Zostań członkiem

Otrzymuj najlepsze oferty i aktualizacje dotyczące Magazynu LBQ.

― Reklama ―

spot_img

Zdjęcie karty kredytowej w mediach społecznościowych Ryzyko kradzieży tożsamości i naruszenie prywatności

W dobie powszechnej cyfryzacji i dominacji mediów społecznościowych, wiele osób chętnie dzieli się szczegółami ze swojego codziennego życia. Platformy takie jak Facebook, Instagram czy...
Strona głównaRozmaitościJak wygrać SEO w 2017? Weź udział w IAB HowTo i szturmem...

Jak wygrać SEO w 2017? Weź udział w IAB HowTo i szturmem podbij wyszukiwarki


IAB HowTo: win SEO in 2017 to wydarzenie, które stanowi kompleksowy przewodnik po działaniach SEO dla marketerów. Już 8 marca w Warszawie eksperci IAB Polska oraz zaproszeni goście, m.in. Łukasz Żelezny, przedstawią krok po kroku instrukcje skutecznego pozycjonowania w szybko zmieniającym się świecie algorytmów Googla. Chcesz wygrać SEO? Nie możesz przegapić udziału w wydarzeniu.

 

IAB HowTo: jaka jest idea?

IAB HowTo powstało z inicjatywy członków Grup Roboczych działających przy IAB Polska. Ideą wydarzenia jest chęć dzielenia się najnowszymi i najlepszymi digitalowymi praktykami z pierwszej ręki – przez ekspertów, którzy na co dzień zajmują się kluczowymi kwestiami w zakresie reklamy internetowej. Tym razem będą to przedstawiciele branży SEM.

– Przygotowaliśmy wydarzenie, które odpowiada na potrzeby i wyzwania stojące przed marketerami chcącymi realizować skuteczne działania w obszarze SEO, który nieustannie się rozwija. Zagadnienia zostaną omówione kompleksowo przez polskich i zagranicznych ekspertów. Różne punkty widzenia, różne doświadczenia i wnioski z tego płynące z pewnością przyczynią się do wzrostu efektywności pracy uczestników konferencji i skuteczności w osiąganiu przez nich celów biznesowych. – mówi Maciej Gałecki, organizator IAB HowTo i szef Grupy Roboczej SEM działającej przy IAB Polska

IAB HowTo: win SEO in 2017 – co w programie?

Organizatorzy zadbali o kompleksowe, szczególnie z punktu widzenia marketerów, omówienie kluczowych zagadnień SEO. Program całodziennego wydarzenia to 10 wystąpień podzielonych na 3 bloki tematyczne.

W pierwszym dokładnie omówimy aktualne trendy, budowanie strategii i budżetowanie działań SEO. W drugim szczegółowo zajmiemy się dobrymi praktykami współpracy z agencją – czy i kiedy ją nawiązywać, jak wybrać odpowiednią agencję i kontrolować efekty jej pracy. Ostatni blok poświęcimy automatyzacji pracy w SEO, aktualizowaniu serwisu pod kątem zmieniających się wymagań oraz analityką tych działań. Co ważne, po każdym wystąpieniu zaplanowaliśmy czas na pytania i dyskusję.

howto _grafika

Prelegentami będą przedstawiciele wiodących na rynku SEM firm członkowskich IAB Polska, m.in. Bluerank, DDS Poland, MEC, Eniro, Optimizers, Fabryka Marketingu czy Marketing Online Na specjalne zaproszenie wystąpi również Łukasz Żelezny, ekspert SEO, ulubieniec uczestników konferencji na całym świecie.

IAB HowTo: nie może Cię zabraknąć!

Jeśli chcesz nadążyć za Googlem, zoptymalizować SEO w swojej firmie zgodnie z aktualnymi potrzebami lub po prostu dowiedzieć się, na czym to wszystko polega – IAB HowTo jest właśnie dla Ciebie. Spotykamy się 8 marca w warszawskim Agdar Plaza.

Każdy uczestnik IAB HowTo otrzyma dyplom poświadczający udział w wydarzeniu oraz dostęp do specjalnie przygotowanej aplikacji mobilnej.

IAB HowTo objęte jest akredytacją DIMAQ, co oznacza, że posiadacze certyfikatów oprócz potężnej dawki praktycznej wiedzy, otrzymają także punkty recertyfikacyjne.

Bilety oraz szczegółowe info o wydarzeniu na stronie dostępne na stronie: http://iab.org.pl/howto/