Zostań członkiem

Otrzymuj najlepsze oferty i aktualizacje dotyczące Magazynu LBQ.

― Reklama ―

spot_img

Anonimowość w sieci – mit, który warto obalić

W erze wszechobecnego Internetu wielu użytkowników ulega złudzeniu, że są anonimowi w sieci. To poczucie bycia niewidzialnym często skłania do działań, które w realnym...
Strona głównaWywiadyBohdan Szułczyński: Inwestycje szyte na miarę

Bohdan Szułczyński: Inwestycje szyte na miarę


– Salon ma stanowić namacalny dowód na to, że chcemy tworzyć  i kreować, a nie tylko budować. Profbud jako spółka podejmuje decyzje o kolejnych inwestycjach w bardzo przemyślany sposób. Nie opieramy się tylko i wyłącznie na wynikach finansowych, chcemy pozostawiać po sobie coś wartościowego i oryginalnego. – mówi Bohdan Szułczyński Wiceprezes Zarządu, Dyrektor ds. Rozwoju Biznesu firmy Profbud.

 

 

Skąd pomysł na powstanie Salonu Sprzedaży?

– Profbud od zawsze dostarcza rozwiązania najwyższej jakości, a priorytetem firmy jest ciągłe podwyższanie standardu oferowanych inwestycji. Głównym celem powstania naszego nowego Salonu Sprzedaży jest więc zaprezentowanie jakości, jaką dostarczymy w nowych inwestycjach: osiedlach Awangarda i Dekada. Są to inwestycje premium, „szyte na miarę”. Trzecia inwestycja prezentowana w naszym salonie, Osiedle Stella, będzie unikatowym obiektem na terenie dzielnicy Bemowo. Już sama nazwa jest nieprzypadkowa – Stella (łac. gwiazda) ma być „gwiazdą Bemowa” i najwyższym budynkiem w dzielnicy. Poprzez Salon Sprzedaży chcieliśmy zwizualizować naszym Klientom, z jaką jakością będą mogli się spotkać na naszych osiedlach (chociażby w zakresie przestrzeni wspólnych). Wnętrze Salonu w bezpośredni sposób nawiązuje do identyfikacji wizualnej marki Profbud i uzupełnia wartości, jakimi się kierujemy. Kluczowe jest też to, że chcieliśmy  zrobić coś nowego, coś unikalnego. Chcemy kreować produkty i wyznaczać trendy. Klient zasługuje przecież na to, aby w pięknym miejscu został jak najlepiej obsłużony. Jeśli chodzi o samo usytuowanie Salonu Sprzedaży, także nie jest ono przypadkowe. Salon znajduje się pomiędzy trzema inwestycjami, jakie będą w nim sprzedawane: Awangarda, Dekada i Stella. Bliskość naszej siedziby też ma znaczenie – Salon zrealizowany jest w tym samym obiekcie, w którym w chwili obecnej swoje siedziby mają firmy Profbud i MAL-BUD-1.

Dlaczego Salon został zrealizowany na tak wysokim poziomie: meble na zamówienie, indywidualny dobór zapachu i muzyki, itp.?

– Kwestia zapachu ma duże znaczenie podczas zakupu mieszkania, wpływa na komfort podejmowania decyzji w danym momencie. Precyzyjny dobór materiałów na najwyższym poziomie ma natomiast pokazać to, w jakim kierunku chcemy podążać jako spółka. Także przy inwestycjach premium będziemy stosowali wiele nieszablonowych rozwiązań, aby nasi mieszkańcy, zapraszając do siebie gości, byli dumni, że żyją w tak pięknym otoczeniu. Profbud chce tworzyć przestrzeń do życia, a nie tylko do mieszkania. Na przykład na Osiedlu Awangarda planujemy stworzenie unikalnej przestrzeni wspólnej, ale na razie nie mogę powiedzieć, co to będzie –  ma to być niespodzianka dla naszych Klientów.

Biuro Sprzedazy PROFBUD fot.Szymon Polanski-3

Co wpłynęło na decyzję o zaangażowaniu w projekt Roberta Majkuta?

– Jako firma rozwijamy się bardzo dynamicznie, chcemy budować najładniejsze, najbardziej funkcjonalne obiekty na terenie miasta stołecznego Warszawy – i nie tylko. Chcąc tworzyć i kreować, musimy pracować z najlepszymi, a taki jest Robert Majkut. Ciężko jest znaleźć tak dobrego designera, który byłby w stanie dostarczyć nam produkt uszyty na miarę. Oglądaliśmy wcześniej chyba wszystkie realizacje Roberta Majkuta. Część udało się nawet zobaczyć na żywo. Dotychczasowe projekty Roberta bronią się same, dlatego zdecydowaliśmy się na współpracę właśnie z nim.

Jakie cele, jakie założenia ma spełnić nowy Salon Sprzedaży?

– Z jednej strony ma być dobrą przestrzenią sprzedaży mieszkań, z drugiej – przyjazną przestrzenią pracy dla naszych pracowników. To są dwa podstawowe cele, jakie wyznaczyliśmy. Poza tym Salon ma stanowić namacalny dowód na to, że chcemy tworzyć i kreować, a nie tylko budować. Profbud jako spółka podejmuje decyzje o kolejnych inwestycjach w bardzo przemyślany sposób. Nie opieramy się tylko i wyłącznie na wynikach finansowych, chcemy pozostawiać po sobie coś wartościowego i oryginalnego. Chcemy, żeby mieszkańcy byli dumni, że mieszkają na naszych osiedlach, żeby nasze osiedla były rozpoznawalne, chcemy nadać im jeden wspólny mianownik. Tym wspólnym mianownikiem na pewno będą design i przestrzenie wspólne.

Biuro Sprzedazy PROFBUD fot.Szymon Polanski-8

 

Bohdan Szułczyński – Wiceprezes Zarządu, Dyrektor ds. Rozwoju Biznesu firmy Profbud. Karierę zawodową rozpoczął w 2000 roku w warszawskim samorządzie, z którym był związany przez 14 lat. W latach 2006-2014 pełnił funkcję Pierwszego Zastępcy Burmistrza Dzielnicy Bemowo m.st. Warszawy. Od 2013 r. Członek Rady Nadzorczej Warszawskiego Metra, od września 2015 r. w strukturach firmy Profbud.