Maciej Urban: Doceniony personel jest źródłem sukcesu każdej firmy

– Personel jest bardzo ważny. Wychodzę z założenia, że zadowolony i doceniony personel jest źródłem sukcesu każdej firmy. – mówi w rozmowie z Law Business Quality Maciej Urban z Centrum Medycznego ProClinic w Białymstoku. 

 

 

Skąd pomysł na założenie Centrum Medycznego ProClinic?

Chcieliśmy stworzyć miejsce, gdzie pacjentka poczuje się bezpiecznie, komfortowo, rodzinnie. Bez stresu, kolejek czy wielogodzinnego czekania. W naszej Klinice pacjentka może zawsze zadzwonić 24 h na dobę do lekarza, przyjść z rodziną, dziećmi. Dodatkowym atutem jest lokalizacja – w samym centrum miasta. Jednym słowem jest to miejsce przyjazne pacjentowi.

ProClinic Centrum Medyczne to prywatna klinika świadcząca usługi ginekologiczne, położnicze, z ginekologii estetycznej oraz medycyny estetycznej. Czym wyróżniacie się na tle konkurencji?

Pacjentka otrzymuje kompleksową opiekę. Wszystko w jednym miejscu: od wyników laboratoryjnych poprzez diagnostykę, leczenie, pełny zakres usług w tym również ginekologia estetyczna. Wyróżniają nas zabiegi wykonywane w komfortowych warunkach, w trybie jednodniowym.

Jak pozyskujecie nowe Klientki? Standardowa reklama w prasie, czy może rekomendacje i polecenia?

Reklama jest ważna. Dziś szczególnie ta na portalach społecznościowych. Przede wszystkim jednak zależy nam na rekomendacjach zadowolonych pacjentek.

O sukcesie danej firmy decydują jej pracownicy. To oni są filarem każdego przedsiębiorstwa. Jak udało się Panu zaprosić do współpracy tak oddany i profesjonalny personel?

Personel jest bardzo ważny. Wychodzę z założenia, że zadowolony i doceniony personel jest źródłem sukcesu każdej firmy.

Jak należy postępować, by być szefem, który może liczyć na lojalność swoich pracowników?

Zdecydowanie trzeba doceniać personel, żeby czuł się dowartościowany, być czułym na jego uwagi, sugestie. Szef powinien być jak manager  – kompetentny, oddany firmie, z pomysłami.

Zadowoleni Klienci są najlepszą miarą jakości usług. Co jeszcze stanowi dla Pana potwierdzenie, że to, co Pan i Państwa personel robi ma sens i ma najwyższą jakość?

Zadowolenie Klientów, opinie, rekomendacje, stały wzrost liczby pacjentek, które wybierają naszą Klinikę oraz coraz więcej Klientek spoza Polski.

Swoje usługi kieruje Pan głównie do kobiet, biznes prowadzi Pan także z kobietami. Jak Pan sądzi, czy w dzisiejszym świecie kobietom jest trudniej niż mężczyznom? Czy faktycznie przed kobietami stoi zdecydowanie więcej wyzwań i wciąż muszą udowadniać, że nie są gorsze w biznesie?

Obserwuje się wielki  zwrot w tym kierunku. Na korzyść kobiet, które zakładają swoje firmy, są managerami, rozwijają się zawodowo. W naszej Klinice dominują kobiety. I myślę, że to nasz duży atut.

Śledzi Pan konkurencję? Warto podpatrywać, co inni robią?

Zdecydowanie tak. Trzeba być na bieżąco i wiedzieć, co się dzieje na rynku. Trzeba interesować się konkurencją. Zdecydowanie szybciej niż ona wprowadzać nowocześniejsze metody, przez co na pewno wyróżnimy się w tłumie.

Jak ładuje Pan akumulatory po ciężkim dniu pracy? Ma Pan jakieś hobby, pasję?

Aktywnie. Zdecydowanie sport, a szczególnie basen, tenis, weekendy w SPA z ukochaną osobą, podróże, poznawanie nowych kultur, pomoc chorym dzieciom, domom dziecka, fundacjom.

Niedawno zdobył Pan nagrodę w plebiscycie LIDERZY BIZNESU WOJEWÓDZTWA PODLASKIEGO 2019 organizowanym przez magazyn LAW BUSINESS QUALITY. Jakie znaczenie ma dla Pana ta nagroda?

Ogromne wyróżnienie. Radość, że wykonywana praca została doceniona przez pacjentki.

Największe zawodowe marzenie?

Dalszy rozwój firmy. Chcielibyśmy stworzyć Klinikę Marzeń dla naszych Pacjentek – miejsce wyjątkowe i zawsze otwarte na pomaganie.

Skomentuj

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.

Akceptuję zasady Polityki prywatności