Marketing treści i copywriting – jak pisać w sieci i wdrażać content marketing w praktyce?


Chcesz się dowiedzieć, w jaki sposób internauci przeglądają serwisy internetowe i publikowane w nich treści? Zastanawiasz się jak zredagować treść zamieszaną w sieci, aby użytkownicy się z nią zapoznali? Może planujesz wdrożyć strategię content marketingową lub szukasz sposobu na skuteczną promocję contentu? Zapraszamy na szkolenie, podczas którego na te i wiele innych związanych z marketingiem treści i copywritingiem, odpowie nasz Ekspert.

 

 

Szkolenie odbędzie się 22 i 23 czerwca w Centrum Konferencyjnym GOLDEN FLOOR w budynku Millennium Plaza w Warszawie.

 

Szczegółowy program >>

 

Główne zagadnienia:

  • Fundamenty Content Marketingu
  • Promocja w ramach content marketingu
  • Perswazja, sprzedaż i neuromarketing
  • Jak “manipulować” słowem by skłaniać użytkowników do podejmowania oczekiwanych przez biznes akcji?
  • Content Marketing a automation marketing

 

Podczas szkolenia zaprezentujemy praktyczne ćwiczenia i narzędzia:

  • definiowanie taktyk i sposobów na redagowanie skutecznych i angażujących treści
  • praktyczne zasady formatowania i redagowania informacji pod kątem segmentów odbiorców (persony)
  • najlepsze praktyki i antywzorce publikacji contentu
  • sprawdzone techniki perswazji, które przekładają się na sprzedaż
  • gotowe narzędzia i aplikacje rozpowszechniania informacji
  • mechanizmy i systemu monitorujące skuteczność oraz popularność contentu w sieci

 

06.22.Marketing-treści-i-copywriting-–-jak-pisać-w-sieci-i-wdrażać-content-marketing-w-praktyce_SM0648

Prowadzący:

Artur Maciorowski

Ekspert e-marketingu, autor książki “E-marketing w praktyce. Strategie skutecznej promocji online”, redaktor prowadzący branżowego magazynu “Online Marketing Polska”. Absolwent SGH, programu „Professional Diploma in Marketing” organizowanego przez The Chartered Institute of Marketing oraz certyfikowanego kursu „IBM Application framework for e-business” w Zurychu. Pracował w branży IT, agencji interaktywnej oraz sektorze bankowym, kreując pomysły i wdrażając strategie internetowe. Realizował projekty dla takich firm jak Bank DnB NORD, Fortis Bank Polska, Bank BPH, ING Życie, PKN Orlen, US Pharmacia czy Wydawnictwo INFOR. Od 10 lat prowadzi szkolenia i warsztaty w zakresie marketingu interaktywnego, w których wzięło udział już ponad 5.000 uczestników. Wykłada w Szkole Głównej Handlowej na Podyplomowych Studiach Marketingu Internetowego oraz w ramach programu The Chartered Institute of Marketing (Diploma in Professional Marketing – Digital Marketing).

 

Patronat medialny Law Business Quality.

Skomentuj

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.

Akceptuję zasady Polityki prywatności