Zostań członkiem

Otrzymuj najlepsze oferty i aktualizacje dotyczące Magazynu LBQ.

― Reklama ―

spot_img

Premiera raportu o hejcie. Nowe spojrzenie na różnice płciowe i ich wpływ na relacje społeczne

Już 15 października 2024 roku w warszawskim Teatrze Scena RELAX odbędzie się wyjątkowa konferencja, która bez wątpienia zmieni sposób postrzegania hejtu i jego wpływu...
Strona głównaPolskie Lwice BiznesuKandydatki nominowane do tytułu Lwica Biznesu 2017 cz. 4

Kandydatki nominowane do tytułu Lwica Biznesu 2017 cz. 4

20 października w hotelu Mercure Warszawa Grand odbędzie się finał 3. edycji plebiscytu POLSKIE LWICE BIZNESU 2017. Do konkursu zgłosiło się ponad 60 wyjątkowych kobiet. Redakcyjne jury wyłoniło 38 finalistek, które powalczą o tytuł kobiety sukcesu. 

 

 

Oryginalny pomysł na biznes, umiejętność promocji i PR oraz zdolność nawiązywania relacji z klientami i współpracownikami – między innymi to powinno cechować „Lwicę Biznesu”.

Plebiscyt „Polskie Lwice Biznesu” organizowany przez magazyn „Law Business Quality” ma promować kobiety, które doskonale radzą sobie na rynku, łącząc pracę zawodową z pasją, dążą do samorozwoju i sukcesu.

Konkurs skierowany jest do właścicielek małych lub średnich przedsiębiorstw, osób zajmujących wysokie stanowiska menedżerskie czy kierownicze lub będących w zarządzie fundacji albo stowarzyszenia działającego na rzecz kobiet.

Przed Państwem ostatnie kandydatki nominowane do tytułu POLSKIEJ LWICY BIZNESU 2017:

 

1.MAGDALENA PESZKO-DOKTOR (Kategoria Reklama)

foto - diamenty

Właścicielka firmy MadoArt – kobiece spojrzenie na reklamę, bo kobiety wiedzą i widzą najlepiej. Z profesjonalizmem, pasją i dbałością o detale realizuje każdy nawet najmniejszy projekt swoich klientów. Działania firmy oparte są o wieloletnie doświadczenie w branży reklamowej co pozwala w naturalny i swobodny sposób poruszać się w dowolnym segmencie mediów.

– Z sukcesami realizujemy działania promocyjne dla klientów komercyjnych jak i instytucjonalnych pozyskiwanych w oparciu o zamówienia publiczne. Naszym głównym celem jest dostarczanie Klientom kompleksowych rozwiązań promocyjnych ze szczególnym nastawieniem na:  planowanie i zakupu mediów (TV, Radio, Prasa, Internet, Outdoor), obsługę PR, kampanie marketingowe ATL, BTL druk materiałów poligraficznych, przygotowywanie strategii rozwoju marki, wprowadzanie marki na rynek.  Motto, które towarzyszy nam od pierwszych dni funkcjonowania firmy to: „Rzeczy niemożliwe wykonujemy od ręki. Na cuda trzeba chwilę zaczekać”. W naszej pracy pokazujemy, że pasja połączona z profesjonalizmem i kobiecym spojrzeniem na zagadnienia promocyjno – marketingowe jest połączeniem idealnym.- mówi Magdalena Peszko-Doktor.

Zespół pracowników i współpracowników firmy złożony jest głównie z kobiet, które łączą pasję i biznes z rolą matek i żon. Udowadniają tym samym, że można znaleźć balans między sferą zawodową a rodzinną stabilizacją. Firma otrzymała wyróżnienie w plebiscycie Diamenty Kobiecego Biznesu 2017.

