21 kwietnia Tomasz Olejniczak zaprezentował swoją najnowszą kolekcję TOMAOTOMO #DESIRE. Na wybiegu dominował ekskluzywny minimalizm, w którym projektant odważnie zestawił proste w formie projekty z efektownymi i bogato zdobionymi tkaninami.
#DESIRE to już trzeci autorski pokaz Tomasza Olejniczaka. Pierwsze swoje kolekcje projektant prezentował w trakcie Fashion Week Poland. Od jego debiutu w świecie mody minęło pięć lat. W tym czasie kobiece projekty TOMAOTOMO pokochało wiele pań, także tych rozpoznawalnych i znanych z mediów.
#DESIRE to hołd złożony kobiecie. Kolekcja jest inna od poprzednich, ale nie jest pozbawiona charakterystycznych elementów, które tworzą tożsamość TOMAOTOMO. Te charakterystyczne elementy są między innymi nawiązaniem do designu telefonu HTC DESIRE EYE.
Na wybiegu zobaczyliśmy proste, ale jednocześnie bardzo luksusowe sylwetki, z uwagi na wykorzystane bogato zdobione tkaniny. W kolekcji dominują jedwabie, delikatne muśliny, koronki z perłowymi koralikami, cekinami oraz połyskującymi w świetle kamykami Swarovskiego. Nie mogło zabraknąć także skór, które stały się już znakiem rozpoznawczym marki. Kolorystycznie w kolekcji dominują czerń i śmietankowa biel, które projektant przełamuje intensywnym fioletem.Po raz pierwszy też na wybiegu TOMAOTOMO pojawiły się printy.
#DESIRE to kolekcja dla kobiet poszukujących nietuzinkowych rozwiązań, które chcą się wyróżnić w tłumie minimalistycznych stylizacji dominujących na naszych ulicach. Projektant udowadnia, że nawet prosty, casualowy styl zasługuje na trochę błysku i bogactwa, a do tego w połączeniu w wyjątkowym smartfonem tworzy nierozerwalny look.
W kolekcji obok sylwetek kobiecych pojawiły się też męskie: krótkie spodenki, efektowne koszule, bluzy i kurtki typu bomber.
Głównym partnerem pokazu TOMAOTOMO #DESIRE był HTC, producent linii Desire, w tym wodoodpornego telefonu DESIRE EYE z dwoma aparatami 13 Mpx, mocnym dźwiękiem, mikrofonem tłumiącym zakłócenia oraz modną dwukolorową obudową.
Uzupełnieniem stylizacji pokazu były buty WOJAS. Wyraziste makijaże modelek stworzyły wizażystki marki INGLOT, a fryzury stylizowała marka WELLA. O nastrój gości pokazu zadbały marki MARTINI oraz CORNELIUS. Modelki na backstege’u przez cały dzień wspierała marka OSHEE.
Partnerem pokazu było też BOOKSY, modna aplikacja do umawiania wizyt beauty.
Kolekcja TOMAOTOMO #DESIREjuż wkrótce dostępna będzie w salonie TOMAOTOMO w centrum Plac Unii City Shopping oraz butiku on-line na www.tomaotomo.pl.
fot. AKPA