Gridaly powiększa swoje szeregi oraz wdraża i udoskonala projekty badawczo-rozwojowe, aby stać się liderem rozwiązań event-techowych w Europie. Start-up ma dzisiaj 5-krotnie większy zespół niż rok temu.
Polski startup eventowy Gridaly działający w modelu SaaS w ciągu ostatnich 12 miesięcy powiększył swój zespół aż 5-krotnie. Jeszcze rok temu w startupie pracowały cztery osoby, a dziś jest ich już dwadzieścia. Jak informuje CEO Gridaly Bartosz Szuryga, spółka koncentruje się na rozbudowie technologii i powiększa zespół IT. – Rynek eventów online stale rośnie i zwiększa apetyt uczestników na coraz to nowsze doświadczenia. To już nie jest czas, kiedy wystarczyło użyć popularnego narzędzia do wideokonferencji, ludzie chcą czegoś więcej. Jako Gridaly dążymy do tego, by stać się liderem rozwiązań event-techowych w Europie, dlatego inwestujemy w zespół najlepszych specjalistów IT – developerów, inżynierów i specjalistów od rozwiązań chmurowych, machine learning i sztucznej inteligencji – którzy pomogą nam takie doświadczenia dostarczyć – komentuje.
Pod koniec 2021 roku startup rozpoczął badania nad aktywnością uczestników podczas eventów na swojej platformie. Ich efektem jest opracowanie i wdrożenie na Gridaly szeregu nowych funkcjonalności, pozwalających zwiększać zaangażowanie. – Platformy eventowe to dziś już nie tylko transmisje konferencji i webinarów, ale również poszerzanie sieci kontaktów czy negocjacje podczas wirtualnych targów. To taki nowy e-commerce – przekonuje Szuryga. – Kluczem do sukcesu podczas takiego wydarzenia staje się zaangażowany uczestnik, dlatego dajemy organizatorom narzędzia, które skutecznie nakłonią uczestników do większej aktywności – dodaje. Wśród nowych funkcjonalności na Gridaly znalazły się wskaźnik zaangażowania, moduły grywalizacyjne, social wall, speed networking i networking tematyczny oraz integracja z systemami sprzedażowymi.
Startup pracuje również nad projektem edukacyjnym GridalyLAB, którego celem będzie dostarczanie wiedzy na temat eventów online i hybrydowych. Do projektu będą zapraszani eksperci z różnych dziedzin psychologowie, analitycy, eventowcy, UX designerzy – których perspektywa będzie dodatkową wartością dla tworzonych treści. – To dla nas niezwykle ważne przedsięwzięcie, gdyż od początku powstania Gridaly edukowaliśmy naszych klientów, a teraz chcemy to robić na jeszcze większą skalę i docierać do szerszego grona ludzi – wyjaśnia współzałożyciel startupu Michał Ratajczak. – Baza wiedzy o wydarzeniach online i hybrydowych pozwoli oswoić się z nowymi narzędziami i dotrzymać kroku postępującej cyfryzacji nie tylko osobom z branży eventowej, ale też np. osobom starszym i z niepełnosprawnościami.