MIXX Awards 2014 – nominacje ogłoszone


Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska ogłosił nominacje w konkursie na najlepsze kampanie reklamowe w internecie – MIXX Awards & Conference 2014. Zwycięzców poznamy podczas uroczystej gali 6 listopada 2014 roku w warszawskim klubie Palladium.

Założeniem polskich nagród MIXX jest wyłonienie i nagrodzenie kampanii interaktywnych, które zaskakiwały formą – były połączeniem kreatywności i efektywności. Nowością w 2014 roku jest podział na dwa obszary: Strategies & Objectives oraz Tools & Tactics. Twórcy kampanii reklamowych w internecie mogli zgłosić swoje prace aż w 13 kategoriach konkursowych w obu tych obszarach.

Spośród 134 zgłoszonych projektów w poszczególnych obszarach i kategoriach nominowani zostali:

Obszar Strategies & Objectives

Kampania wizerunkowa
Dekoral Fashion – Kolorowa Polska, Biuro Podróży Reklamy
Kochasz? Powiedz STOP wariatom drogowym, VML Poland / Starlink
„Zwrotka” Żywca, GONG

Wprowadzenie nowego produktu na rynek
Launch charytatywni.allegro, Biuro Podróży Reklamy
Launch gry Watch_Dogs, Arena Media Communications / Socialyse, Ubisoft
Żywiec „Warianty”, GONG

Bezpośredni odzew
Sociomantic: kampania retargetingowa Travelplanet, Sociomantic
Szybki i niezawodny: Google drift po polsku, Bluerank
WIZZ AIR Sprzedaż biletów lotniczych za pomocą Facebooka, Fenomem

Lojalność wobec brandu
Kartkomat, MOSQI.TO
Philips. Ambasador innowacji, OS3
Prince Polo. Wybierzmy polskie TOCOŚ, Starcom / Next, Carat Polska, RC2

Kampanie społeczne i non-profit
Bambino: Małe dzieła sztuki, Biuro Podróży Reklamy
Kampania szlachetna paczka 2013, Semahead (Grupa Interia.pl)
Liczę na Twoje 3 minuty, Starcom / Next

Obszar Tools & Tactics

Marketing społecznościowy
Orange Warsaw Festival, VML Poland
Oreo „To dzięki mojemu tacie”, Carat Polska / Isobar
Żywiec „Warianty”, GONG

Gry
Dom boskich, VML Poland
Jasna strona orzeźwienia – Rola gier w kampanii, Digital One
Tiger game is not over, 180heartbeats + JUNG v. MATT

Wideo online
Boscy w sieci, MEC Global
K2, K2 / K2 Media
„Zwrotka” Żywca, GONG

Branded kontent
Groupe SEB – Kuchenne Crash Testy, Mindshare
nc+ mecz w banerze, ZenithOptimedia
„Zwrotka” Żywca, GONG

Kampanie cross-mediowe
Kochasz? Powiedz STOP wariatom drogowym, VML Poland / Starlink
Milka. Najmilsze miasto w Polsce, Starcom / Next, Carat Polska, RC2
Prince Polo. Wybierzmy polskie TOCOŚ, Starcom / Next, Carat Polska, RC2

Mobile/tablets
Liczę na Twoje 3 minuty, Starcom / Next
Mobilne lato Allegro, Universal McCann / Tribal DDB, Bardzo, Reprise Media
WeFree, Artegence

Mobile application
Gramofun, Lemon Sky
Lipton Ice Tea – pokieruj swoim orzeźwieniem, Digital One

Strona brandowa
Dekoral Fashion – Kolorowa Polska, Biuro Podróży Reklamy
Dom Boskich, VML Poland
Every Sound Makes Music (House), Zjednoczenie.com

Najwyżej oceniona kampania w ogóle otrzyma tytuł ‘Best in Show’.

Organizator konkursu – Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska oraz wszystkie firmy członkowskie Związku zgłosili kandydatów do „Nagród za dokonania”: Człowiek Roku, Marketer Roku, Agencja Roku oraz Dom Mediowy Roku.

Kapituła oceniająca zgłoszenia przyznała następujące nominacje:
Człowiek roku
– nominacje nie zostały ujawnione

Marketer roku
mBank
Orange
Zespół Allegro

Agencja roku
GoldenSubmarine
GONG
VML Poland

Dom mediowy roku
Havas Media
MediaCom
Value Media

Szczegółowa lista nominacji znajduje się pod adresem: www.mixx-awards.pl/nominacje2014

Uroczystą galę rozdania nagród w dniu 6 listopada br. poprzedzi konferencja MIXX Conference. W tym roku postawiono na całkiem nową formułę MIXX Awards & Conference 2014. Zaprezentowane zostaną na niej wyłącznie case studies – we wspólnych wystąpieniach agencji i ich klientów.

Bilety na konferencję oraz galę MIXX Awards & Conference 2014 do nabycia: www.mixx-awards.pl/mixx/rejestracja?back=/kup-bilet

O IAB Polska:
IAB istnieje na polskim rynku interaktywnym, technologicznym i reklamowym od 2000 roku. Od 2007 roku działa jako Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska. Wśród członków związku znajdują się m.in. największe portale internetowe, sieci reklamowe, domy mediowe i agencje interaktywne. Jednym z ważniejszych zadań stowarzyszenia jest szeroko pojęta edukacja rynku w zakresie metod wykorzystania internetu. IAB Polska ma za zadanie informować o jego potencjale reklamowym, pokazywać skuteczne rozwiązania, tworzyć i prezentować standardy jakościowe, uświadamiać klientom, czego powinni oczekiwać od tego medium i od rynku usług internetowych oraz jakie wymagania powinni stawiać agencjom, świadczącym te usługi. Działania stowarzyszenia mają tworzyć forum prezentacji najnowszych światowych publikacji, dotyczących efektywnego wykorzystania Internetu.

Skomentuj

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.

Akceptuję zasady Polityki prywatności