie”

– Anna Czech – Senior Dyrektor, Prudential Polska i Wojciech Topczewski – Senior Dyrektor, Prudential Polska; „Wpływ wiedzy i umiejętności agenta ubezpieczeniowego na badanie potrzeb klienta w ubezpieczeniach na życie”

– Marta Zięba-Szklarska – Dyrektor ds. Rozwoju Międzynarodowego, €uropejska Federacja Doradców Finansowych Polska (€FFP POLSKA); „Kwalifikacje po europejsku (krajowa rama kwalifikacji), a narzędzia fin-tech w pracy Doradcy Finansowego”

 

 

Grupa docelowa:

Kadra zarządzająca instytucji finansowych/doradztwa finansowego, towarzystw/agencji ubezpieczeniowych:

• Dyrektorzy/ kierownicy placówek centralnych i oddziałów

• Kierownicy zespołów sprzedażowych, agentów, brokerów oraz osoby decydujące o zakupie nowych technologii

• Przedstawiciele działów: rozwoju i sprzedaży, IT, marketingu, komunikacji, wsparcia sprzedaży oraz obsługi klienta, bezpieczeństwa, zarządzania jakością i bezpieczeństwem danych, analityków baz danych, integracji oraz systemów i aplikacji, operacyjnych oraz telefonicznej obsługi klienta, Call Center, komunikacji wewnętrznej, finansowych, controllingu, windykacji i rozliczeń, zapobiegania nadużyciom i oszustwom, prawnego

Udział jest bezpłatny dla wyżej wymienionych osób. Uczestnikom gwarantujemy: materiały konferencyjne, przerwy kawowe, możliwość konsultacji z Ekspertami.

Lokalizacja: GoldenFloor Plaza – Millennium Plaza, Al. Jerozolimskie 123a, 02-017 Warszawa

Więcej informacji: STRONA WYDARZENIA

Śledź nas na Facebooku: Kliknij tu!

Firmy zainteresowane udziałem w konferencji prosimy o kontakt.

19 września 2018 roku w Warszawie
Wystarczy się zarejestrować, decyduje kolejność zgłoszeń
REJESTRACJA

Patronat medialny Law Business Quality.

Skomentuj

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.

Akceptuję zasady Polityki prywatności