Zostań członkiem

Otrzymuj najlepsze oferty i aktualizacje dotyczące Magazynu LBQ.

― Reklama ―

spot_img

Anonimowość w sieci – mit, który warto obalić

W erze wszechobecnego Internetu wielu użytkowników ulega złudzeniu, że są anonimowi w sieci. To poczucie bycia niewidzialnym często skłania do działań, które w realnym...
Strona głównaPolskie Lwice BiznesuKandydatki nominowane do tytułu Lwica Biznesu 2018 cz. 3

Kandydatki nominowane do tytułu Lwica Biznesu 2018 cz. 3

3 grudnia w hotelu Mercure Warszawa Grand odbędzie się finał 4. edycji plebiscytu LWICE BIZNESU 2018. Do konkursu zgłosiło się ponad 80 wyjątkowych kobiet. Redakcyjne jury wyłoniło 45 finalistek, których sylwetki prezentujemy od wczoraj na naszym portalu. 

 

Oryginalny pomysł na biznes, umiejętność promocji i PR oraz zdolność nawiązywania relacji z klientami i współpracownikami – między innymi to powinno cechować „Lwicę Biznesu”.

Konkurs skierowany jest do właścicielek małych lub średnich przedsiębiorstw, osób zajmujących wysokie stanowiska menedżerskie czy kierownicze lub będących w zarządzie fundacji albo stowarzyszenia działającego na rzecz kobiet.

 

Przed Państwem kolejne kandydatki nominowane do tytułu LWICY BIZNESU 2018:

 

KATARZYNA PASKUDA (Kategoria Fotografia)

Redaktor naczelna Magazynu Gentleman, redaktor prowadząca portalu Photo Culture, znana i ceniona fotograf, pomysłodawczyni i autorka charytatywnych kalendarzy Szlachetna Kobieta, kochająca mama 2-óch synów, modelka i aktorka. Jednym słowem – człowiek orkiestra.

Z branżą mediów związana od 20 lat, w ciągu których stała się jedną z najbardziej rozpoznawalnych osób w Polsce. W latach 2000-20001 pozowała na okładkach Playboya i do dziś jest uważana za jedną z najseksowniejszych kobiet w naszym kraju. Wystąpiła w takich produkcjach filmowych jak m.in. “Kariera Nikosia Dyzmy”, ,,Złotopolscy” “Kryminalni” “Superprodukcja” “Kryminalni” “Okazja” “Daleko od noszy” “Agentki” czy “Hel”.

Współpracuje z największymi polskimi gwiazdami show biznesu. Jej fotografie podziwiać można nie tylko w magazynach, ale również w wielu kampaniach modowych czy wystawach (PGE Narodowy, Jurata). Jako fotograf ceniona jest przede wszystkim za wspaniałe zdjęcia, jak i fantastyczną atmosferę podczas każdej produkcji.

Aktywnie działa również na rzecz kobiet, które zagrożone są bądź borykają się z nowotworami. To właśnie dla nich powstały charytatywne kalendarze Szlachetna Kobieta, w których udział biorą znane i cenione Polki. Zyski ze sprzedaży przekazywane są na wybrane fundacje pomagające kobietom.

ANNA EWA SUSKA (Kategoria Inspiracja Biznesowa Roku)

Trener biznesu, biznes mentor, specjalista od personal brandingu,ekspert motywowania i inspirowania ludzi, lider, wizjoner, współwłaścicielka firm z branży ekonomicznej,budowlanej, sprzątającej i konsultingowej.

Autorka książek „MLM bez tajemnic” i „Efektywny Biznes” oraz ebooka “5 Kroków do zbudowania własnej marki osobistej”. Współautorka projektu Suska&Tukiendorf biznes and sport camp na Majorce.

