Mijający rok był okresem znaczących osiągnięć! Podsumowanie roku 2023 kampanii Nie hejtuję-motywuję

Kampania „Nie hejtuję – motywuję” odgrywa ogromną rolę w kreowaniu pozytywnego przekazu w sieci i społeczeństwie. W ciągu roku 2023 odbyło się wiele wartościowych i istotnych wydarzeń związanych z tą cenną inicjatywą. W perspektywie tych wszystkich działań, rok 2023 dla akcji był okresem znaczących osiągnięć, poszerzania wpływu i skutecznego budowania świadomości społecznej w zakresie pozytywnego zachowania online oraz aktywnego przeciwdziałania hejtowi.

 

Podsumowanie roku:

  • uzyskanie Patronatu Honorowego Ministerstwa Edukacji Narodowej
  • uzyskanie Patronatu Honorowego nad akcją Marszałków Województwa Pomorskiego, Podlaskiego, Podkarpackiego, Mazowieckiego i Dolnośląskiego.
  • pojawienie się w kilku miastach Polski kolejnych billboardów promujących akcję
  • produkcja kalendarza na rok 2024 promującego kampanię NIE HEJTUJĘ-MOTYWUJĘ
  • otwarcie oficjalnej strony kampanii – www.niehejtujemotywuje.pl.
  • zorganizowanie I FORUM KOBIET w Łodzi; jednym z paneli był temat o hejcie. Patronat Honorowy nad wydarzeniem objął Parlament Europejski
  • zorganizowanie eventu pt. „Mikołajki inne niż wszystkie” dla dzieci w Parku Trampolin #KochamSkakać Warszawa połączonego z wykładem na temat hejtu
  • zorganizowanie konferencji pt. „Cyberzagrożenia i hejt w sieci” z udziałem topowych panelistów ze świata nauki, biznesu i mediów. Wśród nich byli profesorowie z Uniwersytetu Warszawskiego i Jagiellońskiego, Wyższej Szkoły Informatyki Stosowanej i Zarządzania, dziennikarze magazynu Forbes Women, specjaliści z NASK. Wsparła nas także Konfederacja Lewiatan
  • przeprowadzenie kolejnych warsztatów dotyczących hejtu w szkołach podstawowych, ponadpodstawowych, uczelniach wyższych (np. SGGW) oraz w miejskich bibliotekach. Łącznie w naszym projekcie wzięło udział już prawie 7000 uczniów i studentów z 50 placówek w całej Polsce; Ekspertkami akcji zostały cenione psycholożki i terapeutki: Katarzyna Kukielińska, Anna Stępień-Kraska, Karolina Mikulko i Joanna Węglarz.
  • dołączenie do grona ambasadorów kampanii Jaśka Meli, Jacka Rozenka i Tomasza Ciachorowskiego; wspiera nas już swoją twarzą 17 gwiazd
  • napisanie i wydanie przez Ilonę Adamską książki promującej kampanię i temat hejtu pt. „Siła pozytywnego nastawienia. Jak skutecznie radzić sobie z hejtem i wzmocnić poczucie własnej wartości”
  • udzielenie wywiadów na temat kampanii i nowej książki w kilkunastu stacjach radiowych m.in.: w Radio Lublin, Radio Rekord Kielce, Radio Łódź, Jedynka Polskie Radio, Plus Radio.
  • objęcie patronatu medialnego nad Galą Interaktywnych 2023, konferencją „Kadry Bez Granic”, spotkaniem literackim w Domu Kultury Warszawa Śródmieście oraz eventem „Dajmy dzieciom moc” (podczas których odbyły się panele dyskusyjne na temat hejtu połączone z promocją naszej akcji)
  • promocja kampanii podczas spotkania Unii Polskich Przedsiębiorców w Warszawie oraz na Kongresie Ducha Pracy Ludzkiej w Sieradzu
  • prelekcja Ilony Adamskiej na temat naszej kampanii podczas konferencji „Słowa mają moc” w Wojewódzkim Domu Kultury im. Józefa Piłsudskiego w Kielcach, konferencji „Odważ się marzyć” w Państwowej Wyższej Szkole Zawodowej w Ciechanowie oraz podczas Kampusu Zarządzania Projektami w Suchej Beskidzkiej
  • 2 spotkania w Polskim Komitecie Olimpijskim dotyczące współpracy z kampanią na rok 2024
  • nagranie teledysku zapowiadającego podcasty o hejcie z którymi chcemy ruszyć po nowym roku
  • prelekcja Ilony Adamskiej na temat kampanii i hejtu w Santander Bank Polska w ramach akcji „Santander Women”
  • prelekcja Ilony Adamskiej podczas Forum Kobiet „Kobieca Siła Wsparcia” w ENEA Elektrownia Połaniec (wydarzenie pod patronatem Wiceminister Sportu Anny Krupka)
  • wystąpienie Ilony Adamskiej w programie „Fajka pokoju” (u boku m.in. Ewy Błaszczyk) w Polsat Cafe i rozmowa na temat hejtu; podejmowano zagadnienia dotyczące złudnej anonimowości w sieci i liczby samobójstw dzieci, których przyczyną jest hejt
  • objęcie patronatu medialnego nad naszą kampanią przez Polską Agencję Prasową (PAP)

– Dziękujemy wszystkim Partnerom kampanii za zaufanie i wsparcie okazane w tym roku. Osobom zaangażowanym w rozwój naszej kampanii za dobre słowo i sfinansowanie sesji zdjęciowych (które pojawiły się na billboardach), książki i teledysku (ich nazwiska i logotypy firm znajdziecie na naszej stronie w dziale PARTNERZY Kampanii). W nowy rok 2024 wchodzimy z jeszcze większą pompą i kolejnymi wyjątkowymi pomysłami. – zapowiada Ilona Adamska, pomysłodawczyni akcji.

 

Skomentuj

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.

Akceptuję zasady Polityki prywatności