Zostań członkiem

Otrzymuj najlepsze oferty i aktualizacje dotyczące Magazynu LBQ.

― Reklama ―

spot_img

Anonimowość w sieci – mit, który warto obalić

W erze wszechobecnego Internetu wielu użytkowników ulega złudzeniu, że są anonimowi w sieci. To poczucie bycia niewidzialnym często skłania do działań, które w realnym...
Strona głównaBiznesGremi Business Communication w Radzie Nadzorczej IAB Polska

Gremi Business Communication w Radzie Nadzorczej IAB Polska


Do Rady Nadzorczej Związku Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska dołączyła firma Gremi Business Communication. Razem z pozostałymi przedstawicielami Rady będzie ona sprawować pieczę nad bieżącą pracą Zarządu IAB Polska oraz wpływać na wyznaczanie kierunków rozwoju organizacji.

Gremi Business Communication, wydawca m. in. dzienników „Rzeczpospolita” i „Parkiet” oraz portali rp.pl. i parkiet.com, zmienił w IAB Polska status z Członka Nadzwyczajnego na Zwyczajnego. Tym samym firma dołączyła do Rady Nadzorczej organizacji. Spółkę będzie w niej reprezentował Dariusz Bąk – prezes Gremi Business Communication oraz eKiosku, spółek wchodzących w skład Grupy Gremi.

– Uważam, że Internet jest kluczowym obszarem zarówno z punktu widzenia dystrybucji treści, jak i przychodów reklamowych. W związku z tym zamierzam aktywnie włączyć się w działalność IAB Polska – organizacji tak istotnej dla rozwoju i regulacji rynku internetowego. Będę reprezentował zarówno punkt widzenia wydawców prasy, jak i wiodącego na polskim rynku dystrybutora prasy cyfrowej eKiosk S.A. – komentuje Dariusz Bąk.

Rada Nadzorcza Związku Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska jest organem, w którym zasiadają przedstawiciele firm członkowskich posiadających status Członka Zwyczajnego. W jej skład wchodzą: Agora, GG Network, Gremi Business Communication, IDMNet, Interia.pl, MEC, Grupa Onet, Redefine, Starcom MediaVest, Telewizja Polska i Grupa Wirtualna Polska.

 

*** IAB istnieje na polskim rynku interaktywnym, technologicznym i reklamowym od 2000 roku. Od 2007 roku działa jako Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska. Wśród członków związku znajdują się m.in. największe portale internetowe, sieci reklamowe, domy mediowe i agencje interaktywne. Jednym z ważniejszych zadań stowarzyszenia jest szeroko pojęta edukacja rynku w zakresie metod wykorzystania internetu. IAB Polska ma za zadanie informować o jego potencjale reklamowym, pokazywać skuteczne rozwiązania, tworzyć i prezentować standardy jakościowe, uświadamiać klientom, czego powinni oczekiwać od tego medium i od rynku usług internetowych oraz jakie wymagania powinni stawiać agencjom, świadczącym te usługi. Działania stowarzyszenia mają tworzyć forum prezentacji najnowszych światowych publikacji, dotyczących efektywnego wykorzystania Internetu.