 

2. BOHOMOSS (Kategoria Moda)

2ab55 DSC_018645

Pasjonatki, perfekcjonistki, przyjaciółki Jola i Paulina, absolwentki studiów psychologicznych, właścicielki marki BOHOMOSS. Laureatki pokazu mody Mielec Fashion Time 2016, ambasadorki szkolenia coachingowego Train with Brain. Fundatorki akcji Pink Lips związanej z popularyzowaniem wiedzy na temat raka szyjki macicy. Twórczynie kunsztownych, spektakularnych projektów. Zakochane w pięknych tkaninach, koronkach i gipiurach. Kobiety lubiące awangardę połączoną z klasyką. Zainspirowane współczesną, odważną lecz delikatną kobietą, pełną energii i niezależności, tworzą zmysłowe, oryginalne i prestiżowe projekty z bezwarunkowym oddaniem dla jakości. W swojej pracy, jak i życiu kierują się przekonaniem, że radość życia, śpiew i śmiech zawsze będą w modzie.

 

3. ANNA DWORAK MIKOŁAJCZYK (Kategoria Branża Beauty)

Anna-Dworak-Mikołajczak-OWNER-ADM-COSME_biznes_portret_OK-1

Prezes zarządu ADM COSME Sp zo.o., Ambasadorka prestiżowych kosmetyków koreańskich w Europie. Business Woman z wieloletnim doświadczeniem. Właścicielka marki WOW COSME. Importer i dystrybutor prestiżowych kosmetyków koreańskich. Twórca systemu franczyzowego na pierwsze w Europie Butiki Drogeryjne z prestiżowymi kosmetykami koreańskimi. Dokonuje osobistej selekcji wśród koreańskich marek kosmetycznych i wprowadza na rynek europejski, tylko te które są najlepsze. Każdy kosmetyk, który wprowadza do obrotu, posiada Raporty Unijne. Prywatnie oddana mama i kochająca żona. Swoje baterie ładuje w ogrodzie, który jest jej świątynią. Ceni w swej pracy możliwość podróży, które kocha oraz miejsce na spontaniczność, wolność i niezależność, która jest jej potrzebna do życia jak powietrze.

 

4. ANNA BIAŁOUS-GRIFFITHS (Kategoria Rozwój osobisty)

anna-bialous-griffiths-nexttothemirror-1

Jest psychologiem, coachem i trenerem. W 2017 roku otrzymała pierwsze miejsce w konkursie o tytuł INSPIRACJA w polskim biznesie w Wielkiej Brytanii – styczeń 2017. Jako ekspert z zakresu psychologii współpracuję z mediami tj.: Telewizja, Radio i Prasa. Stale odwiedza programy telewizyjne i radiowe oraz piszę artykuły o tematyce psychologicznej. Od 15 lat pomaga osobom i firmom skutecznie osiągać wyznaczone cele w biznesie i w życiu osobistym. W 2011 roku założyła Centrum Rozwoju Osobistego w Northampton. Jest absolwentką psychologii na Uniwersycie Jagiellońskim.

Należy do British Psychological Society oraz posiada także Certificate of Proficiency – profesjonalną rekomendację The British Association for Counselling and Psychotherapy, co oznacza, że pracuje według najwyższych standardów zawodowych i etycznych. Ma na swoim koncie tysiące przeprowadzonych godzin szkoleniowych zarówno grupowych, jak i sesji indywidualnych. Posiada doświadczenie jako wykładowca akademicki w Wyższej Szkole Mazowieckiej.

Najcześciej pomaga w: – zwiększaniu osobistej skuteczności, – podnoszeniu pewności siebie, – radzeniu sobie z tremą i stresem, – zarządzaniu emocjami, – zwiększaniu motywacji – skutecznej komunikacji. Jej zawodową misją jest wspieranie klientów, w tym aby mogli oni realizować ważne dla nich cele i marzenia w życiu osobistym i biznesie, skutecznie działać i radzić sobie z trudnymi sytuacjami, w pełni rozwijać się, radośnie żyć, nawiązywać zdrowe i satysfakcjonujące relacje z innymi ludźmi. Prywatnie jest szczęśliwą żoną i mamą. Uwielbia sport i taniec.

