Wydawnictwo I.D.MEDIA wprowadza sporo zmian!

Wraz z nowym rokiem wydawnictwo I.D.MEDIA zmienia swoje oblicze. Wprowadza sporo zmian, które, jeśli zostaną mądrze poprowadzone, pozwolą tytułowi stać się produktem klasy premium.

 

Rynek prasy w Polsce (i nie tylko) przeżywa trudny okres. Gdy rozmawiam z dziennikarkami znanych wydawnictw, wszystkie potwierdzają to, że na rynku prasy od wielu lat panuje kryzys. Zamykają się kolejne tytuły, sprzedaż pism z roku na rok drastycznie spada. Życie przenosi się do sieci – mówi Ilona Adamska, wydawca LAW BUSINESS QUALITY .

– Dlatego zmieniamy od kwietnia strategię pisma. Nie zamykamy magazynu, ale wychodzimy z sieci Empik, przenosząc dystrybucję do sklepów online. Ponadto chcemy stworzyć markę bardziej luksusową, skierowaną do określonej grupy docelowej, nieprzypadkowego klienta, stąd będziemy kłaść nacisk na prenumeratę, tzw. wysyłkę dedykowaną (zamawianą przez konkretne osoby, firmy). Pismo ma być czymś pożądanym, dla wyjątkowej grupy osób. Ma być czymś, co nie będzie na wyciągnięcie ręki. Bo taka właśnie jest definicja produktu luksusowego – dodaje Adamska.

Magazyn dostępny będzie w sprzedaży online na: multistore24.pl, magazynlbq.pl i w sklepie wydawnictwa I.D.MEDIA – www.ikmag.pl. Wydawnictwo chce bowiem rozwinąć własne kanały sprzedaży.

– Od maja rusza pełną parą sklep internetowy na stronie WWW.IKMAG.PL, który powstał w połowie roku 2017 wraz z nową odsłoną serwisu IMPERIUM KOBIET. Chcemy zaprosić do współpracy znane i lubiane marki, które mogłyby sprzedawać na stronie swoje produkty. Dajemy im bezpłatną reklamę, bo sklep internetowy połączony jest z portalem IKMAG.PL, który notuje ponad 60 000 odsłon miesięcznie i jest chętnie czytany przez kobiety pewne siebie, znające swoją wartość, ceniące luksus, dobre artykuły i… produkty. Każda marka będzie wspierana kampanią promocyjną poprzez nasz profil na Facebooku i Instagramie – wyjaśnia Ilona Adamska, szefowa I.D.MEDIA.

25 kwietnia w Klubie LOFT44 odbędą się 8. urodziny IMPERIUM KOBIET połączone z pierwszą edycją konkursu IK MAGAZINE AWARDS – WOMEN’S PRESTIGE.

foto

– Chcemy nagrodzić zarówno kobiety sukcesu, jak i firmy i marki skierowane do kobiet. Duże zainteresowanie naszymi innymi projektami – Lwicami Biznesu czy Diamentami Kobiecego Biznesu – świadczy o potrzebie aranżowania tego typu spotkań i plebiscytów, które stanowią wzajemną inspirację i są doskonałym źródłem nawiązywania nowych znajomości. Misją naszych magazynów – zarówno IMPERIUM KOBIET, jak i LAW BUSINESS QUALITY – jest integrowanie kobiet sukcesu, łączenie kobiet, które w życiu kierują się zasadami biznesowego fair play, a także promowanie marek nastawionych na kobiety. Znak towarowy czy statuetka przyznawana na naszych plebiscytach jest atrakcyjnym, a przede wszystkim skutecznym narzędziem budowania wizerunku, wzmacniania obecności na rynku oraz sprzedaży. Logo konkursu umieszczone na opakowaniu produktu, ulotce czy na stronie www wyróżnia je na tle konkurencji. Jest zachętą do zakupu gwarantującą bezpieczeństwo i satysfakcję. Najnowsze badania pokazują, że konsumenci przywiązują ogromną wagę do takich znaków i chętniej wybierają produkty posiadające certyfikaty i wyróżnienia od tych, które ich nie mają – dodaje Ilona Adamska.

– Nasze wydawnictwo promuje przede wszystkim małe i średnie przedsiębiorstwa. Daje szansę pokazania się szerszemu gronu odbiorców i potencjalnym klientom, osobom, które nie dysponują ogromnymi nakładami finansowymi. Uważam jednak, że warto brać udział w tego typu przedsięwzięciach, zwłaszcza gdy dochodzi do tego możliwość zaistnienia w kolejnej części książki Ilony Adamskiej pt. „W realu i w sieci, czyli co jest ważne w biznesie i nie tylko”, której premiera odbędzie się już 25 kwietnia. Nie oszukujmy się – dziś event marketing – to jedna z najważniejszych gałęzi marketingu i promocji marki. Pokazujmy się, angażujmy w ciekawe projekty, walczmy o nagrody i pamiętajmy, że prowadzenie biznesu bez reklamy nie ma sensu – dodaje Anna Gardyniak, redaktorka, dziennikarka, RP-owiec związany od ponad 7 lat z I.D.MEDIA.

Z ważnych informacji na koniec: od 1 kwietnia siedziba firmy z ul. Mokotowskiej 4/6 lok 115 przenosi się do biura przy ul. Janiszowskiej 10A.

Firmy zainteresowane udziałem w kwietniowej gali proszone są o kontakt pod adresem: info@idmedia.pl

Skomentuj

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.

Akceptuję zasady Polityki prywatności