Clipsterzy i ich historie


Clipster to stworzona przez Alfabeat i Gdański Inkubator Przedsiębiorczości STARTER unikalna przestrzeń do rozwoju pomysłów skupiona wokół tworzącej go społeczności innowatorów i kreatywnych idei. Dzięki spięciu kilku obszarów rozwoju (coworking, coliving, cocreating) z fazą preakceleracji Clipster umożliwia zdobycie wiedzy i kompetencji niezbędnych do rozwoju pomysłu i szybszego startu biznesu.

 

Poniżej aktualni mieszkańcy Clipstera, którzy realizują projekty biznesowe.

 

  1. Roman Yatsenko – pochodzi z Ukrainy, jego celem jest rozwój mobilnej aplikacji dla użytkowników gry Dota 2, która została pobrana przez milion użytkowników! Współpracuje z zespołem A.G.A.T, który ma siedziby w różnych zakątkach Europy.
  2. Marek Wolański – w wieku 20 lat założył agencję kreatywną NewMedia House, obecnie posiada już około 30 pracowników. Swoimi działaniami chce pokazać młodym ludziom, że w Polsce można zbudować dobrze funkcjonujący biznes w młodym wieku i bez znajomości
  3. Daniel Banasiak – pracuje nad aplikacją, która usprawni robienie zakupów i przez to zmniejszy kolejki w sklepach. Dzięki współpracy z mentorami Clipstera i giganta Microsoft chce jak najszybciej przekształcić pomysł w biznes.
  4. Wojciech Arendt – wraz z Mateuszem Milewskim i Tomaszem Olczakiem tworzy projekt „easy games”, którego celem jest projektowanie prostych gier planszowych. Projekt osiąga już pierwsze sukcesy, zajął 3. miejsce w konkursie „Idea Development Academy 2”. Polski rynek planszówek jest 3. co do wielkości w Europie. Polacy cenią tę formę rozrywki, co pragnie wykorzystać rezydent Clipstera.
  5. Michał Ardziejewski – od 3 lat prowadzi własną firmę, która zajmuje się tworzeniem oprogramowania dla branży wynajmu apartamentów. Mieszkając w Clipsterze chce przede wszystkim poznać środowisko startupowe i zacząć wykorzystywać jego potencjał. W ramach projektu powstanie narzędzie do automatyzacji i optymalizacji sprzedaży związanej z wynajmem apartamentów.
  6. Filip Biedrzycki – przez pierwsze 3 miesiące w Clipsterze opracowywał oprogramowanie do pomiaru liczby odbiorców reklamy zewnętrznej (outdoorowy google analytics). Rozwija także kolejny projekt – chatbot – asystent miejski, który podaje najświeższe informacje związane z problemami komunikacyjnymi i pogodowymi.
  7. Sebastian Celiński – jego pasją są głównie social media i to z tym związany jest jego pomysł. W swoich działaniach koncentruje się, aby świadczyć, małym i średnim przedsiębiorstwom, usługi marketingowe głównie w social mediach. Współtwórca NewMedia House. Odkąd realizuje się w Clipsterze podwoiła się liczba jego klientów.
  8. Sylwester Jurczyk, związany z NewMedia House gdzie, zajmuje się obsługą marketingową firm w social mediach. Człowiek o wielu zainteresowaniach: magister filozofii, pasjonat piłki nożnej i siatkówki, były muzyk. Obecnie jego priorytetowym zadaniem jest pozyskanie partnerów biznesowych oraz współpraca marketingowa z 10 firmami w promieniu 3 km od Clipstera, łączenie ich zasięgów i wspólne działania marketingowe. Dodatkowo wykorzystanie przestrzeni związanej z sąsiadującymi kawiarniami i restauracjami w celu organizacji eventów. Chciałby pracować z muzykami alternatywnymiSzymon
  9. Mroczek i Marta Szwagierczak – tematem ich projektu są kursy, które rozwijają kreatywność dzieci już od najmłodszych lat:

– Pomysł na pracę z najmłodszymi przyszedł sam z siebie. Podczas obserwowania zabaw rodzeństwa zauważyłam, że każde dziecko w pewnym wieku zaczyna rysować, malować, lepić z plasteliny. Szuka sposobu, by zacząć tworzyć – tłumaczy Marta Szwagierczak.

Ich propozycja to klucz do drzwi świata prawie nieograniczonych możliwości, gdyż w trakcie warsztatów każde dziecko zdobędzie wiedzę, która będzie oparta o najnowsze technologie, np. obsługa drukarki 3D. Ich niebywałym sukcesem jest skonstruowanie przez Szymona drukarki 3D w wieku 20 lat.

 

  1. Guillermo Monfort – pochodzi z Hiszpanii, pracuje nad projektem gry komputerowej. Gra będzie dostępna zarówno na urządzenia mobilne jak i stacjonarne. Dzięki swojej przejrzystości będzie ona zrozumiała dla gracza. Gracz nauczy się, jak przemierzać poszczególne etapy gry, w jak najprostszy, intuicyjny sposób od początku do końca. Gra powstaje od początku w Clipsterze, do tej pory powstał prototyp pierwszego poziomu gry.

 

  1. Adam Spittal – jest właścicielem SchemOUT – firmy o szerokim zakresie szkoleniowym. Są to szkolenia z zakresu kluczowych programów komputerowych, ale także szkolenia techniczne obejmujące takie aspekty jak: marketing, sprzedaż czy psychologia. Plany na najbliższą przyszłość to przede wszystkim dalszy rozwój firmy, a co za tym idzie powiększenie kadry pracowniczej, stworzenie platformy szkoleń online i dalsza kontynuacja szkoleń stacjonarnych, ze szczególnym naciskiem na rynek trójmiejski.

 

  1. Artur Rączka – miłośnik aktywności fizycznej i nauk ścisłych, cały czas poszerza swoją wiedzę z zakresu sprzedaży, marketingu online i branży startupów. Nawiązał współpracę z innym rezydentem, Adamem Spittalem i pracuje w firmie SchemOut.

 

  1. Rafał Rolczyński – student budownictwa, pisze dwie prace magisterskie dotyczące interaktywnych metod uczenia mechaniki na odległość oraz machine learning w badaniach rynku, a także współtworzy sturtup House jako programista wyciągający informacje. Zdecydował się zamieszkać w Clipsterze, ponieważ jak sam mówi: „Szukam ciekawych ludzi i nowych wyzwań – brzmi banalnie, ale chciałbym poznać nowych ludzi podobnych do mnie, próbujących sięgać gwiazd”.

 

  1. Marek Pazik – z wykształcenia programista. Tworzy gry od ponad 10 lat. Obecnie pracuje nad projektem przeglądarkowej gry ekonomiczno-politycznej. Ma na nią sporo pomysłów, które chce dalej rozwijać. Aktualnie pracuje nad trzecią prototypową wersją. Dotychczasowe wersje spotykały się z pozytywną reakcją graczy. W jego grze oprócz kształtowania świata, ma się wpływ na jego historię.

 

Zajrzyj do nas: www.clipster.pl.

Skomentuj

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.

Akceptuję zasady Polityki prywatności