Zostań członkiem

Otrzymuj najlepsze oferty i aktualizacje dotyczące Magazynu LBQ.

― Reklama ―

spot_img

Kolejne cztery lata kluczowe dla transatlantyckich relacji

USA i UE są dla siebie nawzajem kluczowymi partnerami handlowymi i inwestycyjnymi, ale obserwatorzy wskazują, że prezydentura Donalda Trumpa może być dla nich okresem próby. Zapowiadane przez prezydenta elekta...
Strona głównaRozmaitościAgnieszka Radwańska twarzą marki Profbud

Agnieszka Radwańska twarzą marki Profbud


Najbardziej utytułowana polska tenisistka nawiązała współpracę reklamową z warszawskim deweloperem klasy premium – marką Profbud. Motyw przewodni kampanii stanowi prestiżowe osiedle Awangarda – wyjątkowa inwestycja położona bezpośrednio przy terenach warszawskiego Fortu Bema.

 

Osiedle Awangarda jest tworzone z myślą o ludziach aktywnych, którzy cenią sobie wysoką jakość życia, połączoną z najnowocześniejszymi rozwiązaniami zapewniającymi najwyższy komfort. Bliskość infrastruktury sportowej oraz terenów zielonych Fortu Bema pozwala znaleźć równowagę pomiędzy szybkim tempem życia stolicy, a wewnętrzną harmonią. Cechy charakterystyczne osiedla, za którego realizację odpowiada firma MAL-BUD-1, to wyjątkowa dbałość o szczegóły, a także najwyższej jakości materiały. Osiedle Awangarda oparte jest o nowoczesne rozwiązania oraz obowiązujące trendy architektoniczne. Za projekt, który charakteryzuje nowoczesność i prestiż odpowiada Agata Orłowska z Pracowni OPA Architekci. Autorzy kampanii  uznali, że postać Agnieszki Radwańskiej doskonale koresponduje z pozycjonowaniem marki Profbud oraz charakterem Osiedla Awangarda.

Za koncepcję i kreację kampanii odpowiedzialne jest studio kreacji i designu THIS. THIS współpracuje z Profbud przy realizacji zróżnicowanych projektów od kreacji po design detali i części wspólnych inwestycji. Spot reklamowy z Agnieszką Radwańską wyreżyserował Marcin Ziębiński (FeelMovie). Sesję zdjęciową wykonał Jacek Poremba (Studio Tęcza).