Zostań członkiem

Otrzymuj najlepsze oferty i aktualizacje dotyczące Magazynu LBQ.

― Reklama ―

spot_img

Sprzedaż przez wartości. Jak radzić sobie z obiekcjami klientów?

Sprzedaż przez wartości to podejście, które coraz częściej zyskuje na znaczeniu w dzisiejszym świecie biznesu. W dobie rosnącej świadomości klientów i ich wyższych oczekiwań,...
Strona głównaBiznes30-lecie Macrologic: nowe logo i zapowiedź kolejnych zmian

30-lecie Macrologic: nowe logo i zapowiedź kolejnych zmian


Polski dostawca systemów klasy ERP dla średnich i dużych przedsiębiorstw, spółka Macrologic odświeża swój wizerunek: zmienia logo, hasło brandingowe oraz nazwę swojego kluczowego produktu – Xpertis. To początek zmian nie tylko wizerunkowych, ale i produktowych, jakie zamierza jeszcze w tym roku przeprowadzić ta giełdowa spółka.

 

Jak mówi prezes Macrologic SA Barbara Skrzecz-Mozdyniewicz zmiany, które w swojej działalności wprowadza spółka zbiegły się z obchodzoną w tym roku przez firmę 30-tą rocznicą powstania.

– Kiedy w 1986 r. rozpoczynaliśmy działalność, byliśmy pierwszym polskim producentem oprogramowania do zarządzania przedsiębiorstwem. A dziś mamy nie tylko najdłuższą historię działalności, ale też stabilną i ugruntowaną pozycję na rynku. Uznaliśmy, że to dobry moment nie tylko do świętowania, ale także do przeprowadzenia ważnych zmian w firmie i wprowadzenia nowości – zaznacza Barbara Skrzecz-Mozdyniewicz.

Spółka zmieniła już swoje logo na bardziej wyraziste, w tych samych barwach co dotychczas, ale w formie podkreślającej spójność organizacji. Z kolei towarzyszące logotypowi hasło zmieniono z „Business never stops” na „Sprawdzone systemy ERP”, które wprost mówi o zakresie działalności spółki i jej doświadczeniu w tej dziedzinie. Zmianie uległa również nazwa dotychczasowego flagowego oprogramowania Macrologic do zarządzania firmą – Xpertis – na Macrologic ERP. Spółka chce w ten sposób silniej skojarzyć produkt z jego dostawcą.

Macrologic SA zapowiada również wprowadzenie w tym roku nowości produktowych, ale na razie nie zdradza szczegółów.

– Za pomocą tych zmian chcemy zwrócić uwagę rynku na to, że jesteśmy dynamiczną firmą IT, innowacyjną i ekspercką,  a rozwiązania, które oferujemy są nowoczesne i atrakcyjne dla biznesu oraz zgodne z najnowszymi trendami w zarządzaniu – dodaje prezes Macrologic SA Barbara Skrzecz-Mozdyniewicz.

 

*** Macrologic SA to polska spółka dostarczająca systemy klasy ERP, notowana na GPW na rynku podstawowym w systemie notowań ciągłych. Jako doradcza firma IT od 30 lat wspiera rozwój polskich średnich i dużych przedsiębiorstw, dostarczając im systemy ERP, dostosowane do potrzeb polskiego rynku, oraz zapewniając stałą opiekę konsultantów, posiadających wysokie kompetencje w obszarze zarządzania w biznesie. Klientami Macrologic SA są największe polskie przedsiębiorstwa (m.in. OSM Łowicz, Contract Administration, Sanitec KOŁO, Grupa Fakro, Grupa Atlas, Totalizator Sportowy, Polska Press Grupa, Dr Zdrowie, Instytut Adama Mickiewicza), firmy międzynarodowe (m.in. Sephora Polska, Douglas Polska, Falck Medycyna, Konica Minolta Business Solutions Polska), a także organizacje biznesowe (m.in. Business Centre Club). Systemy Macrologic oparte są autorskiej bazie danych MacroBASE. Prezesem spółki jest Barbara Skrzecz-Mozdyniewicz.

macrologic_logo