Już 25 marca w warszawskim MONTA BISTRO & BAR przy ul. Zaruskiego 12 odbędzie się wyjątkowa konferencja pod hasłem „Świadome budowanie marki. Skuteczne narzędzia kreowania wizerunku firmy” organizowana przez Agencję PR I.D.MEDIA.
Wydarzenie kierowane jest do właścicieli małych i średnich przedsiębiorstw, osób budujących własną markę, projektantów mody stawiających pierwsze kroki w biznesie, osób pragnących zgłębić tajniki budowania relacji z klientami, osób zainteresowanych współpracą z gwiazdami jako ambasadorami ich marki, firm zajmujących się organizacją eventów oraz blogerów.
Wśród prelegentów i panelistów najlepsi specjaliści w branży, praktycy z wieloletnim doświadczeniem w pracy. Podpowiedzą uczestnikom, jak skutecznie budować wizerunek, dlaczego warto współpracować z blogosferą. Wyjaśnią czym jest PR, event marketing i dlaczego w biznesie warto być asertywnym. Zdradzą jak nawiązać kontakty z mediami i opiniotwórczymi dziennikarzami.
– W dzisiejszym biznesie najważniejsze są wpływy. Kto je posiada? Ten, kto ma po swojej stronie media. Najważniejszą umiejętnością współczesnego człowieka biznesu jest wykorzystywanie mediów do budowania swojej marki, a co za tym idzie – skuteczniejszej sprzedaży. Budowanie swojego wizerunku to proces, który nigdy nie powinien się zakończyć. Budowanie profilu publicznego to wieloletnia praca nad sobą. Tworząc swoją markę i rozwijając swoją firmę, należy zadbać o dobre spozycjonowanie siebie w mediach – szczególnie biznesowych. I właśnie o tym będziemy mówić podczas naszej konferencji – wyjaśnia Ilona Adamska, pomysłodawczyni wydarzenia.
TEMATYKA WYKŁADÓW:
- Czym jest PR i dlaczego warto inwestować we współpracę z agencjami Public Relations? – Ilona Adamska
- Asertywność i wysoka samoocena podstawą dobrego startu w biznesie – Monika Zamachowska
- Zaufanie decydującym elementem sukcesu w budowaniu marki – dr Ewa Hartman
- Bądź ekspertem w swojej dziedzinie. Współpraca z mediami – Piotr Cieszewski
- Buduj wyjątkowe relacje z klientami – Alex Barszczewski
PANELE DYSKUSYJNE:
- Blogosfera i jej ogromny potencjał PR-owy. Dlaczego warto współpracować z blogerami?
- Event marketing jako jedno z najskuteczniejszych narzędzi komunikacyjnych.
- Współpraca z gwiazdami jako skuteczne narzędzie budowania marki.
Wśród panelistów m.in. Dorota Goldpoint, Joanna Kruczek, Viola Śpiechowicz, Katarzyna Markiewicz, Honorata Dyjasek, Fatima Zblewska, Magdalena Antosiewicz.
Konferencja potrwa od godz. 10.00 do godz. 16.00.
Przewidziana liczba uczestników – 40.
Szczegółowe informacje na stronie wydarzenia https://www.facebook.com/events/1244433555632291/
Bilety do nabycia na: https://ekobilet.pl/ii-miedzynarodowy-kongres-imperium-kobiet/swiadome-budowanie-marki–1485851156/191736-bilety