Paryski szyk, włoska klasyka, nowojorska awangarda. A jaki styl króluje na polskich ulicach? Odpowiedzi na to pytanie, wspólnie z NIVEA, udzielili projektanci mody – Maciej Zień i Łukasz Jemioł. Polki są przede wszystkim pewne siebie i wyrażają to strojem. Swoje stylizacje dostosowują do okazji, nastroju i wyzwań jakie czekają na nie danego dnia. Czasem są eleganckie, innym razem bardziej „na luzie”, ale zawsze pewne siebie.
Aż 40% Polek twierdzi, że nie ma określonego stylu ubierania się. Według badań przeprowadzonych przez GFK Polonia w czerwcu 2014 roku , nie istnieje jednoznacznie sprecyzowany styl kobiet w Polsce. NIVEA, nawiązując współpracę z czołowymi projektantami – Maciejem Zieniem i Łukaszem Jemiołem, podjęła wyzwanie aby go zdefiniować.
Ubierać się jak Polka – czyli jak?
Mój styl jest bardzo różny – to zależy czy ubieram się do pracy, na imprezę czy na spotkania ze znajomymi. Czasami lubię ubrać się elegancko, na co dzień wybieram jednak ubrania bardziej na luzie w których czuję się swobodniej – tak najczęściej odpowiadały kobiety w sondzie, którą NIVEA przeprowadziła na ulicach polskich miast.
– Dzisiaj kobiety godzą wiele ról społecznych – ich dzień wypełniony jest licznymi zadaniami. Rano odprowadzają dzieci do szkoły, biegną do pracy, na fitness, spotykają się z przyjaciółmi, przygotowują kolację. Zmieniają strój kilka razy w ciągu doby, tak by był dopasowany do okoliczności i sytuacji. Wtedy czują się pewne siebie – komentuje Maciej Zień. Oprócz postawy i kontaktu wzrokowego, to właśnie odpowiednio dobrany strój był wskazywany przez ankietowanych jako główny element budujący pewność siebie.
Elegancko czy na luzie? – sama zdecyduj
Elegancko czy na luzie? Wszystko zależy od sytuacji i nastroju. Dlatego NIVEA pozostawia kobietom świadomym wybór by same mogły zdecydować, który styl czołowych, polskich projektantów jest im bliższy. Właśnie rusza kolejna edycja konkursu NIVEA Deo Invisible. Nagrodą główną są prywatne spotkania w wybranym atelier – Macieja Zienia lub Łukasza Jemioła, podczas których 8 laureatek weźmie udział w „personal shoppingu” w towarzystwie jednego z projektantów. Każdy z nich osobiście pomoże w wyborze odpowiedniej stylizacji, dopasowując kreację do indywidualnych potrzeb każdej ze zwyciężczyń konkursu.
– Ubieram kobietę w jej nastrój i osobowość. Wystarczy kilka zdań, emocje na twarzy i wiem, czego kobieta potrzebuje by poczuć się sobą, poczuć wyjątkowość i niezależność, swój charakter. Staram się by kobieta odszukała w sobie to co jest w niej najlepsze i to eksponuję. Czasem jest to energia i przebojowość, czasem nostalgia i tęsknota za miłością. Na indywidualnych spotkaniach kiedy wybieramy stroje z kolekcji widzę jak pojawia się ten błysk w oku i światło. Wiem, że kiedy wróci ubrana od stóp do głów to oczaruje sobą mężczyzn, koleżanki i zawiruje jej świat – mówi Łukasz Jemioł.
Czarno na białym
Odpowiednio dobrana stylizacja pomoże każdej kobiecie zbudować poczucie własnej wartości. Aby czuć się pewnie w każdej sytuacji konieczna jest także odpowiednia ochrona w postaci dobrego antyperspirantu.
– Każdego dnia Polki stawiają czoła wielu wyzwaniom. Aby nim sprostać rozważnie wybierają strój, ale także kosmetyki. Szczególnie ważny w codziennej pielęgnacji jest antyperspirant, który chroni zarówno ubrania jak i delikatną skórę pod pachami – mówi Weronika Waselczyk, Brand Manager NIVEA. NIVEA Deo Invisible nie pozostawia białych śladów na czarnych ubraniach, ani odbarwień na białych. Jednocześnie stanowi skuteczną ochronę i łagodną pielęgnację. Dlatego też, NIVEA Deo Invisible jest najchętniej wybieranym antyperspirantem przeciw śladom na ubraniach (Wg. Nilsen, sprzedaż ilościowa damskich dezodorantów 09.2013 – 08.2014)
Więcej informacji na: www.nivea.pl/deo