5.  DR AGATA NOREK (Kategoria Działalność artystyczna)

Agata Tarcza Baran

W 2013 roku Agaty Norek Norek obroniła doktorat pt. „Tarcze obronne” w Akademii Sztuk Pięknych w Katowicach. Cykl prac otrzymał wyróżnienie ASP w Katowicach oraz nominację do Nagrody Prezesa Rady Ministrów – Najlepsze doktoraty 2013. Agata Norek stworzyła 27 „Tarcz”, które obrazują przemoc psychiczną, ekonomiczną, seksualną, domową, seksualne molestowanie dzieci itd. „Tarcze” równocześnie pokazyują skutki przemocy: depresje, skłonności autodestrukcyjne, dysocjacje psychiczne.

W 2015 r. wystawa „Tarcz obronnych” zaprezentowana została publiczności w parlamencie w Monachium. Wystawa została otwarta przez Prezydent Landtagu, Barbarę Stamm, a wydarzenie nosiło tytuł „Silne kobiety dla lepszego świata”. Magazyn VOGUE w wydaniu 01|2016 umieścił artykuł o projekcie, w kwietniu 2016 projekt został zaprezentowany uczestnikom Kongresu Kobiet woj. Śląskiego, gdzie Agata Norek otrzymała tytuł „Kobiety sukcesu”.

W lipcu 2016 „Tarcze” otrzymały 3. miejsce w ramach konkursu Augsburger Medien Preis, we wrześniu 2016 były częścią cyklu seminariów „Integracja życia – lepiej kochać, pracować i być”.

W cyklu seminaryjnym Agata Norek stanęła obok takich osobowości jak prof. Jerzy Vetulani, Wojciech Eichelberger, prof. Cezary Szczylik. W marcu 2017 magazyn psychologiczny „Charaktery” umieścił pięciostronicowy wywiad z Agatą Norek o projekcie oraz wypracowanej przez nią nowatorskiej metodzie terapii – ARTraumy ®. We wrześniu 2017 o projekcie napisał brytyjski VOGUE.

Wystawa „Tarcz”, wykłady dr. Norek, udział w publicznych dyskusjach, kongresach oraz konferencjach przyczyniają się do ściągania tabu z tematu traumy, uczają o wieloletnich skutkach przemocy oraz sposobach radzenia sobie z nimi.

W ramach warsztatów ARTraumy ® osoby, które padły ofiarami przemocy tworzą własne „Tarcze”. ARTrauma ® to innowacyjna metoda, która w oparciu o sztukę  oraz w ścisłym połączeniu z procesem psychotraumatologicznym wspiera proces leczenia urazów psychicznych.

W 2011 roku w Niemczech Agata Norek powołała do życia stowarzyszenie Shields Against Violence SAV e.V. zajmujące się realizacją jej założeń. Agata Norek jest 1. przewodniczącą stowarzyszenia, a jednym z członków Juliane von Krause, aktywistka angażująca się w walkę z prostytucją przymusową, uhonorowana wysokim orderem w Niemczech – Bundesverdienstkreuz. Stowarzyszenie ma jedenastu członków, w tym członków Forum Viktor´a Frankl, a całościowy dochód jaki przynosi aktywność p. Norek w ramach projektu, przekazywany jest na rzecz stowarzyszenia. Stowarzyszenie prowadzi również sprzedaż katalogu „Tarcz obronnych” oraz wpinek „Tarcz”. Wpinkę „Tarczę” nosi m.in. Wojciech Eichelberger, Hrabia oraz Hrabina Julian oraz Donata von Hardenberg. Otrzymał ją Lech Wałęsa.

Aktualnym partnerem SAV e.V. jest międzynarodowa organizacja Innocence in Danger e.V. pomagająca seksualnie molestowanycm dzieciom oraz walcząca z pornografią dziecięcą w internecie.

W 2016 artystka nawiązała współpracę z modystką Doris Limmer, projektantantką mody, scenografką Izabelą Wądołowską oraz projektantką biżuterii Darią Olejniczak które, poruszone projektem „Tarcze”, tworzą kolekcje inspirowane cyklem. Celem powstałych dzieł jest idea łączenia piękna oraz sztuki z ważnymi problemami oraz przekazami społecznymi. Na temat kolekcji powstaje aktualnie film autorstwa Miłosza Jędraszewskiego.

