Jak zorganizować spotkanie biznesowe poza siedzibą firmy?

Według badania „Rynek spotkań biznesowych w Polsce pod lupą organizatorów i uczestników: Kto? Co? Za ile? I gdzie?” przeprowadzonego w 2017 roku, aż 80% polskich firm decyduje się na organizowanie spotkań biznesowych poza swoją siedzibą. Co wziąć pod uwagę decydując się na takie rozwiązanie?

 

 

Wybór miejsca

Dobrze wybrana sala na spotkania biznesowe pozytywnie wpływa na wizerunek firmy, dlatego warto poświęcić nieco czasu na znalezienie odpowiedniego lokalu. Według wspomnianego badania polscy przedsiębiorcy biorą pod uwagę przede wszystkim cenę, ale ważny jest dla nich również dobry dojazd do miejsca spotkania i liczba miejsc parkingowych. Oczywiście konieczne jest uwzględnienie również innych kwestii, jak chociażby udostępniany sprzęt czy ilość miejsca do dyspozycji. Zbyt ciasna sala czy kiepskiej jakości nagłośnienie mogą negatywnie nastawić kontrahentów do negocjacji lub prezentowanego produktu. Przed podjęciem ostatecznej decyzji należy więc upewnić się, że wybrany przez nas obiekt zapewnia odpowiednio duże pomieszczenie, w którym uczestnicy spotkania będą czuć się komfortowo, a także umożliwia dostęp do sprawnego sprzętu audiowizualnego. Dodatkowym atutem sali konferencyjnej będzie atrakcyjna lokalizacja nie tylko jeśli chodzi o dojazd, ale również pod względem możliwości odpoczynku w przerwach pomiędzy kolejnymi punktami spotkania.

Przerwa obiadowa

Organizacja konferencji biznesowych powinna uwzględniać również przerwy na kawę bądź ciepły posiłek w trakcie takiego spotkania. Aby mieć pewność, że jakość serwowanych dań będzie na najwyższym poziomie, rozsądnie jest wybrać dobrą restaurację oferującą sale biznesowe do wynajęcia. Wówczas możemy liczyć na dostosowanie menu do konkretnych potrzeb. W przypadku krótszych szkoleń można zdecydować się na przekąski i słodki poczęstunek do kawy. Planując trwającą cały dzień lub kilkudniową konferencję należy uwzględnić dodatkowo ciepłe dania w przerwach pomiędzy kolejnymi wystąpieniami.

O czym jeszcze pamiętać?

Organizując spotkanie biznesowe powinniśmy odpowiednio wcześniej poinformować zaproszone osoby o miejscu i planie wydarzenia oraz poprosić o potwierdzenie przybycia. Pozwoli to oszacować jak duża sala będzie potrzebna i lepiej dopracować szczegóły całego przedsięwzięcia. Pamiętajmy też o zapewnieniu miejsc noclegowych uczestnikom, jeśli konferencja lub szkolenie będzie trwało do późna lub zaplanowane jest na kilka dni. Niezależnie od tego czy planujemy spotkanie integracyjne dla pracowników, czy też zamierzamy przedstawić kontrahentom wyniki współpracy lub zaprezentować im nowy produkt, warto postawić na usługi profesjonalistów. Elegancka, a zarazem wygodna sala na spotkanie firmowe, atrakcyjna lokalizacja oraz smaczne posiłki i obsługa na najwyższym poziomie z pewnością pozytywnie wpłyną na wizerunek naszego przedsiębiorstwa. Właśnie dlatego warto zainteresować się ofertą gdańskiej restauracji Zacisze – więcej szczegółów na https://zacisze.gda.pl/dla-biznesu/.

Skomentuj

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Akceptuję zasady Polityki prywatności