Zostań członkiem

Otrzymuj najlepsze oferty i aktualizacje dotyczące Magazynu LBQ.

― Reklama ―

spot_img

Premiera raportu o hejcie. Nowe spojrzenie na różnice płciowe i ich wpływ na relacje społeczne

Już 15 października 2024 roku w warszawskim Teatrze Scena RELAX odbędzie się wyjątkowa konferencja, która bez wątpienia zmieni sposób postrzegania hejtu i jego wpływu...
Strona głównaRozmaitościPatronaty medialneGOOGLE DAYS - co każdy marketingowiec musi wiedzieć o narzędziach Google?

GOOGLE DAYS – co każdy marketingowiec musi wiedzieć o narzędziach Google?

Przegląd od A do Z Google Analytics, aspektów pozycjonowania SEO, kampanii w AdWords i działań na YouTube. Patronat medialny Law Business Quality.

 

Cele szkolenia:
• Poznanie kluczowych narzędzi – płatnych i bezpłatnych – udostępnionych przez potentata Google w sieci
• Prezentacja efektywnych i praktycznych porad związanych z wykorzystaniem narzędzi Google’a
• Analiza i interpretacja kluczowych wskaźników komunikacji online udostępnianych przez narzędzia Google
• Strategia efektywnego wykorzystania aplikacji Google w ramach planów marketingowych firm

Główne zagadnienia:
• Google Analytics w pigułce – to co najważniejsze z punktu widzenia marketera
• Marketing w wyszukiwarkach – SEM od podstaw
• PPC, czyli Google Adwords w praktyce
• SEO, czyli jak pozycjonować serwis w wynikach wyszukiwania Google?
• Google Maps, Google i społeczności, Google Mobile oraz pozostałe narzędzia Google

Korzyści z udziału w szkoleniu:
• 100% wykorzystania potencjału Google w komunikacji z rynkiem
• inspiracje i nowe narzędzia Google udostępnione dla marketingu, PR, HR czy sprzedaży
• tips & tricks, czyli szybkie wdrożenie niezwykle pomocnych rozwiązań, których Google nie promuje wśród użytkowników
• wsparcie w budowaniu strategii komunikacji z wykorzystaniem gotowych rozwiązań potentata sieci

Szkolenie poprowadzi Artur Maciorowski, ekspert e-marketingu, autor książki “E-marketing w praktyce. Strategie skutecznej promocji online”, redaktor prowadzący branżowego magazynu “Online Marketing Polska”. Niezależny konsultant, publicysta i prelegent w zakresie e-marketingu i e-biznesu. Wykłada w Szkole Głównej Handlowej na Podyplomowych Studiach Marketingu Internetowego oraz w ramach programu The Chartered Institute of Marketing (Diploma in Professional Marketing – Digital Marketing).

Więcej informacji znajdą Państwo na stronie: http://mmcpolska.pl/event/google-days-co-kazdy-marketingowiec-musi-wiedziec-o-narzedziach-google