Warszawski salon BoConcept po raz kolejny przemienił się w enklawę networkingu. 7 maja odbyło się w nim spotkanie polskiej grupy BNI Drive, tym razem poświęcone zagadnieniu nieruchomości.
Kontakty stanowią podstawę sukcesów w biznesie. Przekładają się na rozpoznawalność marki, a także zdobywanie nowych partnerów, klientów oraz zleceń. W tym celu zawiązano Business Network International, czyli BNI. Ta międzynarodowa organizacja powstała w Stanach Zjednoczonych w 1984 roku. W Polsce organizacja rozpoczęła działalność w 2006 roku. Krajowy oddział zrzesza ponad 2 tys. firm sektora MŚP w 30 miastach. Każda polska grupa BNI spotyka się roboczo w określonym dniu tygodnia, by wymieniać się cennymi informacjami oraz rekomendacjami biznesowymi.
O tym jak istotny jest w biznesie networking doskonale wie BoConcept Warszawa. Nie pierwszy raz salon marki przy ulicy Woronicza 31 gościł uczestników spotkania BNI. Konferencja odbyła się 7 maja i była poświęcona głównie zagadnieniom dotyczącym nieruchomości, tematowi bliskiemu miłośnikom designu. Wzięło w niej udział ok. 90 osób: głównie architektów, zarządców nieruchomości i przedstawicieli firm wykończeniowych.
Wyjątkowe miejsce z najlepszym wzornictwem stanowiło doskonałe tło do rozmów biznesowych i pomogło wykreować znakomitą atmosferę wśród uczestników wydarzenia. W otoczeniu najmodniejszych mebli i dodatków dyskusjom nie było końca, co zapewne przełoży się na wiele wspólnych innowacyjnych projektów. Design i biznes to przecież duet idealny!
Więcej informacji na stronie: https://www.boconcept.com/pl-pl/.