lederboard

Czy pendrive z nadrukiem będzie odpowiednim prezentem firmowym?

Niektóre gadżety reklamowe cieszą się większym zainteresowaniem niż inne. Wynika to z faktu, że wręcza się je masowo, więc nie zawsze akurat zdarzy się, że np. kubek będzie upominkiem, z którego będzie się korzystać na co dzień. A jak na tle innych wypada pendrive z nadrukiem? Czy pamięć podręczna w takiej formie to dobry pomysł na prezent firmowy?

 

Niektóre gadżety reklamowe cieszą się większym zainteresowaniem niż inne. Wynika to z faktu, że wręcza się je masowo, więc nie zawsze akurat zdarzy się, że np. kubek będzie upominkiem, z którego będzie się korzystać na co dzień. Na powodzenie gadżetu reklamowego wpływa to, do czego służy, jak wygląda, a także jak długi ma termin ważności. Ponadto powinien być jak najlepiej dopasowany do aktualnych potrzeb odbiorców. Wybór jest ogromny, ponieważ każdy przedmiot w zasadzie może stać się gadżetem reklamowym. A jak na tle innych wypada pendrive z nadrukiem? Czy pamięć podręczna w takiej formie to dobry pomysł na prezent firmowy?

Pendrive reklamowy w górnej półce życzeń odbiorców

Przenośna pamięć w formie pendrive wciąż jeszcze jest dość kosztownym wydatkiem, więc taki upominek wzbudza wiele pozytywnych emocji. Potencjalny obdarowany podświadomie umieści pendrive reklamowy w górnej półce gadżetów, jakie firma może wręczyć przeciętnemu Kowalskiemu. Oczywiście to, czy spotka się z większym, czy z mniejszym entuzjazmem zależy od tego, czy pamięć będzie duża, czy nie. Odbiorca średnio się ucieszy, gdy otrzyma pendrive, na którym można przechowywać pliki w granicach do 250MB. Na szczęście w ofercie firm, które realizują zamówienia na pendrive w formie reklamy, można spotkać się z urządzeniami mającymi pamięć od 2GB w górę. Dla przykładu można spojrzeć na ofertę BusinessGifts

Pendrive z logo – widoczne wszystkie szczegóły

Zwykły pendrive z logo nie byłby zbyt dobrym pomysłem na gadżet reklamowy, ponieważ dostępna powierzchnia, na jakiej można nanieść firmowe informacje, jest zbyt mała. Zatem nazwa firmy, logo, czy dane kontaktowe byłyby trudne do odczytania z uwagi na małą czcionkę, jaką trzeba by było wybrać, aby zmieścić wszystkie te szczegóły.

Na szczęście powstał projekt pendrive reklamowego w formie karty kredytowej. Na tak dużej powierzchni można w efektowny sposób zamieścić firmowe informacje, a nawet dodać coś jeszcze. Korzystnie wpływa grafika, która wzbudza pozytywne emocje, na przykład świeże owoce albo krajobraz, który pozwala na chwilę zapomnieć o trudach dnia codziennego.

Pendrive z nadrukiem przydaje się w kryzysowych sytuacjach

Niekiedy zdarza się, że urządzenie, na którym się pracuje, zawiesza się lub ulega awarii. Wtedy zawsze warto mieć przy sobie pendrive z nadrukiem, na którym znajdują się ważne informacje, dzięki jakim uda się dokończyć projekt. Już chociażby z tego faktu, że jest to upominek służący jak żaden inny w kryzysowych sytuacjach, warto zainwestować w taki gadżet reklamowy. Może być więc odpowiednim prezentem firmowym, ponieważ codziennie powstaje wiele kolejnych plików zabierających przestrzeń na dysku.

Każdy, kto może przechowywać je oddzielnie, bez obciążania dostępnej pamięci, doceni taką opcję. Tym bardziej, że pendrive ma popularne i uniwersalne wejście USB, które pasuje niemalże do każdego urządzenia. A jeśli nie, łatwo uda się do niego dokupić kabel przejściowy i korzystać bez najmniejszych trudności. Pendrive a nadrukiem to więc wciąż taki upominek, który prędzej, czy później stanie się ważny dla osoby obdarowanej.

Skomentuj

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.

Akceptuję zasady Polityki prywatności