Reputacja marki nie powstaje w kilka tygodni. To proces, który wymaga czasu, wiedzy i narzędzi. Obecnie rośnie rola, jaką w budowaniu marki firmy, pełnią marki osobiste jej właścicieli i przedstawicieli. Warto zadbać o to, by odbiór wszystkich rozwijał się prawidłowo.
Konferencja Personal Branding Polska, to wydarzenie dedykowane wszystkim Przedsiębiorcom, którzy poszukują wiedzy z zakresu e-marketingu, komunikacji i brandingu oraz osobom, które zarządzają przedsiębiorstwem – nie będąc właścicielem. To spotkanie również dla tych, którzy dojrzewają do podjęcia decyzji o założeniu własnej firmy i od pierwszych chwil chcą świadomie kształtować jej pozycję.
Dwie pierwsze edycje konferencji odbyły się w Gdańsku 10 kwietnia oraz 26 września br., gromadząc 200 Uczestników.
28 listopada odbędzie się jej pierwsza odsłona w Warszawie, na którą Organizatorzy już teraz mają przyjemność Państwa zaprosić.
Swoją wiedzę Uczestnikom przekażą eksperci w dziedzinie komunikacji marki m.in. Monika Czaplicka, Anna Szubert, Magdalena Jagielska czy Michał Zwierz.
Buduj swoją markę świadomie, wykorzystując wszystkie dostępne kanały. Personal Branding to narzędzia, dzięki którym dokonasz tego najefektywniej.
III. Konferencja Personal Branding Polska
Centrum Konferencyjne „Golden Floor”
Al. Jerozolimskie 123A
02-017 Warszawa
Bilety dostępne na:
brandpolska.evenea.pl
Więcej informacji na:
www.personalbrandingpolska.pl
oraz
www.facebook.com/brandpolska
twitter.com/brandpolska
Patronat medialny Law Business Quality.