KATARZYNA PAWLIKOWSKA (Kategoria Promocja Kobiet w Biznesie)

Europejska pionierka w zakresie wprowadzania kobiecych kodów komunikacji oraz wykorzystywania potencjału płci w podnoszeniu efektywności zarządzania, marketingu i sprzedaży. Umiejętnie wykorzystuje unikalną ekspertyzę w dziedzinie zachowań konsumenckich i społecznych kobiet oraz kilkunastoletnie doświadczenie zawodowe w zakresie budowania i realizacji strategii marketingowych dla największych międzynarodowych firm i marek. Inicjuje działania marketingowe oraz tworzenie profilowanych kampanii na rynkach, gdzie głównymi klientami są kobiety.

Konsultantka i członkini zarządu merytorycznego światowego kongresu „Marketing to Women 2016” w Nowym Yorku i pionierka M2W w Polsce. Laureatka najważniejszych konkursów PR w Polsce i na świecie. Dwukrotna laureatka International Business Awards „Stevie” nazywanych Oskarami w świecie biznesu oraz licznych nagród międzynarodowych i lokalnych (Impact, Złote Spinacze itd.).

W 2007 r. założyła Garden of Words pierwszą w Polsce i jedną z pierwszych na świecie, agencję komunikacji marketingowej uwzględniającą kobiece kody komunikacji. Wraz ze swoją firmą konsultuje działania marketingowe oraz prowadzi projekty z dziedziny marketingu i komunikacji.

Autorka jedynej polskiej publikacji na temat marketingu do kobiet „Czujesz, czyli o komunikacji marketingowej i sprzedaży skierowanej do kobiet” (CDW, 2011). Pomysłodawczyni i współautorka pierwszych badań dających reprezentatywny obraz współczesnych Polek („Polki Same o Sobie” Garden of Words, DB Maison 2012) oraz książki „Polki” (WUW, 2014) bazującej na segmentacji psychograficznej polskich konsumentek. Autorka wydanej w 2018 roku książki „YEStem kobietą!” odkrywającej w humorystyczny sposób naturę kobiet i mężczyzn. Od września 2018 r., w ramach porannego programu Dzień Dobry TVN, prowadzi cykl: „Kobiece DNA”.

Charyzmatyczna liderka i mówczyni, która motywuje kobiety w biznesie, pokazując im jak własne ograniczenia mogą stać się siłą napędową zmiany i sukcesu. Gościnny wykładowca w Instytucie Socjologii i Filozofii Polskiej Akademii Nauk. Absolwentka Uniwersytetu Jagiellońskiego. Swoją wiedzę z zakresu marketingu i komunikacji pogłębiała na szkoleniach m.in. we Francji, Holandii, USA oraz we Włoszech. Należy do rady ekspertów THINKTANK, jest również mówcą w agencji Marcina Prokopa powerspeech.pl.

Mama, żona, córka, siostra, przyjaciółka, szefowa, influencerka… Kobieta, która innym kobietom pokazuje, że idealnie jest nie być idealną, ale prawdziwą.

KATARZYNA JAKUBOWSKA (Kategoria Catering dietetyczny)

Założycielka firmy Koper Field oferującej wyjątkowe i smaczne potrawy każdemu, kto stawia na jakość i różnorodność smaków. Pasjonatka gotowania, ukończyła studia magisterskie na kierunku Turystyka i Rekreacja – specjalność zarządzanie w hotelarstwie i gastronomii .

Doświadczenie zdobywała pracując w znanych restauracjach na stanowiskach kucharza/sous chefa. Po wielu latach ciężkiej pracy postawiła na swój biznes by swoją pasją dzielić się z Klientami.

Wyczucie smaku, jakość produktów i urozmaicone potrawy powodują, że firma prężnie się rozwija , także dzięki rekomendacjom zadowolonych Klientów. Każdy kto choć raz spróbuje oferowanych potraw zamkniętych w pudełka wraca do magii smaku oferowanej przez Koper Field.

