Zostań członkiem

Otrzymuj najlepsze oferty i aktualizacje dotyczące Magazynu LBQ.

― Reklama ―

spot_img

Matura to bzudra? Dla pracodawcy niekoniecznie…

Przez lata matura, prestiżowe studia w dużym mieście i pewna praca tworzyły najczęściej powtarzaną ścieżkę kariery. Dziś wygląda to już inaczej. Coraz więcej młodych...
Strona głównaModaNowa kampania biżuterii GUESS

Nowa kampania biżuterii GUESS


Amerykański dom mody zaprasza nas do „Tajemniczego Ogrodu”, w którym otwiera bramę do świata pięknej biżuterii. W każdym sezonie GUESS odsłania kolejne nowości, idealnie wpisujące się w styl określany przez markę jako „Young, Sexy & Adventurous”.

Jak na „Tajemniczy Ogród” przystało, kampania została przygotowana w duchu nostalgii, zadumy i eterycznych spojrzeń. W całą otoczkę subtelnie wpleciono biżuterię; nie rzuca się od razu w oczy, odkrywamy ją powoli, dostrzegając kolejne detale.

Beauty_shot_3

Wśród nowości nie brakuje charakterystycznych dla marki GUESS serc, trójkątów czy też emblematów klucza i kłódki, uosabiających ideę „Tajemniczego Ogrodu”. Kolory złota, srebra oraz różowego złota przeplatają się z przeróżnymi łańcuszkami i wzorami. Każdy element biżuterii znajduje swój odpowiednik w bransolecie, pierścionku czy kolczykach.

Beauty_shot_1

GUESS w tym sezonie zdecydowanie postawił na elegancję, dlatego w kolekcji nie brakuje kryształów – zarówno delikatnych jak i tych masywnych. Tłem kampanii są subtelne odcienie koloru niebieskiego i błękitu, ale przede wszystkim piękna, muśnięta słońcem skóra.

Lifestyle_1

Przegląd prywatności

Ta strona korzysta z ciasteczek, aby zapewnić Ci najlepszą możliwą obsługę. Informacje o ciasteczkach są przechowywane w przeglądarce i wykonują funkcje takie jak rozpoznawanie Cię po powrocie na naszą stronę internetową i pomaganie naszemu zespołowi w zrozumieniu, które sekcje witryny są dla Ciebie najbardziej interesujące i przydatne.