Kobiety sprzedają lepiej

Kobiety mają trudniej, bo są kobietami. Kobiety mają łatwiej, bo są kobietami. Bez względu na dziedzinę życia, w której się poruszamy, zawsze jest tak samo. Jest im łatwiej, bo są wielozadaniowe. Potrafią robić kilka rzeczy w tym samym czasie. To ich zaleta, a zarazem wada. Przynajmniej w oczach niektórych osób, które uważają, że kobiety nie potrafią skoncentrować się na zadaniu. Dlaczego kobiety sprzedają lepiej? Jakie umiejętności są ich przewagą? W jaki sposób kobiety inwestują w siebie i swoje biznesy? O przewadze kobiet w sprzedaży opowiada Przemysław Kalski, autor treningu praktycznych umiejętności handlowych dla kobiet.

 

 

 

 

Kobiece Ustawienia Fabryczne

Z faktami się nie dyskutuje. Czy zatem można zmienić ustawienia fabryczne? Zmienić nie można, ale można dokładać kolejne aplikacje, które wspierają system i ułatwiają pracę. Możemy też wgrać nowszą wersję oprogramowania, ale to nie zawsze wychodzi na dobre i nigdy nie będzie takie, jak pierwotne ustawienia. Powiało nowoczesną technologią, a tymczasem tu nie ma żartów. Kobiety są jedyne w swoim rodzaju. Intuicja na najwyższym poziomie. Empatia, której zawsze jest pod dostatkiem. Wielozadaniowość, o której wiele się dziś mówi i której wymaga się od pracowników. Komunikacja to podstawa. Kobiety po prostu potrafią się komunikować. Są otwarte na poznawanie nowych ludzi. Emocje sprzedają. Kobiety to wiedzą. Jeśli do tego dochodzą takie cechy jak odwaga, determinacja i zaangażowanie to sukces jest gwarantowany. To nie Ty masz sprzedawać, to Ciebie mają chcieć kupować.

Przewaga tkwi w szczegółach

Znajomość osobowości Twojego klienta jest tym, co daje Ci przewagę nad innymi handlowcami. Analiza behawioralna, której można nauczyć się w jedyne 60 minut, pozwala na profilowanie ludzi, na tyle, aby wiedzieć co, komu, kiedy, jak, mówić, a kiedy nie mówić nic. Mówią, że milczenie jest złotem. Tak, w sprzedaży również. Drugim czynnikiem przewagi jest zaufanie. To nie Twoje produkty lub usługi kupuje klient, tylko Ciebie. To dzięki zaufaniu, jakie zbudowałaś z klientem i jakim on obdarzył Twoją osobę, dochodzi do sprzedaży. Zaufanie buduje się długo, ale tyle samo potem trwa długofalowa sprzedaż. Aby sprzedawać szybciej, łatwiej i prościej wystarczy używać do komunikacji wszystkich dostępnych kanałów – mowa, ciało, wygląd, głos, wzrok, słuch. Kobieca aparycja, ciepły głos, zrozumienie wspierają kobiety i dają im przewagę w sprzedaży. Kobiety wiedzą, jak zainteresować rozmówcę oraz sprawić, aby skupiał on swoją uwagę na niej. Po prostu wiedzą i już.

 

Trening praktycznych umiejętności handlowych dla kobiet „Kobiety sprzedają lepiej”

Kobiety uwielbiają się uczyć i ciągle doskonalić. Wynika to zapewne z faktu, że nie uważają się za wystarczająco kompetentne do wykonywania określonych czynności. Mężczyznom to nie przeszkadza, że mają mniejszą wiedzę, startując np. na nowe stanowisko kierownicze. On – samiec Alfą wystarczy, że jest. Najwyżej douczy się w międzyczasie. I tu pojawia się tzw. problem. Wiara we własne umiejętności oraz pewność siebie nie zawsze idą w parze z wyzwaniami, jakie stawia nam na drodze los. Czasem potrzebne są praktyczne umiejętności, które dają przewagę nad konkurencją. Zmiana słownictwa, określenie strategii w sprzedaży czy komunikowanie się w taki sposób, aby nas rozumiano to tylko kilka z obszarów, jakie poruszane są podczas dwudniowego Treningu z Kalskim pt. „Kobiety sprzedają lepiej”.

Na najbliższy trening 29-30 listopada 2021 roku zapraszam kobiety z Krakowa i okolic. Spotykamy się w pięknym Hotelu Turówka w Wieliczce. Po dwóch dniach intensywnego treningu poczujesz się pewniej, stres będzie mobilizował, nie paraliżował, odkryjesz czyjeś manipulacje w ciągu kilku minut rozmowy, nauczysz się jak przekształcać zło w dobro. Będziesz sprzedawać więcej, lepiej, prościej. Zarezerwuj teraz!

Autor: Jestem autorem książki „Nie każdemu sprzedasz wszystko, co zechcesz”.

Jestem sprzedawcą – jestem handlowcem. Jestem przedsiębiorcą, bywam managerem, negocjatorem, trenerem sprzedaży, jestem absolwentem Wyższej Szkoły Błędów i Porażek, dzięki której rzeczy niemożliwe w handlu stają się bardzo prawdopodobne.

Od ponad trzydziestu lat szukam odpowiedzi na pytanie: jak to sprzedać? Jak sprawić, aby klienci kupowali ode mnie lub od firmy, z którą pracuję?

W biznesie wszystko sprowadza się do jednego: czy potrafisz sprawić, aby klienci wydawali swoje pieniądze u Ciebie? Czy potrafisz generować zysk?

Przemysław Kalski

Link do https://kalski.com.pl/trening-z-kalskim-kobiety-sprzedaja-lepiej/

Skomentuj

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *