Zostań członkiem

Otrzymuj najlepsze oferty i aktualizacje dotyczące Magazynu LBQ.

― Reklama ―

spot_img

Premiera raportu o hejcie. Nowe spojrzenie na różnice płciowe i ich wpływ na relacje społeczne

Już 15 października 2024 roku w warszawskim Teatrze Scena RELAX odbędzie się wyjątkowa konferencja, która bez wątpienia zmieni sposób postrzegania hejtu i jego wpływu...
Strona głównaRozmaitościRetailMeNot uruchamia platformę oszczędzania RetailMeNot.pl

RetailMeNot uruchamia platformę oszczędzania RetailMeNot.pl

RetailMeNot to centrum zakupów online, jedno z czołowych na świecie. Łączy sklepy oraz marki z klientami, udostępniając im setki tysięcy kuponów rabatowych, promocji typu cash back i zniżek na zakupy w Internecie. Teraz gigant wchodzi do Polski, uruchamiając serwis RetailMeNot.pl.

 

RetailMeNot to jeden z pionierów cyfrowego oszczędzania. Umożliwia kupującym na całym świecie znajdowanie kuponów rabatowych i zniżek na zakupy online, oferowanych przez ich ulubione sklepy oraz marki. Po wejściu do Polski, firma prowadzi obecnie platformy do oszczędzania na dziewięciu rynkach. W 2015 roku w skali globalnej sieć odnotowała ponad 718 milionów wizyt i umożliwiła swoim partnerom sprzedaż o wartości blisko 5 miliardów dolarów. Firma RetailMeNot, która została założona w 2009 roku w Austin w Teksasie, działa na rynku europejskim od 2011 roku, prowadząc wiodące platformy cyfrowego oszczędzania w Wielkiej Brytanii, Francji, Holandii, Niemczech, Hiszpanii i Włoszech.

– Rozwój w skali globalnej to część DNA naszej firmy od samego początku. Polska to następny krok w tej podróży, ponieważ jest bardzo ciekawym i obiecującym rynkiem”, mówi Giulio Montemagno, Senior Vice President International w RetailMeNot.

– Wykazuje najwyższy wzrost gospodarczy w Europie, zajmuje czwarte miejsce wśród krajów Unii Europejskiej pod względem liczby kupujących online, a e-commerce w Polsce rozwija się w tempie powyżej średnich wskaźników. Dlatego to dla nas naturalny wybór.

Polska platforma, która odzwierciedla unikalny wygląd i interfejs międzynarodowego brandingu RetailMeNot, jest zbudowanym według najnowocześniejszych technologii centrum zakupów online. Łączy sprzedawców i marki z konsumentami nastawionymi na oszczędzanie. Dzięki serwisowi kupujący mogą łatwo znaleźć i natychmiast skorzystać z wartościowych okazji, kuponów rabatowych i ofert swoich ulubionych marek i sklepów. Wachlarz kategorii jest przy tym bardzo szeroki. To m.in. moda, elektronika, podróże i żywność.

RetailMeNot nie tylko łączy sklepy i marki z konsumentami poszukującymi najkorzystniejszych ofert, lecz również stanowi społecznościową sieć smart shopperów. W zamian za nagrody, do wykorzystania w czasie zakupów, użytkownicy platformy są zachęcani do dzielenia się swoimi doświadczeniami i znalezionymi przez siebie atrakcyjnymi ofertami oraz zniżkami. W ten sposób RetailMeNot sprawia, że kupujący pomagają sobie nawzajem, dzięki czemu zakupy w sieci stają się jeszcze wygodniejsze, bezpieczniejsze i tańsze.

– Dla nas wszystko zaczyna się od konsumentów. Nasza misja polega na tym, by pomóc im oszczędzać za każdym razem, gdy robią zakupy, na wszystkich etapach shopping experience –  mówi Mike Lester, Vice President and General Manager, New Markets w RetailMeNot.