ALEKSANDRA STEFANIK (Kategoria Zarządzie / Handel zagraniczny)

Pasjonatka i miłośniczka kultury Japonii, wielbicielka japońskich zielonych herbat i kanpyõ (pasteryzowana tykwa japońska), z czego znają ją przyjaciele i klienci, szczególnie kucharze sushi.
Założycielka i Prezes firmy KOKORO SMAKI JAPONII Sp. z o.o., działającej na Polskim rynku od 12 lat.
Wysoka jakość i uczciwość zawodowa to standardy jej biznesu. Konserwatywna i rzetelna po japońsku, odważna i ciekawa świata po polsku. Gdyby ktoś powiedział jej w trakcie Studiów Prawa, czy później, kiedy realizowała się zawodowo w świecie artystyczno-eventowym, że odda serce (po japońsku to właśnie znaczy „KOKORO”) branży spożywczej i to jeszcze z Japonii, nigdy by w to nie uwierzyła. A jednak…

Przygodę i zawodową pasję rozpoczęła od wiary w swój sukces i … walizki pełnej zielonych herbat przywiezionych prosto z Japonii. Była w niej m.in. szokująca wówczas herbata z prażonym ryżem – Genmaicha– dziś ulubiona zielona herbata Polaków, którą jako jedna z pierwszych wprowadzała do Polski. Usłyszała niedawno, że jest „Wirtuozką nowego trendu, który łączy w sobie egzotykę Japonii, zdrowy styl odżywiania, a jednocześnie ciekawość i nonszalancję w smaku”.

Otwierając spółkę KOKORO – szokowała i zaskakiwała swoimi wizjami i produktami rodzinę, przyjaciół, także pierwszych klientów. Nie bała się odważnych decyzji. Do dziś to robi. Z pasją poszukuje i odważnie wprowadza do Polski japońskie nieznane wcześniej smaki, cenione w Japonii marki i japońskie nowinki kulinarne, bo walizka już lata temu zamieniła się w kontenery pełne japońskich produktów.

Firma KOKORO SMAKI JAPONII którą zarządza, zbudowała w swojej branży rozpoznawalną markę i cieszy się uznaniem i zaufaniem swoich klientów, współpracując z najlepszymi z branży HoReCa ale też innymi, jak np. linie lotnicze. To właśnie to zaufanie cieszy ją najbardziej, bo wieloletnie, wręcz pokoleniowo budowane relacje biznesowe oparte na wzajemnym zaufaniu, przekładane także na serdeczne przyjaźnie oraz to japońskie zamiłowanie do jakości, poza oczywiście doskonałą kuchnią, tak bardzo zachwyciły ją w Japończykach i japońskiej kulturze.

Dziś zauroczona też Shio Koji – naturalną przyprawą „sekretem niezwykłego smaku”, pytana co jeszcze przed nią? – zawsze odpowiada: „coś smacznego i japońskiego!”

AGNIESZKA BOJDA (Kategoria Trener Biznesu)

Pracuje m.in. z zarządami firm, średnią i wyższą kadrą menedżerską oraz przedsiębiorcami, a także z tymi, którzy chcą dokonać w swoim życiu zmian zawodowych. Jest przedsiębiorcą, trenerem, headhunterem i konsultantką. Ukończyła studia magisterskie z zarządzania oraz socjologii. Jest dyplomowanym trenerem biznesu. Pomaga ludziom i firmom osiągnąć satysfakcję z pracy poprzez dostarczanie im najlepszych ofert pracy oraz idealnych pracowników. Rekrutuje, prowadzi warsztaty i szkolenia, wykłada na uczelniach wyższych, udziela konsultacji. Kieruję się odpowiedzialnością, rozwojem, skutecznością, zaangażowaniem i szybkością w działaniu. Od ponad 12 lat pasjonuje ją rozwój ludzi i sprzedaż. Jest przekonana, że każdy wielki rezultat, każde zwycięstwo i sukces jest konsekwencją działania pełnego pasji, energii, zaangażowania, motywacji i pozytywnego nastawienia, dlatego na co dzień wspiera i motywuje. Autorka poradników dla studentów.