20 listopada 2017 w berlińskim teatrze, w trakcie jubileuszu 15 lecia Innocence in Danger e.V. na licytację zostanie wystawiona „Tarcza – mój tata mnie kocha i nigdy nie zrobiłby mi żadnej krzywdy” autorstwa Agaty Norek i obrazująca problem molestowania seksualnego dzieci. Dochód ze sorzedaży „Tarczy” zasili Innocence in Danger e.V. Gala moderowana będzie przez znanego niemieckiego reżysera, Volkera Schlöndorff´a, reżysera filmu „Blaszany bębenek”. Na gali zostanie wyświtlony krótki film prezentujący licytowaną „Tarczę” oraz profil Agaty Norek.

Strona internetowa projektu oraz stowarzyszenia: www.shields-against-violence.com

6. JOANNA KRUCZEK (Kategoria Moda)

CULTURAL MADNESS AW16

JOANNA KRUCZEK to marka nowoczesnych akcesoriów skórzanych sygnowana nazwiskiem polskiej projektantki Joanny Kruczek.  To jedyna w Polsce marka, której wzory toreb ORIGAMI i WOMAN objęte są PATENTEM. Hasłem w którym zawiera się filozofia marki jest BAG CULTURE – czyli torba kulturowa. Punktem wyjścia przy tworzeniu  kolekcji jest aspekt kulturowy kraju, który zafascynował aktualnie projektantkę. Joanna Kruczek tworzy torby w dwóch liniach BASIC BAG oraz PREMIUM BAG. BASIC BAG to linia toreb i akcesoriów z tworzyw syntetycznych w kolekcjach kapsułowych-wielofunkcyjnych. PREMIUM BAG to linia toreb i akcesoriów z najoryginalniejszych skór z całego świata, również zdobiona kamieniami i ręcznie malowana. Projekty Joanny Kruczek sprzedawane są w Polsce, USA, na Ukrainie, w Indiach i w Japonii. Projektantka słynie z kooperacji z dużymi brandami m.inn  włoską firmą HEGOS MILANO i polską firmą BADURA. Joanna Kruczek – projektantka Twojej Torebki.

7.  KARINA KONDEJA – WOJTCZAK (Kategoria Producent kosmetyków naturalnych)

IMG_9028[1]

Kobieta, matka i żona. Tak chce być przede wszystkim postrzegana. Największy życiowy sukces – rodzina. To dzięki swoim najbliższym realizuje się zawodowo. Kobieta z pasją i wizją. Realizuje odziedziczoną po Dziadku miłość do ziołolecznictwa i natury. Z wykształcenia menadżer, ale jak sama mówi – to kompletnie nie jej bajka. Zawodowo realizuje się jako prawa ręka swojego męża. Mistrzyni drugiego planu, w swojej pracy najbardziej lubi to , że szef nie może jej zwolnić mimo jej  trudnego charakteru, który czasem bardziej przeszkadza niż pomaga. Uwielbia czytać, gotować, myśleć i poznawać. Poczucie wolności i wiatr we włosach to to, co daje jej rodzina i to, co nakręca ją do działania. We wszystkich i wszystkim szuka słońca. Kosmetyki do pielęgnacji włosów, których jest pomysłodawczynią – tworzy głównie z myślą o swoich najbliższych. Z miłością i troską o nich. W każdej buteleczce KUMAZU przekazuje swoją pasję i umiłowanie do natury i ludzi.

7.  EWELINA KOŁODA (Kategoria Agencja Marketingowa)

_E0A3171_pp

Właścicielka gdańskiej agencji marketingowej Nakatomi. Jak czytamy na portalu prestiztrojmiasto.pl: „6 biur w 3 krajach, 46 pracowników, kampanie promocyjne w 29 krajach dla blisko 2200 podmiotów gospodarczych. 610 firm obsługiwanych aktualnie, w tym 80 kampanii o zasięgu globalnym „. Człowiek orkiestra, niezwykle kreatywna. Jej pracownicy mówią o niej: „Najlepszy na świecie pracodawca”. Za działalność charytatywną otrzymała nagrodę Prezydenta Gdańska. Nominowana w NYC w konkursie na najlepszą agencję na Manhattanie.

 

GŁOSOWANIE SMS-OWE STARTUJE 11.10.2017.