W środę, 17 maja br. duńska marka oprawek do okularów CrossEyes oficjalnie zadebiutowała na polskim rynku podczas otwarcia warszawskiego butiku w Warszawie. Wydarzenie przyciągnęło tłum gwiazd m.in. Macieja Zienia, Julię Wieniawę, Karolinę Malinowską, Laurę Matuszczyk, Jakuba ‘Jacoba’ Bartnika.
Marka CrossEyes to duńska sieć salonów optycznych założona w 2009 roku. Od tego czasu z powodzeniem rozwija się nie tylko w Dani, ale również Wielkiej Brytanii, czy Irlandii Północnej. Najważniejsze wartości charakteryzujące okulary CrossEyes to wyrafinowana prostota, minimalizm i oryginalny nordycki design. To produkty stworzone z myślą o miłośnikach dodatków, które w niebanalny sposób podkreślają indywidualny styl i osobowość właściciela.
W ofercie CrossEyes można znaleźć nie tylko oprawki do okularów korekcyjnych i zerowych, ale również okulary przeciwsłoneczne. Elementy wyróżniające produkty to użycie najwyższej jakości materiałów oraz niebanalne formy i wzory akcesoriów. Poza tym, naczelną zasadą producenta jest transparentna cena produktów nie zawierająca dodatkowych opłat. Klienta CrossEyes nie zaskakują żadne dodatkowe koszty, a okulary charakteryzuje zawsze ta sama, wysoka jakość.
Bogatą ofertę marki zaprezentowano po raz pierwszy w Polsce podczas spotkania prasowego w najnowszym butiku marki, mieszczącego się przy ul. Inflanckiej 4B. Na wydarzenie przybyły znane osobistości ze świata mody, filmu i showbiznesu, które dumnie prezentowały swoje kreacje pozując na ściance. Podczas imprezy pojawili się projektanci Maciej Zień oraz Jakub ‘Jacob’ Bartnik, modelka Karolina Malinowska, aktorka i piosenkarka Julia Wieniawa oraz blogerka Horkurs – Laura Matuszczyk.
Podczas wydarzenia goście mieli możliwość skorzystania z ciekawej atrakcji, jaką była maszyna do tworzenia gifów, którą na tę okazję dostarczyła firma SHOT.ME