Na co dzień związana z Arche Consulting, gdzie pracuje jako Business Development Director.
Prywatnie mama dwójki dzieci. Uwielbia sporty: lata, nurkuje, jeździ na nartach i kocha F1. Z pewnością nie usiedzi długo w jednym miejscu. Jako mama dwójki dzieci mocno wspiera kobiety do powrotów na rynek pracy po okresach macierzyńskich, wychowawczych lub po dłuższej przerwie.

Nie przyjmuje słów, że życie jest za trudne lub niesprawiedliwe. Jest przekonana, że nie ma sytuacji bez wyjścia. Możemy więcej niż zakładamy, dlatego wiele czasu poświęca na pracy z nawykami. Nie boi się wyzwań czy zmian. Przyjaciele mówią o niej, że nie ma dla niej rzeczy niemożliwych. A codzienny uśmiech nie schodzi jej z twarzy.

AGNIESZKA MACIEJCZYK (Kategoria Finanse i Rachunkowość)

Kobieta z kategorii „gdzie diabeł nie może tam babę pośle” Absolwentka Uniwersytetu Rzeszowiego wydziału matematyka, gdzie broniła pracę dyplomową twierdzenia John Forbes Nash Jr laureata nagrody Nobla (Historia jego życia została zekranizowana w 2001 roku w filmie „Piękny umysł”).
Ukończyła studia podyplomowe na kierunku Rachunkowość i Finanse na Akademii Ekonomicznej w Krakowie oraz obroniła pracę z zakresu „Analiza finansowa przedsiębiorstwa”.
Obecnie kończy studia podyplomowe w WSiZ na doradcę podatkowego.

W 2008 roku otrzymała Certyfikat księgowy nr 21452/2008 wydany przez Ministerstwo Finansów. W 2011 roku ukończyła szkolenia na audytora wewnętrznego ISO/IEC 9001:2000 oraz na certyfikowanego audytora wewnętrznego CIA.

W swoim doświadczeniu zawodowym pełniła rolę księgowej, głównej księgowej, dyrektora finansowego oraz członka zarządu. Specjalizuje się w doradztwie firmom posiadającym osobowość prawną.
Obecnie prowadzi kancelarię rachunkową zatrudniającą ok 10 osób i obsługującą ponad 100 podmiotów.

HONORATA KUDYBA (Kategoria Innowacja w Biznesie)

Założyciel, współwłaściciel i Prezes Zarządu FALKON INTERNATIONAL SP. O.O.

Dziewczyna z Podkarpacia. Zdobyła studia (dwa kierunki: studia medialne i PR) i wieloletnie doświadczenie zawodowe w Polsce, USA i Wielkiej Brytanii na szczeblach menadżerskich w sektorach media, marketing/PR i fintech w działach zarządzania mediami/PR, zarządzania relacjami z klientami oraz sprzedaży.

Od 6 lat szefowa i współwłaścicielka firmy zajmującej się wprowadzeniem oszczędności i ulepszeniem pracy w szeroko pojętej branży budowlanej poprzez udostępnienie na polskim rynku innowacyjnej technologii płyt kompozytowych wielokrotnego użytku zastępujących tony tradycyjnych płyt betonowych czy kruszywa. Płyty można pożyczyć i wybudować z nich drogę lub plac. Po zakończonej budowie natomiast się je deinstaluje i używa na kolejnych projektach. Użytkowanie tychże płyt w Polsce pozwala co roku na budowanie wielu ogromnych konstrukcji przy czym jednocześnie minimalizuje ingerencję w nasze środowisko naturalne (brak potrzeby wykopów i rekultywacji terenu, zmniejszenie emisji CO2 czyli mniejszy wpływ na produkcję smogu czy sama produkcja płyt z materiałów z recyklingu).