– Wiemy, że polscy konsumenci obserwują rynek pod kątem najlepszych ofert online, a z kuponów rabatowych korzystają regularnie. My udostępniamy im wygodną i bezpieczną platformę, gdzie potrzeba tylko kilku kliknięć, by bez wysiłku znaleźć odpowiednie i aktualne oferty rabatowe i zniżki. A najlepsze dla kupujących jest to, że dostęp do tych ofert jest u nas całkowicie darmowy.

 

RMN_macbook

 

Dzięki temu, że RetailMeNot tworzy międzynarodową sieć rynków, zapewnia swoim partnerom szerszy zasięg. Łączy ich z zainteresowanymi klientami na rynkach kluczowych dla handlu online, w sposób płynny i poprzez wszystkie kanały.

– Coraz więcej sklepów i marek działa w skali międzynarodowej, rozwijając się na nowych rynkach. Dlatego w coraz większym stopniu pracujemy ponad granicami oferując naszą technologię oraz najlepsze praktyki, by zapewnić kupującym możliwie najlepszy shopping experience oraz optymalne rozwiązania dla sprzedawców i marek na całym świecie – podsumowuje Mike Lester.

 

RMN_Mike Lester

 

Wejście do Polski pod szyldem RetailMeNot to również część strategii firmy, polegającej na budowie marki rozpoznawalnej w skali międzynarodowej.

– Ujednolicona marka podkreśla niezmiennie wysoką jakość naszych usług, szeroki zasięg naszej oferty, jak również innowacyjność naszych rozwiązań w sprzedaży online ponad granicami krajów. Na wszystkich rynkach, na których jesteśmy obecni, naszym celem jest być wiodącą platformą dla sprzedawców oraz konsumentów myślących o oszczędzaniudodaje Giulio Montemagno.

Platforma RetailMeNot.pl będzie prowadzona z głównej siedziby i hubu innowacji RetailMeNot na kontynentalną Europę w Amsterdamie. Zarządza nią Mike Lester, Vice President and General Manager, New Markets w RetailMeNot.

Dalsze informacje dostępne są pod następującym linkiem: http://www.retailmenot.pl/prasa

RMN_iPhone

 

Więcej informacji o RetailMeNot:

RetailMeNot.pl to centrum zakupów online zestawiające za darmo najatrakcyjniejsze i najbardziej aktualne kody rabatowe oraz kupony promocyjne najpopularniejszych marek, sklepów internetowych oraz restauracji. Poprzez dostęp do setek aktualnych ofert i akcji zniżkowych portal umożliwia konsumentom korzystniejsze zakupy w ich ulubionych sklepach w Internecie. RetailMeNot współpracuje z partnerami z różnych segmentów rynku, takich jak moda, uroda, sport, elektronika oraz podróże. Dzięki swojej aktywnej społeczności świadomych konsumentów (smart shopperów) oferuje również weryfikowane i ekskluzywne kody rabatowe oraz inne możliwości oszczędzania przy robieniu zakupów w Internecie.

RetailMeNot na rynku polskim aktywny jest od kwietnia 2016 roku i jest częścią grupy RetailMeNot, Inc., czołowego portalu ofert promocyjnych na świecie. Firma została założona w 2009 roku w Austin, w Teksasie (USA). RetailMeNot prowadzi czołowe portale zestawiające promocje internetowe w Ameryce Północnej (RetailMeNot.com), Kanadzie (RetailMeNot.ca), Wielkiej Brytanii (VoucherCodes.co.uk), Francji (Ma Reduc i Poulpeo), Holandii (ActiePagina.nl), Niemczech (RetailMeNot.de), Hiszpanii (RetailMeNot.es) oraz we Włoszech (RetailMeNot.it). W roku 2015 całkowita liczba wizyt na portalach RetailMeNot wyniosła 718 milionów. W tym samym okresie RetailMeNot umożliwił swoim partnerom zyski w wysokości 4.8 miliardów dolarów w sprzedaży detalicznej. RetailMeNot, Inc. jest notowany na giełdzie NASDAQ pod skrótem „SALE“.