W czasie promocji z okazji Black Friday, AliExpress dzieli się nowymi spostrzeżeniami na temat polskich konsumentów, podkreślając rosnącą popularność tego nowego święta zakupowego. Jego atrakcyjność wynika zarówno z coraz większego zamiłowania Polaków do sprawiania sobie drobnych przyjemności (według badań platformy, 27% z nas robi to częściej niż raz na trzy tygodnie), jak i z przygotowań do nadchodzącego okresu świątecznego. Niemal każdy Polak planuje na te święta zakup prezentów dla bliskich, co czyni Black Friday kluczowym momentem na zaplanowanie świątecznych zakupów. Dzięki temu Black Friday stało się okazją nie tylko do sprawienia radości sobie, ale także praktycznym etapem w przygotowaniach do bożonarodzeniowych tradycji.
Przygotowania na czas Świąt
– Dla wielu osób Black Friday oznacza początek odliczania do sezonu świątecznych zakupów. Nasze najnowsze badania pokazują, że Polacy to entuzjastyczni darczyńcy – prawie 42% planuje kupić prezenty dla co najmniej sześciu osób. W tym roku AliExpress ułatwia jak nigdy wcześniej skompletowanie prezentów dla każdego dzięki ogromnemu wyborowi produktów i atrakcyjnym zniżkom. Dlatego Black Friday na naszej platformie trwa od 22 listopada do 4 grudnia, oferując znaczące rabaty na szeroką gamę artykułów – powiedział Gary Topp, dyrektor handlowy AliExpress na Europę.
Polacy pokochali Black Friday
Jeszcze bogatsze doświadczenia zakupowe podczas Black Friday na AliExpress
Ekscytujące interaktywne funkcje dla kupujących
O AliExpress:
*Kupony rabatowe można wykorzystać do uzyskania zniżek na zamówienia na AliExpress: 35 € zniżki przy zakupach powyżej 200 € oraz 100 € zniżki przy zakupach powyżej 500 €.*
**Nagrody podlegają opłacie manipulacyjnej w wysokości 0,1 USD za zamówienie.