Poza innowacyjnością produktów i usług na sukces marki FALKON INTERNATIONAL SP. Z.O.O. od wielu lat pracuje wykwalifikowana kadra mężczyzn i kobiet. Dzięki jej doświadczeniu i wiedzy zdobytej za granicą wprowadziła pozytywne zmiany w branży budowlanej w Polsce i potrafi zgromadzić wokół siebie utalentowanych i pracowitych ludzi oraz partnerów.

Jak sama mówi: – Nasi zadowoleni klienci rekomendują nasze produkty i usługi innym firmom w sektorze budownictwa a w mediach społecznościowych można zobaczyć stale rosnącą liczbę wykonanych przez nas projektów i zadowolonych klientów. Ważnym jest również dla mnie aby być w bliskim kontakcie z klientami jak i aktywnie uczestniczyć w biznesowym networkingu. Nawiązywanie kontaktów i współpracy ze wspaniałymi ludźmi to motor napędowy do działania bo to oni dają mi inspirację do rozwoju i ciągłego ulepszania firmy oraz siebie. Wszystkie to składa się na to, że każdego dnia sprawia mi radość to, co robię i motywuje mnie to do ciągłego rozwoju i wprowadzania innowacji. Jestem dumna, iż w tym roku m.in. udało się nam zrealizować projekt poszerzenia działalności o oferowane teraz przez nas kompleksowe innowacyjne usługi instalacji dróg i placów z naszych płyt, w tym również na terenach podmokłych. To wszystko w części refundowane przez fundusze unijne z podkarpackiego programu RPO 2014-2020 w zakresie wprowadzania innowacyjności w skali krajowej i międzynarodowej.

SYLWIA ŻUBER (Kategoria Rozwój Osobisty)

Jest absolwentką Andragogiki i Edukacji Ustawicznej Uniwersytetu Warszawskiego oraz The Coaching Academy w Anglii, gdzie uzyskała dyplom z wyróżnieniem. Podczas swojego pobytu w Anglii miała okazję uczyć się od jednych z najlepszych coachów, trenerów i mentorów. Od 2 lat jako coach wspiera osoby nie tylko z Polski, ale i z zagranicy w zwiększaniu ich produktywności oraz realizacji celów.

Główne obszary, jakimi zajmuje się ze swoimi klientami to: motywacja i samodyscyplina, samoograniczające przekonania, pewność siebie, efektywna komunikacja, radzenie sobie ze stresem, zarządzanie czasem. Jej pasją jest rozwój osobisty, którym zajmuję się już od 10 lat. Stale pogłębia swoją wiedzę w tym zakresie uczestnicząc w różnego rodzaju szkoleniach i warsztatach w Polsce i w Anglii. W wolnym czasie lubi podróżować oraz czytać książki.

Jej motto życiowe brzmi: Żyj pełnią swojego życia, wierz w swoje możliwości i bądź wytrwały w dążeniu do swoich celów.

KATARZYNA STECZKOWSKA (Kategoria Beauty)

Stylistka paznokci, założycielka marki La Première, jednego z najlepszych salonów Beauty w Polsce oraz akademii dla stylistów paznokci. Jedyne takie miejsce na mapie, gdzie przekraczając próg, wchodzi się do „lapremiere’owego” świata – pełnego muzyki, kawy i pogaduch. Klienci cenią sobie niezwykłą kameralność i przyjazność La Première. Ale przede wszystkim doceniają poczucie, że to Oni są tu najważniejsi. Bo mogą być pewni najwyższego poziomu usług.

