Najwyższej jakości włoskie tkaniny, tradycyjne krawiectwo i modne kolory – tym wyróżnia się kolekcja LAVARD i LAVARD Woman na sezon jesień-zima 2016/2017. Sesję wizerunkową marki wykonał jeden z najbardziej znanych i cenionych fotografów mody w Polsce, Bartek Wieczorek.
Tradycja i trendy
Marka Lavard po raz kolejny postawiła na połączenie precyzyjnego, tradycyjnego krawiectwa ze współczesnymi trendami. Nie zapomniała też o wygodzie. Marynarki typu slim fit wykonane z elastycznych, włoskich tkanin nie krępują ruchów i zapewniają komfort użytkowania. Przeciwwagę dla eleganckich płaszczy stanowią sportowe kurtki z kontrastowymi wnętrzami. Wystarczy dodać do nich szal, aby uzyskać świeżą, niesztampową stylizację. W jesiennej ofercie marki jak zawsze znalazły się także spodnie, koszule, kamizelki, buty, swetry i akcesoria. Całość została utrzymana w stonowanej, ponadczasowej kolorystyce – dominują różne odcienie granatu i brązu. Pojawia się także zawsze modna czerń i burgund.
Moc dodatków
Komponując stylizację nie można zapominać o dodatkach. Doskonale wiedzą o tym projektanci LAVARD, którzy przygotowali na jesień i zimę wiele akcesoriów dla mężczyzn świadomych własnego stylu. Najważniejszym z nich jest poszetka – wielość wzorów i kolorów zadowoli nawet najbardziej wymagających panów. Uwagę warto zwrócić także na piny przeznaczone do wpięcia w klapę. Choć to jedynie detale, bez wątpienia potrafią one zmienić charakter każdej stylizacji.
A co dla kobiet?
W kolekcji LAVARD Woman również nie brakuje perełek – ocieplane płaszcze wykonane ze starannie wyselekcjonowanych tkanin nie tylko podkreślą kobiecą sylwetkę, ale zapewnią też poczucie ciepła w zimne dni. Uszyte w dwóch modnych kolorach: burgundowym i camelowym, sprawią że ich posiadaczki będą wyróżniać się z szarej, jesiennej ulicy. Hitem kolekcji może okazać się długa, elegancka parka z kapturem obszytym futrem. W jesiennej ofercie znalazły się także wizytowe sukienki, swetry z włoskiej przędzy, ocieplane kurtki, bluzki, koszule, taliowane żakiety oraz dopasowane spódnice. Obok klasycznej czerni pojawia się butelkowa zieleń i burgund. W kolekcji nie zabrakło także wielu odcieni szarości i brązu.
Na tle Krakowa
Za plan zdjęciowy posłużył klimatyczny teren znajdującego się w Krakowie Browaru Lubicz. W odnowionych, industrialnych przestrzeniach przed obiektywem stanęli Michael z Kult Management i Weronika z agencji Milk. Kolekcję sfotografował Bartek Wieczorek, jeden z najbardziej utalentowanych polskich fotografów mody. To już trzecia współpraca artysty z marką LAVARD. Atmosferę tego, co działo się na backstage’u uchwycił Wojciech Stopka.
Zdjęcia: Bartek Wieczorek | LAF AM
Makijaż: Iza Kućmierowska
Włosy: Kacper Rączkowski | D’Vision Art
Stylizacje: Marta Harner, Edyta Gacek | LAVARD , Aleksandra Gawlik | LAVARD, Mateusz Gacek | LAVARD
Modele: Weronika | Milk, Michael | Kult Management
Produkcja: LAF AM
Marketing: Marcin Dzielski | LAVARD, Klaudia Gacek | LAVARD
Fot. backstage: Wojciech Stopka | Wojciech Stopka Fotografia
Dodatkowe informacje
LAVARD to jedna z największych rodzinnych firm odzieżowych w Polsce, działająca na rynku nieprzerwanie od 1975 roku. Styl marki LAVARD adresowany jest do wymagających mężczyzn, którzy cenią sobie najwyższej jakości krawiectwo oraz elegancję i ponadczasowy styl. W ofercie marki znajdują się m.in. płaszcze, kurtki, garnitury, marynarki, spodnie, koszule oraz krawaty. Kolekcje wprowadzone są do sprzedaży co sezon, w zgodzie z rytmem modowego kalendarza i obowiązującymi trendami. W 2015 roku LAVARD rozbudowała markę o linię Lavard Woman. To ubrania przeznaczone dla kobiet, które poszukują stylowych rozwiązań w połączeniu z zasadami eleganckiego dress codu. Kolekcje marki Lavard dostępne są w ponad stu firmowych sklepach w całej Polsce. Więcej informacji na www.lavard.pl.