Łukasz Jemioł Kids – tak nazywa się pierwsza linia ubrań dla dzieci w wieku 3-7 lat stworzona przez Łukasza Jemioła z okazji 10-lecia. Limitowaną linię będzie można kupić tylko przez 14 dni, a jej premiera odbędzie się 21 sierpnia. Ambasadorami kolekcji zostali Beata Sadowska, blogerka dziecięca Weronika Buchalska znana jako „Modnisia“ oraz bloger Michał Będźmirowski, czyli „Modny Tata“ z synkiem Brunem.
Łukasz Jemioł Kids – tak nazywa się pierwsza linia ubrań dla dzieci w wieku 3-7 lat stworzona przez Łukasza Jemioła we współpracy z platformą parentingową Limango.pl z okazji 10-lecia pracy w zawodzie projektanta. Przedstawiciel młodego pokolenia jest znany z inspiracji energią tętniącego życiem miasta. W pierwszej linii dla dzieci sygnowanej jego nazwiskiem znajdziemy koszulki, spodenki, bluzy, czapki, szaliki i spódniczki. Na koszulkach znajdą się zabawne grafiki – kotki dla dziewczynek, pieski dla chłopców. Markowa moda stawia na jakość. Łukasz Jemioł podkreśla, że kolekcja w całości jest uszyta w Polsce, a do produkcji użyto bawełny, dzianiny oraz wełny wysokiej jakości.
Łukasz Jemioł: – Dzieciaki spędzają w przedszkolach czas na zabawie, sugerowałem się tym w tworzeniu kolekcji. Aktywny wypoczynek wymaga przecież komfortu. Kolekcja Łukasz Jemioł Kids powstała pod czujnym okiem platformy parentingowej, dlatego mamy pewność, że kierujemy się oczekiwaniami rodziców i dzieci. Nareszcie mogę podzielić się dobrą wiadomością – linia Łukasz Jemioł Kids jest już gotowa. Stworzenie kolekcji dla maluchów było trudnym egzaminem. To spore wyzwanie nawet dla doświadczonego projektanta.
Sesja zdjęciowa w klimatycznym mieszkaniu na warszawskim Żoliborzu trwała sześć godzin. Autorką zdjęć jest znana fotografka Maria Errikson. Na planie panowała rodzinna atmosfera. Blogerka dziecięca Weronika Bucholska, znana jako Modnisia ma na swoim koncie już liczne sesje zdjęciowe oraz występy w telewizji. Na planie doradzała swoim kolegom i koleżankom jak pozować przed obiektywem. Weronika, Bianka, Adaś i Bruno doskonale spisali się w roli modeli. Na planie byli obecni także rodzice. Jeden z nich to Michał Będźmirowski – bloger znany jako Modny Tata. Michał wziął udział w kampanii Łukasz Jemioł Kids wraz z synkiem Brunem, który niedawno obchodził pierwsze urodziny. Zabawki dziecęce posłużyły jako rekwizyty w sesji – piłki, dinozaury, samochody i maskotki – tak w wielkim skrócie upłynął czas uczestnikom sesji.
Łukasz Jemioł: – Sesje zdjęciowe z dziećmi to fajna, angażująca zabawa. Na planie było rodzinnie – ciocia Marysia za obiektywem, wujek Łukasz na planie, wszędzie ciotki i wujkowie… Spędziliśmy świetny dzień. Uwielbiam dzieciaki, a praca z nimi jest dla mnie ogromną dawką energii.
Ambasadorką kolekcji jest dziennikarka, ambasadorka programu SuperMamy Limango i mama dwuletniego Tyśka Beata Sadowska: – Kupując ubranka dla synka, sprawdzam materiał, bo dzieci nie lubią szorstkich, drapiących tkanin. Stawiam na bawełnę, ale dobrą – te rzeczy pierze się po tysiąc razy. Zwracam uwagę na jakość, wytrzymałość, wygodę, materiał. Tysiek ciągle się wspina, skacze, biega, więc ubrania muszą być przede wszystkim funkcjonalne. Zakupy online są dla każdej zabieganej mamy prawdziwym wybawieniem: to oszczędność czasu, pieniędzy i zdecydowanie znak naszych czasów.
Jemioł zaprojektował między innymi koszulki z wizerunkiem kota. Mali fani mody znajdą dla siebie także wygodne bluzy z kapturem, leginsy, spodnie dresowe oraz ciepły, jesienny komplet – szalik i czapkę. Dla dziewczynek powstała także dwukolorowa sukienka z miętowym piórkiem i groszkową kokardką. Kolekcja jest utrzymana w odcieniach szarości, pudrowego różu i błękitów. Ubranka są przyjemne dla wymagającej skóry dzieci i wygodne, zgodnie z filozofią koszulek linii dla dorosłych Łukasz Jemioł Basic.