Od wielu lat szkoli nowych adeptów sztuki zdobienia paznokci. Każdego dnia łączy swoją pasję z biznesem. Autorka artykułów w pismach branżowych, organizatorka pokazów, warsztatów, gdzie przekazuje swoje doświadczenia z prowadzenia salonów w Polsce. Z powodzeniem na co dzień zarządza i motywuje zespół najlepszych specjalistów pracujących pod jej okiem. Odrzuca wszystkie stereotypy i narzuca nowe trendy, które z powodzeniem naśladują inni styliści. kiedyś hobby dziś sposób na życie, którym zaraża innych.

MAGDALENA KARPIK-ADAMSKA (Kategoria Edukacja)

Założycielka i Szefowa Centrum Edukacyjnego Żelazna. Od ponad 20 lat na rynku. W swojej karierze zawodowej przeprowadziła kilkaset projektów szkoleniowych adresowanych zarówno do biznesu jak i administracji publicznej. W projektach Centrum Edukacyjnego Żelazna wzięło udział kilkanaście tysięcy osób. Prywatnie, spełniona Mama i Partnerka w Małżeństwie. Zarówno zawodowo jak i prywatnie stawia na współpracę i partnerstwo. Propagatorka Koncepcji „KOMPETENCJA JEST …. KOBIETĄ”

Już prawie 25 lat Centrum Edukacyjne Żelazna tworzy polski rynek usług szkoleniowych podnosząc tym samym kompetencje zawodowe i menedżerskie polskiego biznesu. Działa w obszarze edukacji profesjonalnej skupiając się na dwóch zasadniczych modułach:
1. Szkolenia komputerowe na różnych poziomach zaawansowania
2. Szkolenia menedżerskie, rozwijające kompetencje w szeroko rozumianym obszarze zarządzania i kształtowania wizerunku.

– Cieszę się, że jako Szefowa firmy doczekałam czasu kiedy o polskiej gospodarce i rozwoju decydują w coraz większym stopniu Kobiety. Pragniemy budować sieć kontaktów profesjonalnych opartych przede wszystkim na kompetencjach. Wierzę jednak, że kobiecy styl zarządzania i nasza konsekwencja w dążeniu do celów sprawy iż właśnie Netrwoking Kobiet ma przed sobą przyszłość.”

KOMPETENCJA jest …. KOBIETĄ to projekt Centrum Edukacyjnego Żelazna, który adresowany jest tylko do kobiet oraz firm zarządzanych przez kobiety.

– Drugą aktywnością, którą rozpoczęłam z potrzeby serca ale i pragmatycznego postrzegania świata jest praca w Fundacji VERITA. Nasza organizacja zajmuje się realizacjami projektów edukacyjnych w zakresie szeroko rozumianej pierwszej pomocy przedmedycznej. Projekt I CAN HELP, który z powodzeniem realizuje profesjonalny Zespół Naszej Fundacji, ma za zadanie nauczyć lub utrwalić widzę i umiejętności związane z ratowaniem i podtrzymaniem życia. Projekt adresowany jest zarówno do młodzieży, osób w sile wieku jak i Seniorów.

PAULINA SKWIERZ (Kategoria Stylizacja Rzęs)

Właścicielka salonu urody Paula Arte specjalizującego się w stylizacji rzęs. Ponad 2 lata temu zrezygnowała z pracy w korporacji, aby w końcu zrealizować swoje marzenia i spełniać się artystycznie. Medalistka międzynarodowych mistrzostw stylizacji rzęs 2018. Stworzyła od podstaw swoją markę Paula Arte – Artistic Soul, która w 2018 r. została uhonorowana statuetką Orły Kosmetyki w kategorii wybór klienta.

Jest miłośniczką malarstwa i dlatego do swojego zawodu podchodzi jak do rodzaju sztuki, wszystko w jej wykonaniu musi być perfekcyjne, estetyczne i wyglądać pięknie. Do każdej klientki podchodzi indywidualnie, aby poznać preferencje oraz oczekiwania. Szeroka wiedza z zakresu stylizacji oka pozwala na fachowe doradztwo w kwestiach dobrania odpowiedniej stylizacji.

