Zostań członkiem

Otrzymuj najlepsze oferty i aktualizacje dotyczące Magazynu LBQ.

― Reklama ―

spot_img

Co w święta cieszy, a co stresuje najbardziej? Najnowszy raport o tym, jak Polacy przeżywają świąteczny czas

Niemal 50 proc. Polaków wskazuje, że największą radość w święta czerpią ze spędzania czasu z bliskimi przy stole oraz z unikalnej atmosfery i dekoracji....
Strona głównaRozmaitościI.D.MEDIA wydaje nową książkę! Weź udział w wyjątkowym projekcie

I.D.MEDIA wydaje nową książkę! Weź udział w wyjątkowym projekcie


Imponujące akcje promocyjne, znani i lubiani bohaterowie, mnóstwo zachwyconych czytelników – tak w skrócie można opisać każdą publikację Agencji Wydawniczo-Promocyjnej I.D.Media. Nie inaczej będzie w przypadku kolejnej książki, która ukaże się już w kwietniu!

 

Wydawnictwo I.D.Media ma na swoim koncie już 5 książek. Autorce, Ilonie Adamskiej, zawsze udaje się zgromadzić na ich kartach wiele wpływowych postaci ze świata biznesu, show-biznesu, kultury i sztuki. Każda kolejna pozycja to spora dawka inspiracji, moc porad i ogromna ilość motywacji. Dzięki temu, jak podkreślają zachwyceni czytelnicy, łatwiej odnaleźć jasne wskazówki dotyczące prowadzenia udanego biznesu oraz życia osobistego, co w dzisiejszym świecie, pełnym szumu informacyjnego, jest wartością bezcenną.

Ponadto, każdej książce wydanej sumptem agencji I.D.Media towarzyszy wiele wyjątkowych akcji promocyjnych, takich jak: gale, kongresy czy spotkania motywacyjne. Uczestniczy w nich rzecz jasna nie tylko Autorka, lecz także znani i lubiani bohaterowie, którzy goszczą na kartach książek Ilony Adamskiej. Nie sposób nie wspomnieć również o tym, że każda kolejna pozycja wydawnicza Agencji to wspaniała akcja charytatywna i realne wsparcie wielu fundacji współpracujących z wydawnictwem.

Nie dziwi zatem fakt, że szefowa agencji I.D.Media, Ilona Adamska, zdecydowała się zaprezentować czytelnikom kolejną książkę, która będzie nosić tytuł: „Jak świadomie budować swój biznes? Bądź marką autentyczną”. W książce znajdą się informacje z zakresu personal brandingu, budowania marki osobistej, public relations, event marketingu, czy współpracy z gwiazdami jako ambasadorami marki. Opisane zostaną konkretne przykłady działań promocyjnych na przykładzie budowania marek należących do I.D.MEDIA.

Nie zabraknie także wskazówek, jak umiejętnie łączyć życie zawodowe i prywatne oraz jak budować relacje z partnerami – nie tylko biznesowymi, ale życiowymi. Jednym słowem – będzie to opowieść o niezależności, wolności i własnej przestrzeni w miłości!

Swoimi doświadczeniami podzielą się też osoby, które cenimy i podziwiamy. Plejadę gwiazd, które zaprezentują się na kartach książki otwierają takie nazwiska jak: Beata Tyszkiewicz, Monika Zamachowska, prof. Jerzy Bralczyk.W publikacji nie zabraknie jednak miejsca dla sponsorów tego szlachetnego projektu, którzy będą mogli na jej kartach opowiedzieć o własnej drodze budowania biznesu, a jednocześnie wesprzeć podopiecznych ośrodka dla ofiar przemocy w rodzinie „Dom” z warszawskiej Pragi. To już 5 akcja I.D.Media na rzecz tej placówki!

 

typewriter-801921_960_720

 

– Dla ograniczonej liczby rzetelnych partnerów stworzyliśmy sposobność współudziału w wyjątkowym przedsięwzięciu i zrobienia czegoś dobrego i wartościowego, nie tylko dla ośrodka wspierającego samotne mamy (często ofiary przemocy domowej), ale także dla swojej firmy/marki. – mówi Ilona Adamska. – Pomagając bowiem innym, często pomagamy sobie. Angażując się w tego typu projekty, budujemy wizerunek swojej firmy, jako partnera godnego zaufania, otwartego na potrzeby innych – firmy chętnie angażującej się w pomoc najbardziej potrzebującym. To tzw. dobry i skuteczny PR. Ważne jednak, by pamiętać o tym, że pomoc ta ma wynikać z potrzeby naszego serca, a nie tylko z powierzchownych, czysto materialnych pobudek. Po prostu – aby osiągnąć sukces w biznesie należy więcej dawać niż brać!

Premiera książki, przewidziana na 7 kwietnia, będzie wyjątkowym wydarzeniem – wspaniałą galą, podczas której każda firma, jaka weźmie udział w projekcie otrzyma statuetkę za wpieranie inicjatyw społecznych i charytatywnych, pod hasłem „Firma o wielkim sercu”. Nagroda podkreśli zasługi w ramach tzw. odpowiedzialnego biznesu. Event połączony będzie także ze zbiórką upominków dla samotnych mam, którymi opiekuje się Fundacja.

Proces budowania silnej, opartej na autentyzmie marki może mieć wiele znaczeń i dotykać zarówno życia zawodowego, jak i prywatnego. To niełatwe zadanie, ale jeśli możemy liczyć na drogowskaz lub przyjaciela, który podpowie nam, jak nie utkwić na mieliźnie, łatwiej osiągniemy wymarzony cel. Takim nieocenionym sprzymierzeńcem z pewnością okaże się najnowsza książka Ilony Adamskiej- premiera już w kwietniu!

Jeśli chcesz wziąć udział w nowym projekcie I.D.MEDIA, pojawić się na kartach książki i zdobyć prestiżową statuetkę – napisz na info@idmedia.pl

Joanna Bielas