Ruszył wielki konkurs Banking Retail System, najszybciej rozwijającego się operatora bankowego w Polsce. To pierwsza tego typu akcja lojalnościowa na rynku pośrednictwa finansowego. Jest skierowana zarówno do obecnych, jak i nowych Partnerów BRS. Nagrodą za najlepsze wyniki sprzedaży są 4 modele samochodów: praktyczna Toyota Aygo, kompaktowy Seat Ibiza, luksusowe Audi A4 oraz prestiżowe BMW X5. Pula nagród jest nieograniczona!
Główna zasada akcji Grand Prix BRS jest prosta: im lepszy wynik – tym bardziej atrakcyjna nagroda. Konkurs ruszył 1 lipca i potrwa 3 miesiące do 30 września. Partnerzy, którzy osiągną wyznaczone progi sprzedaży otrzymają do bezpłatnego, rocznego użytkowania samochody: za obrót 750 tys. zł Toyotę Aygo, za 1 mln zł Seata Ibizę, za 3 mln Audi A4, a za 4,5 mln zł BMW X5.
– Od momentu założenia w 2014 roku BRS przeżywa bardzo dynamiczny rozwój. Kilkukrotnie powiększyliśmy bazę naszych partnerów biznesowych, którym proponujemy bardzo szeroką ofertę, zarówno banków, jak i firm poza-bankowych. Cały czas udostępniamy nowe produkty kredytowe podmiotów, których do tej pory nie było w dystrybucji w sieciach pośrednich. Mogę śmiało powiedzieć, że dziś jesteśmy znaczącym graczem na rynku operatorów finansowych, który wyznacza kierunki rozwoju tego biznesu – mówi Dariusz Józefowicz, założyciel i prezes zarządu BRS. I dodaje: W najbliższym czasie postawiliśmy sobie za cel wzmocnienie naszej komunikacji. Aktywna kampania marketingowa wsparta programem lojalnościowym Grand Prix BRS ma zainteresować naszą ofertą cały rynek pośredników finansowych. Jestem przekonany, że kiedy o nas usłyszą i nas poznają, zostaną z nami na długo, ponieważ oferujemy agentom dużo więcej, niż funkcjonujące dotąd na rynku firmy pośredniczące między sprzedawcami a bankiem.
Więcej informacji o konkursie na: http://www.gpbrs.pl oraz na https://www.facebook.com/BRSonlinepl/