Zostań członkiem

Otrzymuj najlepsze oferty i aktualizacje dotyczące Magazynu LBQ.

― Reklama ―

spot_img
Strona głównaRozmaitościJak pakować zakupy w sklepie internetowym, aby zrobić wrażenie

Jak pakować zakupy w sklepie internetowym, aby zrobić wrażenie

Sklepy internetowe wyrastają jak grzyby po deszczu. Sporo osób postanawia rozpocząć taką drogę biznesową, ponieważ wciąż można odnieść na niej sukces. W sieci można tak naprawdę sprzedawać wszystko. Trzeba jednak wiedzieć, w jaki sposób ująć klienta tak, by pozostał wierny i częściej kupował właśnie w naszym sklepie. Drobne upominki dla klientów, które dodaje się na etapie pakowania zamówienia, to bez wątpienia coś, co spotka się z miłym przyjęciem.

Sposoby pakowania zakupów w sklepie internetowym

W małych sklepach internetowych wszelkie procesy związane z przygotowywaniem przesyłek najczęściej organizowane są wewnętrznie, bez współpracy z firmami zewnętrznymi, takimi jak na przykład centra logistyczne i magazyny. Związane jest to najczęściej z niedużą liczbą wysyłek, które pakuje się każdego dnia. Warto pamiętać o tym, że dołączony gadżet reklamowy, który będzie miłą niespodzianką dla klienta, może zrobić naprawdę dobre wrażenie i sprawić, że chętniej dokona on kolejnych zakupów. Zawieszka zapachowa to drobnostka, która nie kosztuje dużo i nie podnosi znacznie kosztów firmowych, ale jednocześnie sprawia sporo frajdy. Dodatkowo można oferować też na przykład kody rabatowe, które mogą być zrealizowane podczas kolejnych zakupów na określoną kwotę. Jeśli procesy związane z pakowaniem przesyłek zlecane są firmom zewnętrznym, można wcześniej podjąć decyzję dotyczącą bonusów, które będą dodawane do przesyłek.

Dlaczego warto dodawać drobnostki do zakupów?

Klienci uwielbiają wszelkie bonusy, gadżety i gratisy, które znajdują jako niespodziankę w pudełku po dokonaniu zakupów. Jeżeli sprzedaje się na przykład kosmetyki oraz szeroko rozumiane produkty chemiczne, takie jak na przykład produkty do sprzątania, zawsze można wybrać coś pachnącego. Saszetka zapachowa, którą można zawiesić na przykład w szafie lub w samochodzie, sprawdzi się idealnie. Świetną opcją są również próbki kosmetyków, które dołącza się do przetestowania. Dzięki temu klient ma poczucie dodatkowych korzyści związanych z dokonaniem zakupów w konkretnym sklepie. Może przetestować nowe produkty, sprawdzić ich działanie, konsystencję czy zapach. Zobacz propozycje upominków z logo: aroma4car.pl/jesli-gadzety-firmowe-to-tylko-upominki-reklamowe-naszej-produkcji/

Wirtualna oprawa zakupów

Coraz więcej firm zwraca uwagę na to, w jaki sposób pakowane są zakupy dla klientów. Nie da się ukryć, że wielu współczesnych odbiorców pozostaje wiernym klientem wtedy, gdy zakupy pakowane są w sposób estetyczny, ale też ekologiczny. Nie należy przesadzać ze zbyt dużą ilością plastikowego wypełnienia, lepiej zrezygnować też z wypełnienia ze styropianu czy folii bąbelkowej. Najlepiej sprawdzają się ekologiczne rozwiązania. Koniecznie warto zwrócić na to uwagę wtedy, gdy prowadzi się markę, która nawiązuje do wartości związanych z dbaniem o przyrodę i środowisko. W tym przypadku warto zwrócić uwagę również na gratisy, które dodaje się do środka. Niech będą to rzeczy naturalne, ekologiczne, które przyjemnie wpływają na przykład na zmysły człowieka. Wszystko to, co powiązane z zapachami, zawsze świetnie się sprawdza. Drobne gadżety reklamowe w postaci perfumowanych saszetek do szafy, szuflady czy samochodu to drobnostka, która sprawia mnóstwo radości, ale co najważniejsze, jest też praktyczna. Można wykorzystać ją od zaraz.

Siła gadżetów reklamowych

Gadżety reklamowe, na których nadrukowane jest logo firmy lub marki, to również doskonały pomysł na upominek. W ten sposób buduje się rozpoznawalność swojej firmy, ale jednocześnie dodatkowo nagradza też klientów. Warto zainwestować w gadżety robione na specjalne zamówienie, które będą miały wysoką jakość. Rzeczy użyteczne, przydatne, wytrzymałe i ładne zwykle spotykają się z bardzo dużym zainteresowaniem ze strony klientów. Gadżety słabej jakości najczęściej od razu lądują w koszu na śmieci lub szufladzie i nie są ponownie wykorzystane przez klienta. Ich funkcja związana z reklamowaniem jest zatem praktycznie zerowa. Biorąc to wszystko pod uwagę, najlepiej dobrze zaplanować sobie budżet na gadżety reklamowe i dokładać je do wszystkich zakupów, by w ten sposób budować pozytywny wizerunek w oczach klientów.