Zostań członkiem

Otrzymuj najlepsze oferty i aktualizacje dotyczące Magazynu LBQ.

― Reklama ―

spot_img

Anonimowość w sieci – mit, który warto obalić

W erze wszechobecnego Internetu wielu użytkowników ulega złudzeniu, że są anonimowi w sieci. To poczucie bycia niewidzialnym często skłania do działań, które w realnym...
Strona głównaRozmaitościPatronaty medialneBig Data – bigger opportunities, czyli jak Big Data napędza biznes

Big Data – bigger opportunities, czyli jak Big Data napędza biznes

Mogłoby się wydawać, że Big Data to pojęcie zarezerwowane dla programistów, „nerdów” planujących staż w Dolinie Krzemowej, wybitnych informatyków potrafiących przetworzyć terabajty danych jednym kliknięciem. Coś, o czym z pewnością nie mówi się w agencjach marketingowych i domach mediowych. Nic bardziej mylnego. Termin „Big Data” zagościł na stałe w słowniku branży marketingowej, która wie, że z umiejętnego stosowania zaawansowanej analityki płynie wiele korzyści: lepsze zrozumienie klienta, precyzyjne targetowanie reklam, sprawniejsze zarządzanie kampaniami wielokanałowymi, optymalizacja kampanii z wykorzystaniem sieci afiliacyjnych.

 

Co dokładnie ma wspólnego Big Data z efektywnym marketingiem oraz – ogólnie rzecz biorąc – z efektywnie prowadzonym biznesem? Odpowiedzi na to pytanie szukają między innymi studenci Szkoły Głównej Handlowej, organizując konferencję „Big Data – bigger opportunities”.

Konferencja, organizowana w tym roku już po raz trzeci przez Studenckie Koło Naukowe Statystyki, jest jedyną w Polsce tak dużą konferencją poświęconą tematyce Big Data i jej zastosowaniu w biznesie organizowaną wyłącznie przez studentów. Nie umniejsza to jednak jej poziomu merytorycznego. Tegoroczna edycja projektu odbędzie się 24 i 25 kwietnia w SGH i w znacznym stopniu skupi się na wskazaniu ścisłych powiązań między zaawansowaną analityką danych a branżą marketingową.

 

logo_SKNStatystyki

Program pierwszego dnia obejmuje 3 warsztaty poświęcone zastosowaniu narzędzi Big Data w praktyce. Agenda drugiego dnia przewiduje natomiast cykl 7 prelekcji, skierowanych do większej liczby uczestników. O Big Data w kontekście marketingowym opowiedzą eksperci z firm takich jak Dentsu Aegis Network Polska, Zenith oraz Cloud Technologies. Pozostałymi prelegentami będą analitycy z Deloitte, PwC i Banku Millennium.

Udział w konferencji jest bezpłatny, lecz na poszczególne prelekcje oraz warsztaty będą obowiązywać zapisy. Link do zapisów pojawi się na stronie Organizatora: www.sknstatystyki.pl. Informacje o wydarzeniu będą również na bieżąco publikowane na profilu SKN Statystyki na Facebooku.

Patronat medialny Law Business Quality.