Mimo zapełnionego kalendarza Paulina bardzo mocno stawia na rozwój swoich umiejętności, nie tylko technicznych elementów stylizacji, ale również biznesowych. Oprócz ciągłego doszkalania w stylizacji rzęs bardzo mocno rozwija swoje kompetencje z zakresu psychologii biznesu.

Spełnieniem marzeń stało się uruchomienie w 2018r. nowego salonu Paula Arte, który jest najbardziej luksusowym tego typu miejscem w Słupsku. Jak mówi Paulina: – Uwielbiam dodawać szczyptę luksusu do moich usług, to cudowne uczucie widzieć zrelaksowane i uszczęśliwione Panie w moim salonie.

Paula Arte realizuje również projekty artystyczne, takie jak stylizacje dla aktorek teatralnych oraz modelek na potrzeby profesjonalnych sesji zdjęciowych. Paulina jest autorką programu edukacyjnego Psychologia Piękna, który w holistyczny sposób podchodzi do świadczenia usług kosmetycznych. Marka Paula Arte to już niedługo Akademia Stylizacji Rzęs i Psychologii Piękna.

MAGDALENA SZYMAŃSKA (Kategoria Działalność Artystyczna)

Ktoś mógłby powiedzieć, że bycie energetyczną, pełną pasji artystką sceniczną i jednocześnie przedsiębiorcą pogrzebowym, to niezwykle trudne, o ile w ogóle możliwe, do połączenia. Magdalena Szymańska z wielkimi sukcesami łączy te dwie działalności, bo w obu tak naprawdę jest potrzebne przede wszystkim ogromne serce, odwaga, pasja, empatia, promieniowanie wewnętrznym ciepłem i radością, umiejętność obserwacji, wyczucia sytuacji i zarządzania emocjami.

Stworzyła od zera dwie marki, muzyczną: Sound Fusion i pogrzebową: Skrzydlate Anioły.
Jest skrzypaczką, która od ponad 7 lat zdobywa serca publiczności podczas wydarzeń, zarówno biznesowych, jak i okolicznościowych. Jej niesamowite, roztańczone show na skrzypcach elektrycznych tworzyło wspaniałą oprawę wielu gali biznesowych, spotkań ambasadorów, wydarzeń sportowych, medialnych, pokazów mody, premier nowych samochodów, jubileuszy firmowych i Dni Miast.

Doskonale odnajduje się w różnych gatunkach muzycznych- gra muzykę popową, latynoską, rockową, folkową, jak i klasyczną. Jako skrzypaczka jest związana z branżą pogrzebową od 19 lat. Ale dopiero niespełna 2 lata temu powstała firma Skrzydlate Anioły, która kompleksowo obsługuje ceremonie pogrzebowe. Na bazie ogromnego doświadczenia, obserwacji branży i licznych szkoleń tworzy nową jakość.

Motto firmy to „Twoje troski pod naszymi skrzydłami” i jak te anioły cały zespół otacza opieką rodziny znajdujące się w tej trudnej i bolesnej chwili. Firmowy asystent pogrzebowy odciąża rodzinę w załatwianiu wszelkich formalności w USC, ZUS-ie, kancelariach kościelnych i cmentarnych.

Stawia na indywidualizm ceremonii, jej przepiękną oprawę wizualną, muzyczną i Kwiatową. Niezwykle umiejętnie i z wyczuciem łączy klasyczne zwyczaje pogrzebowe z nowoczesnymi produktami i usługami, do których inspiracje czerpie z targów branżowych na całym świecie. Firma posiada 2 biura: na Bemowie i na Jelonkach, ale obsługuje ceremonie w całej Warszawie, jej okolicach, jak i na terenie całej Polski.

Jako osoba o wielkim sercu chętnie angażuje się również w projekty charytatywne, wspierając muzycznie wydarzenia o tym charakterze.