Zostań członkiem

Otrzymuj najlepsze oferty i aktualizacje dotyczące Magazynu LBQ.

― Reklama ―

spot_img
Strona głównaBiznesMarketing & Technology Congress

Marketing & Technology Congress


Marketing już praktycznie nie może funkcjonować bez technologii. Jej możliwości są w tym momencie ogromne i pozwalają na zwiększanie skuteczności prowadzonych działań przy relatywnie niskich nakładach finansowych. Jakie są trendy, co realnie wpływa na zwiększone dotarcie do naszej grupy docelowej, jak odnaleźć się w ogromnej ilości danych które otrzymujemy – z pewnością nie jeden marketer zadawał sobie to pytanie.

Marketing & Technology Congres to wydarzenie, które stawia sobie za cel przybliżyć potencjał jaki ma wykorzystanie technologii w marketingu oraz przedstawić ciekawe studia przypadku ze zrealizowanych kampanii w Polsce i na świecie.

W trakcie kongresu zostaną poruszone tematy istotne z perspektywy nowoczesnego marketera m.in.: ominichannel marketing, fast data, ambient intelligence czy programmatic buying. Jeśli jeszcze nie znasz jeszcze tych pojęć na tym wydarzeniu poznasz ich zastosowanie w praktyce.

Program kongresu zawiera 11 merytorycznych sesji tematycznych, podczas których prelegenci podzielą się swoją wiedzą i doświadczeniem, a przygotowane panele dyskusyjne pozwolą na wymianę własnych spostrzeżeń.

Niecodzienna formuła spotkania zakłada oprócz prelekcji czy prezentowania case studies – Talk Show: Data-Driven Marketing – marketing automation, programmatic buying, real-time analytics. Uczestnicy wydarzenia będą mieli szansę wzięcia udziału w wyjątkowej dyskusji z przedstawicielami wiodących firm reprezentujących zróżnicowane branże.

Kongres skierowany jest do osób, które odpowiadają za wyniki sprzedaży i promocji, w szczególności do: brand managerów, marketing managerów, product managerów, specjalistów ds. marketingu, interactive managerów, dyrektorów i osób zarządzających pionami, działami i komórkami sprzedaży i marketingu oraz właścicieli firm i prezesów.

Wydarzenie jest odpowiedzią na ogromne zainteresowanie książką „E-marketing. Współczesne trendy. Pakiet startowy” pod redakcją naukową Jarosława Królewskiego i Pawła Sali a tematyka naturalnym rozwinięciem gorących tematów podejmowanych w książce, wydanej przez Wydawnictwo Naukowe PWN.

Grupa PWN oraz HG INTELLIGENCE S.A. zapraszają na Marketing and Technology Congress, która odbędzie się 16 kwietnia 2015 roku w Warszawie w Businessman Institute.

Więcej informacji dotyczących wydarzenia Marketing and Technology Congress: http://martech.io/?hg