lederboard

Grupa Gino Rossi S.A. inwestuje w Wearables!


Grupa Gino Rossi S.A. będąca właścicielem marek Gino Rossi i Simple Creative Products, pogłębia szerokie zaangażowanie nowoczesnymi technologiami. Pierwsze w Polsce i jedno z pierwszych w Europie wdrożenie technologii BLE (Beacon) w segmencie RETAIL oraz nowoczesna platforma omnichannel wdrożona na przełomie 2014/2015, dały podwaliny do kolejnych projektów.

Zainteresowanie Gino Rossi oraz Simple Creative Products wearables to znakomite świadectwo tego, jak nowoczesne marki reagują na zmieniające się potrzeby i wyzwania rynku. Odważne posunięcia Gino Rossi w zakresie nowych technologii są odpowiedzią na trendy światowe w dziedzinie technologii użytkowej, ale również coraz bardziej wymagających konsumentów.

– O inwestycjach w wearables myślimy już od ponad roku. Dziś jesteśmy technologicznie i produkcyjnie gotowi, aby wprowadzić swój własny produkt na rynek. Stanie się to w przeciągu najbliższych 3-4 miesięcy w seryjnej produkcji. Nasi klienci mogą korzystać aktualnie z aplikacji mobilnych, ściśle związanych z analogowym i mobilnym programem lojalnościowym, przeglądać pełną ofertę, uzyskiwać wiedzę o dostępności produktów offline i online za pomocą aplikacji oraz skanera kodów, kupować cyfrowe karty podarunkowe, a wkrótce bez kłopotów dokonają zakupów za pośrednictwem natywnych aplikacji mobilnych, które są częścią centralnego systemu, w którym gromadzimy i analizujemy potrzeby klientów, którzy z roku na rok są coraz bardziej wymagający. Dzięki nowatorskim rozwiązaniom, w przeciągu 16 miesięcy liczba lojalnych klientów Gino Rossi wzrosła o ponad 350%, do kilkuset tysięcy. Pierwszymi produktami wearables będą portfele i tagi do akcesoriów przeznaczone głównie dla żyjących w biegu i otaczających się nowoczesnymi technologiami użytkowników smartfonów – mówi Tomasz Malicki, prezes zarządu Gino Rossi S.A. i Simple Creative Products S.A.

Gino Rossi będzie pierwszą polską marką i jedną z pierwszych europejskich, która na szeroką skalę wprowadzi do oferty własne produkty bazujące na nowoczesnych rozwiązaniach, w tym technologii Bluetooth Low Energy, uznawanej za jedną z najbardziej rewolucyjnych w kontekście Internet of Things (Internetu Rzeczy). Wdrożenie realizuje HG Intelligence S.A., spółka dostarczająca platformę Synerise.com dla Grupy Gino Rossi S.A. od 2012 roku.

– Nowe produkty zostaną dołączone do istniejącego ekosystemu Gino Rossi. Klienci bez problemu sparują swoje gadżety z aplikacją, przy pomocy której sprawdzą np. położenie swojego portfela czy kluczy pozostawionych w domu. We współpracy z Gino Rossi stawiamy przede wszystkim na jakość, którą ciężko uzyskać wykorzystując produkty pudełkowe, gdyż rzadko są one w stanie realizować specyficzne potrzeby marki, nie mówiąc o oddaniu pewnych emocji związanych z wprowadzoną kolekcją. Tylko strategie omnichannel, proste i czytelne dla użytkowników, dostarczają wymiernych wartości. Budując nasze rozwiązania technologiczne, w tym platformę Synerise.com, stawiamy zawsze na prostotę, nawet tak trudnego tematu, jakim jest np. Business Intelligence. Integracja z systemami POS, stanami magazynowymi, monitorowanie w czasie rzeczywistym dostępności oraz stanu każdego produktu zapewnia najwyższy poziom obsługi. Nie interesuje nas Big Data, lecz Fast Data – wyjaśnia Jarosław Królewski, Dyrektor Zarządzający HG Intelligence S.A.

W prace nad produktem, obejmujące m.in. dostarczenie niezbędnych modułów, włączona została spółka Woolet.co, odnosząca sukcesy w największym crowdfundingowym serwisie świata: kickstarter.com. W miesiąc firmie udało się zebrać ponad 250 000 dolarów na produkcję inteligentnego portfela i dodatkowych akcesoriów pod marką Woolet. Sukces produktów oferowanych przez spółkę, jest potwierdzeniem zapotrzebowania na inteligentne produkty wśród międzynarodowej społeczności.

– Rynek technologii ubieralnych, a więc tzw. wearables, dynamicznie się rozwija. W 2019 roku ma osiągnąć wartość 50 miliardów dolarów, co oznacza pięciokrotnie szybszy wzrost od rynku smartfonów i tabletów. Nic w tym dziwnego, bowiem produkty te oferują niedostępne dotychczas funkcje, które bardzo ułatwiają codzienne życie. Tworząc markę Woolet wiedzieliśmy, że podstawą do osiągnięcia sukcesu jest połączenie technologii Bluetooth Low Energy z wysokiej klasy designem. Cieszy nas fakt, że produkt został tak ciepło odebrany przez społeczność Kickstartera, jak również zauważony przez znaną z najwyższej jakości produktów firmę Gino Rossi. Dzięki naszej współpracy będziemy mogli wyjść poza podstawową funkcję produktów Woolet, a więc informowanie o pozostawieniu portfela czy kluczy. Wykorzystanie naszych inteligentnych akcesoriów pozwoli firmie Gino Rossi jeszcze lepiej komunikować się ze swoimi Klientami i dopasowywać asortyment produktów do ich potrzeb  – mówi Marek Cieśla, jeden z twórców Woolet.co

Firma Gino Rossi powstała w 1992 roku w Słupsku. Zarządza portfelem uznanych na polskim rynku modowym marek: Gino Rossi oraz Simple Creative Products. W ofercie Grupy Gino Rossi znajduje się obuwie damskie i męskie, torebki i akcesoria skórzane oraz odzież damska. Sieć Gino Rossi obejmuje ponad 80 salonów firmowych w Polsce i za granicą. Natomiast Simple Creative Products to ponad 54 salonów firmowych znajdujących się w najlepszych lokalizacjach, zarówno w kraju, jak i za granicą.

 

Skomentuj

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.

Akceptuję zasady Polityki prywatności